Pendolino
Luottopelaaja
On tää ihanaa aikaa olla Ilveksen kannattaja
Sanoisin, että vielä paljon ihanempaa aikaa oli 2010-luku.
Silloin oli sentään Teemu Kesä.
On tää ihanaa aikaa olla Ilveksen kannattaja
Keskiviikon koostetta katsoessa antoi todella hienon passin kyllä maalipaikkaan... ÄssilleSieltä se maalitykki saapui
Tämä. Pakko vetää suojakänni. Ei kestä sitä saatanan ruotsinlaiva simulaattoria ja tätä tasoituksen antoa muuten.
Karma is a bitch sanotaanYmmärrän suojakännin.
Jotenkin ironista, kun palstalla vitsailtu viime päivinä, että kai se Tillu hankkii meille lisää pakkeja, kun hyökkääjä tarvitaan. Käykö tässä niin, että kohta huudetaan Tillulta pakkeja?
Toivottavasti siellä ei nyt yhtäkään tosi pitkää loukkaantumista oo...
Se on jännä juttu aina pakkien kanssa .. pari kärkipäästä pois niin rosteri onkin siltä osalta yllättävän kapea.Ymmärrän suojakännin.
Jotenkin ironista, kun palstalla vitsailtu viime päivinä, että kai se Tillu hankkii meille lisää pakkeja, kun hyökkääjä tarvitaan. Käykö tässä niin, että kohta huudetaan Tillulta pakkeja?
Toivottavasti siellä ei nyt yhtäkään tosi pitkää loukkaantumista oo...
Ai että. Kieli pitkällä odotellaan maailmanluokan maalintekijää, mut sit näin perjantain ja paikallispelin kunniaks kuullaanki, että puolet pakeista on klesana, vaikka ollu kaks viikkoa taukoa peleistä. Mukaan lukien meidän ykköspakki. On tää ihanaa aikaa olla Ilveksen kannattaja
"Ei me tarvita ketään puolustukseen, pakkirosteri on jo täynnä" -tyyppiset kommentit ehtivät Masinin tapauksessa vanheta parin vuorokauden verran..
Onneksi meillä oli tähän varaa.Olisko meillä varaa tähän?
Lukas Svejkovsky - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Lukas Svejkovsky, 2001-11-28 Tampa, FL, USA USA. Most recently in the AHL with Syracuse Crunch. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Hyvä recordi, niin kukas meille seuraavaksi tulee?Onneksi meillä oli tähän varaa.
@Eetu Fucking Mäkiniemi se on helppoa tulla pätemään virallisen julkistuksen jälkeen, että kuulit jonkun lähtevän lentokoneella yms. mutta aika vähäistä on ollut kyllä nyt tieto ennen julkistuksia. Jos kerta kierrätystä on ja sun mukaan Tillulla isoa kalaa saaliina tilalle, niin kerroppas ihmeessä lisää ennen kuin se tulee virallisia kanavia pitkin ja sitten voit kertoa, kuinka tiesit koko tarinan.
Mun päteminen ollut huhuissa kyllä melko vähäistä. Eikä ole jatkossakaan tarpeen päteä. Tällä kertaa tulin myös kaiken lisäksi näissä ihan etukäteen julki, enkä jälkikäteen.@Eetu Fucking Mäkiniemi se on helppoa tulla pätemään virallisen julkistuksen jälkeen, että kuulit jonkun lähtevän lentokoneella yms. mutta aika vähäistä on ollut kyllä nyt tieto ennen julkistuksia. Jos kerta kierrätystä on ja sun mukaan Tillulla isoa kalaa saaliina tilalle, niin kerroppas ihmeessä lisää ennen kuin se tulee virallisia kanavia pitkin ja sitten voit kertoa, kuinka tiesit koko tarinan.
En vaan ymmärrä tätä sun tapaa toimia. Nyt vasta Stransky-uutisen jälkeen kerrot, että sulle kerrottiin, että lähtijä lähtee lentokoneella. Mikset tuota aiemmin voinut paljastaa, jos sen kerta tiesit?Mun päteminen ollut huhuissa kyllä melko vähäistä. Eikä ole jatkossakaan tarpeen päteä. Tällä kertaa tulin myös kaiken lisäksi näissä ihan etukäteen julki, enkä jälkikäteen.
Itse tykkään melko suurenakin viihteenä tätä palstaa lukea ja kerranki oli ihan ilo tuoda omaa panosta(vaikka et usko niin jopa melko vahvaa tietoa) huhuihin. En silti jatkossakaan ole sisäpiirissä tai silmäätekevä. En ole luotettava huhuilija tai tietäjä.
Koska sun panostusta tähän on lähinnä vittuilua, niin
Suosittelen todella vahvasti, että laita mut listalle "älä seuraa" koska saattaa olla että mulla on halua kaivella jotain tiiseriä nyt lähi päivinä lisää. Sit sun ei tarvi ressaantua paskanpuhujasta enempää. Tehdäänkö näin?
En vaan ymmärrä tätä sun tapaa toimia. Nyt vasta Stransky-uutisen jälkeen kerrot, että sulle kerrottiin, että lähtijä lähtee lentokoneella. Mikset tuota aiemmin voinut paljastaa, jos sen kerta tiesit?
Kaikki, mitä oot antanut näihin huhuihin, olisi pääteltävissä ilman minkäänlaista lähdettä. Ja siksi ihmettelen, miksi asiat esität antamatta mitään, mutta jälkeenpäin lähdet kertoilemaan, kuinka tiesit sitä sun tätä?
Usko pois, jos sun kaltainen kirjoittelija sais mut "ressaantumaan", niin en viihtyisi tällä foorumilla. En vaan ymmärrä tätä ego-jahtaamista näissä "tiesinpäs"-jutuissa. Sulla tai kellään muullakaan.
Ei mua harmita enkä käytä alkoholia.Onko joku juonut sun saunakaljan kun noin harmittaa?
Ei mua harmita enkä käytä alkoholia.