John What The Fuck
Luottopelaaja
Ke 14.5 Ilves Launch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävisi järkeenKe 14.5 Ilves Launch.
Paljon on nyt tietoa liikkeellä ja miettikää miten moni neropatti täälläkin julisti miten launchia ei tule ja lähde oli varma. Olisiko sen verran malttia että odotellaan ne julkistukset ja haukutaan Tillu vasta sen jälkeen?Ke 14.5 Ilves Launch.
Foorumilla malttia? Salli mun nauraa.Paljon on nyt tietoa liikkeellä ja miettikää miten moni neropatti täälläkin julisti miten launchia ei tule ja lähde oli varma. Olisiko sen verran malttia että odotellaan ne julkistukset ja haukutaan Tillu vasta sen jälkeen?
Missä näin on annettu ymmärtää?Ke 14.5 Ilves Launch.
Missä näin on annettu ymmärtää?
En ole kerennyt katsomaan vielä, pitääkin katsoa iltapuhteeksi.Ilves Inside - sarjan päätösjaksossa
Huvittavaa taas. Täällä on erinäiset sisäpiirin hessut kertoneet erilaisiin organisaation sisältä tuleviin lähteisiin vedoten, että Ilves on luopunut Ilves Launch -konseptista. Tästäkin tuli sitten jo foorumi-totuus.Missä näin on annettu ymmärtää?
Tuliko nyt parempi mieli?Huvittavaa taas. Täällä on erinäiset sisäpiirin hessut kertoneet erilaisiin organisaation sisältä tuleviin lähteisiin vedoten, että Ilves on luopunut Ilves Launch -konseptista. Tästäkin tuli sitten jo foorumi-totuus.
Ei sitten ihan osunut.
En ymmärtänyt?Tuliko nyt parempi mieli?
Varmaan siksi faktoina kun tieto tuli seuran sisältä niin läheltä launchia kun melkein voi tulla. Mutta ei sitten Laitella enää mitään tälläisiä vaikka tulisi Tillulta itseltään ettei kukaan pahoita mieltää jos ei osukaan.En ymmärtänyt?
En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa.
14.5. on Launch. Sitä kohti.
En ymmärtänyt?
En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.
14.5. on Launch. Sitä kohti.
No ensi viikon keskiviikkona on, eli kohtuu lähelle osui heitto. Saa nähdä kyllä kiinnostaako ketään, kun on kuitenkin Skoda cuppi keskenEikö kukaan katso launchia tai se saa huomiota jos se pidetään vaikka ensi viikon tiistaina jos Suomi pelaa parin päivän päästä siitä jonkun Skoda cupin matsin jotain fakin Sloveniaa vastaan. Mielestäni launchin voi täysin pitää ensi viikolla ja mömmöm kisojen alkulohko ei vaikuta siihen millään tavalla.
Omalta osalta launcheja on nimenomaan värittänyt se, että ne pitää (saa) yrittää katsella töiden lomassa. Joskus tuli siirretty joku turha palaverikin myöhemmäksi sen takiaToivottavasti Lauch olisi siihen aikaan ettei tarvi töissä tai koulussa kahtella
No on siinä kyllä sekin puoli, väriä muuten tylsään työskentelyynOmalta osalta launcheja on nimenomaan värittänyt se, että ne pitää (saa) yrittää katsella töiden lomassa. Joskus tuli siirretty joku turha palaverikin myöhemmäksi sen takia![]()