Viiri 5 vuoteen
Vakiokokoonpanossa
Ei pärjää muillekaan mailleKerros minä vuonna U20 kisoissa Suomi on pärjännyt nimenomaan luistelussa Kanadalle tai USA:lle.
Ei pärjää muillekaan mailleKerros minä vuonna U20 kisoissa Suomi on pärjännyt nimenomaan luistelussa Kanadalle tai USA:lle.
Ei pärjää ei, mutta harvemmin me ollaan U20 kisoissa luistelussa eduksemme esiinnytty. Jotkut harvat yksilöt joskus.Ei pärjää muillekaan maille
Joo siis taitaa olla huonoimmat ikäluokat nyt moneen moneen vuoteen.Pointtini on lähinnä se että Suomen junnujen taso verrattuna muihin maihin on heikentynyt vuosi vuodelta ja nyt ollaan aallonpohjassa. En yllättyisi jos Saksa voittaa Suomen niin kuin viime vuonnakin. Toivottavasti Soini kehissä
Pointtini on lähinnä se että Suomen junnujen taso verrattuna muihin maihin on heikentynyt vuosi vuodelta ja nyt ollaan aallonpohjassa. En yllättyisi jos Saksa voittaa Suomen niin kuin viime vuonnakin. Toivottavasti Soini kehissä
Ei mikään muu maa ole koskaan pärjännyt näille kahdelle luistelussa.Kerros minä vuonna U20 kisoissa Suomi on pärjännyt nimenomaan luistelussa Kanadalle tai USA:lle.
Tai vaikka nuorten maajoukkueen mukana...Varmaan pakko olla kipeänä, kyllä kai muuten mahtuisi kokoonpanoon.
Kysymys oli kai juuri siitä ettei mahdu nuorten majussa kokoonpanoon.Tai vaikka nuorten maajoukkueen mukana...
My bad.Kysymys oli kai juuri siitä ettei mahdu nuorten majussa kokoonpanoon.
Toki Mikkola sanoi ennen avauspeliä että ryhmässä on yksi sairastuminen. Kun tietää että joku tauti Ilveksessä on pyörinyt, niin voi laskea 1+1.
Nättiä!!Soini pelaa tänään kisojen ensimmäisen matsinsa.
Ihmettelen suuresti. Studiossa kehuttiin pelin parhaaksi pakiksi ekassa vaiko toisessa pelissään. On ihmemies tuo Mikkola - ottaisi silmän käteen ja peluuttaisi vähän vähemmän näitä ”kallekankaita”.Sebu ei pelaa tänäänkään...
Sitä itekkin ihmettelin...Ihmettelen suuresti. Studiossa kehuttiin pelin parhaaksi pakiksi ekassa vaiko toisessa pelissään. On ihmemies tuo Mikkola - ottaisi silmän käteen ja peluuttaisi vähän vähemmän näitä ”kallekankaita”.