Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Seuraajista löytyy mm. samalla sukunimellä tällainen vanhempi naishenkilö, jota myös Aatu itse seuraa. Valitettavasti kyseisen henkilön profiili on yksityinen, joten ei pääse katsomaan, seuraako muita Liiga-joukkueita. Seurauksien tuoreudesta mulla ei ole hajua.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Seuraajista löytyy mm. samalla sukunimellä tällainen vanhempi naishenkilö, jota myös Aatu itse seuraa. Valitettavasti kyseisen henkilön profiili on yksityinen, joten ei pääse katsomaan, seuraako muita Liiga-joukkueita. Seurauksien tuoreudesta mulla ei ole hajua.
Tämä sama henkilö mulla näkyy uusimmissa seuraajissa. Uskaltaisin väittää että @#68 tarkoitti samaa henkilöä. Aatu ja molemmat veljet seuraavat myös tätä samaa henkilöä.

Luottopelaaja
Juuri tämä. Katsoin satunnaisesti osan Liigajoukkueista eikä seurannut yhtäkään, edes Pelicansia. Kingsin ja Ontarion profiileissa ei ole hakutoimintoa käytössä. Ketterää myös seurasi.

Meklari

Luottopelaaja
En minäkään niistä välitä, mutta se on pappa nykyaikaa!

Jämsen kelpaa kyllä kakkosen laitaan. Tuo X-factoria hyökkäykseen paljon enemmän kuin Ratinen ja tuttu Hölölle.
Jämsen voi tulla, mutta en kyllä muodostaisi kenttää Jämsen-Najman-Svejkovsky. Voisi olla omiin aikamoinen kauhutarina. Najman hukkaa nyt jo miehen pari per peli ja ei Jämsenilläkään omiin ole vahvuudet tai ylipäätään työmoraali. Svejkovskyllä otanta pieni, mutta Amerikassa mainittu puolustus kehityskohteeksi. Ratinen on tuossa kentässä selvästi kovin kamppailija ympäri kaukaloa.

Vähän vastaava kokeilu Stransky-Najman-Kos taisi olla juurikin se kauhutarina omissa.

Asylum

Luottopelaaja
Jämsen voi tulla, mutta en kyllä muodostaisi kenttää Jämsen-Najman-Svejkovsky. Voisi olla omiin aikamoinen kauhutarina. Najman hukkaa nyt jo miehen pari per peli ja ei Jämsenilläkään omiin ole vahvuudet tai ylipäätään työmoraali. Svejkovskyllä otanta pieni, mutta Amerikassa mainittu puolustus kehityskohteeksi. Ratinen on tuossa kentässä selvästi kovin kamppailija ympäri kaukaloa.

Vähän vastaava kokeilu Stransky-Najman-Kos taisi olla juurikin se kauhutarina omissa.

Enkai minäkään niitä ketjuja päätä, kunhan heitin. Kakkosen takana on kasa paskaa, että vaikea sieltä on mitään kasailla.

E: Paskaa on liian vahva sana. Todella heikkoja pelaajia ennemmin.

Soho

Tähtipelaaja
Hölölle tuttu pelaaja. Erittäin tärkeä ominaisuus tässä kohtaa kautta. Tietäisi mihin pelityyliin on tulossa.

Kaksivuotisessa sopparissa laina kuulostaisi lähtökohtaisesti oudolta hommalta Kingsin kannalta.

Ottaisin kyllä ehdottomasti meille, jos on mahdollista. Onhan tuo ollut vastustajan paidassa ärsyttävä. Ärsyttävän hyvä nimittäin.

Asylum

Luottopelaaja
Hölölle tuttu pelaaja. Erittäin tärkeä ominaisuus tässä kohtaa kautta. Tietäisi mihin pelityyliin on tulossa.

Kaksivuotisessa sopparissa laina kuulostaisi lähtökohtaisesti oudolta hommalta Kingsin kannalta.

Ottaisin kyllä ehdottomasti meille, jos on mahdollista. Onhan tuo ollut vastustajan paidassa ärsyttävä. Ärsyttävän hyvä nimittäin.

Onhan Malek myös kaksivuotisella pahvilla ja silti täällä lainalla. Joo, maalivahtien paikkoja on vähemmän tarjolla tuolla, mutta ehkä siellä nähdään paremmaksi Jämsenille olla vielä kausi täällä ja sitten kaikki paukut tuohon sopparin toiseen kauteen.

Mutta joo, eipä tässä vielä mitään ole julkistettu, että saapa nähdä.