Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa oli lähteenä betsiEskon jutut joka tuntuu ihan käsittämättömältä että EP tollasia suodattaa läpi.Johonkin Suomeen menossa….
Juu tuossa voisi olla vielä yksi kohta ”positiiviset realistit”Olen foorumin posipetteripataljoonan yksi komentajista ja täytyy tarttua vähän tohon.
Kyllä me posipetterit ymmäretään ne ongelmat, mutta me ei vaan tuoda niitä esille koska kaksi jälkimmäistä kyllä tuo ne asiat esiin
Kun on aika posille me kirjotetaan se. Kun olisi aika negalle me ollaan hiljaa.
Juu tosiaan alkuperäisenä lähteensä Besko josta joku huuhaa lehti tehnyt uutisen ja se laitettu EP:n lähteeksiTuossa oli lähteenä betsiEskon jutut joka tuntuu ihan käsittämättömältä että EP tollasia suodattaa läpi.
C/RW mutta sentterinä pelannut aika pitkälti. Ainakin Pelicansissa oli sentterinä.Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Jasek ole oikea laituri? Aika moista tunkua on oikeelle...
RW/CKorjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Jasek ole oikea laituri? Aika moista tunkua on oikeelle...
C/RW mutta sentterinä pelannut aika pitkälti. Ainakin Pelicansissa oli sentterinä.
Itse olin siinä käsityksessä että olis laituriks tulossa mutta jos keskellä sujuu niin sitten ei mitään ongelmaa!RW/C
Lahdessa pelasi ainakin keskellä
Ihan puhdas spekulaatio, mutta olisiko yllä olevan tekstin pitäessä paikkansa olisiko Leino voinut tarjota ehdollista sopimusta eli ulkomaan klausaalilla ja Jasekin kanssa sitä ei olisi? En mä oikeen muuta syytä tuolle keksi, kuin että mielummin varma Jasek kuin epävarma Leino, vaikka Leino olisikin HUOMATTAVASTI mieluisampi vahvistus.Jos siis oikein olen ymmärtänyt niin tämä peli menetettiin tällä viikolla.
Tillu päätti keskittyä Jasekkiin. Toivon todella että ihmiset joilta nämä kuultu olisivat väärässä.
On ollut ja aina tullaan olemaan!Onko tämä foorumi ollut edellisinä vuosina näin sekaisin ja kärsimätön? Täällähän porukka repii ranteitaan auki jo toukokuun alussa,vaikka yhtään hankintaa ei ole edes julkistettu. Kaikille kenkää!
Laaksonen myös sanoi, että Ruohomaa pelaa ensi kaudella Ilveksessä. Pelkkää kännistä hassuttelua näistä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä.Niinkun Oskari Laaksonen eilen sanoi yhdessä videopuhelussa kesken SHL mestaruusjuhlien:
Koskela ulos.
Olisi kyllä niin Timomaista, että otetaan epäonnistunut tshekki ennemmin, kun taattua laatua oleva suomalainen, joka ennenkin ollut Ilveksessä. En epäile hetkeäkään näitä juttuja.
Enkä epäile hetkeäkään, että taas jäämässä luu käteen kaikkien kanssa.
Tulija lista on yhtä selkeä kun lähtijä lista..olkaa rauhassa..Harvoin on ollu näin sekavaa tulijalistaa tällä foorumilla. Kaikki kyllä kertaalleen peruutettukin. Kausi ohi!
Ei tarvitse nimiä kertoa, mutta siellä tulijoissa nyt ihan oikeasti ollenkaan nimimiehiä/kärkimiehiä?Tulija lista on yhtä selkeä kun lähtijä lista..olkaa rauhassa..
Ei aivan. Nyt tuntuu suurimpana paniikkina olevan, että varmoja huhuja on vain Kucerik, Taponen ja ehkä Engberg. Joukkue on kuitenkin pääosin ollut koottuna tässä toukokuun alkupuoleen mennessä ja sitä on kesällä täydennetty vain 2-3 pelaajalla ja syksyllä/talvella 4-5 pelaajalla.Onko tämä foorumi ollut edellisinä vuosina näin sekaisin ja kärsimätön? Täällähän porukka repii ranteitaan auki jo toukokuun alussa,vaikka yhtään hankintaa ei ole edes julkistettu. Kaikille kenkää!
Tää ei kyllä antanut yhtään luottamusta, jos sen ees oli tarkoituskaan.Tulija lista on yhtä selkeä kun lähtijä lista..olkaa rauhassa..
Niin kyllähän vanhalla mestarilla on alkanut jo vähän tiedot faksista lipsumaan hutiosaston puolelle paikoin.Tää ei kyllä antanut yhtään luottamusta, jos sen ees oli tarkoituskaan.