Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Samaa mieltä rivien välistä luettuna. Siksi noi kohdat erikseen poiminkin. Ehkä tuon voi jargoniksi mieltää, mutta mulle jäi jutusta sellainen kuva, että kyllä tässä liikennettä on luvassa pian.
Olis Tillun nyt pitänyt heittää haastattelun loppuun jotain "baari on auki" tai jotain muuta kryptistä settiä lentokoneista ja terminaaleista.

Asylum

Luottopelaaja
Aamulehti tänään:

”Meillä on mahdollisuus reagoida, mutta mitään päätöksiä ei ole tehty. Monen asian täytyy klikata. Siirrot ovat paljon monimutkaisempia kokonaisuuksia kuin miltä ulkopuolelle voi näyttää”, Koskela muistuttaa.

No tuo nyt on ainoa mitä Koskela voikin sanoa tällä hetkellä. Ei välttämättä juuri nyt tule, mutta ei putoa Kurikassa mämmikulho lattialle yllätyksestä, jos kohta tuleekin jo s-posti jostain pelaajasta.

Toutain

Luottopelaaja
Menkää ny meneen ton Karjalaisenne kanssa. Mestistason taidot jonka lisäksi miehen selkä voi mennä lopullisesti rikki hetkellä minä hyvänsä.

Minkä lisäksi herra on juuri uusimman joukkueensa varakapteenina ja tämän kauden tietynlaisena keulakuvana vetänyt vieraspelireissulla peliä edeltävänä päivänä viinaa aamuun saakka. Mitä vittua niin kuin jokaiselle, joka tästä edes jokseenkin tosissaan haaveilee...

Val76

Luottopelaaja
En yllättyisi kun naapuri ilmoittas Rantakarin sopimuksesta :D :D

Toutain

Luottopelaaja
En yllättyisi kun naapuri ilmoittas Rantakarin sopimuksesta :D :D

No mä kyllä yllättyisin ja tosi paljon, vaikkei niiden pakistossa liikaa kiekollisuutta olekaan. Ei taida Rantakari olla siellä nykypäivänä kovassa huudossa (ja vielä vähemmän nyt).

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
No mä kyllä yllättyisin ja tosi paljon, vaikkei niiden pakistossa liikaa kiekollisuutta olekaan. Ei taida Rantakari olla siellä nykypäivänä kovassa huudossa (ja vielä vähemmän nyt).
Jep. Jos joku niin IFK on tällä hetkellä niin epätoivonen ja jengiä tippuu jatkuvasti, että en ihmettele jos jompikumpi sinne päätyisi.