Share Ilveksen joukkorahoitushanke - jalkapallo

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 370
Ne pienet erot:

Aikoinaan kahdessa eri aallossa laitettiin Sharen kautta jääkiekon osakkeisiin muistaakseni +200.000e, nyt jalkapalloon on löytynyt reilussa kuukaudessa 3.700e.

Saa nähdä mitä viimeisen vajaan 3 vkon aikana tapahtuu, että purkautuuko koko joukkorahoitus. Voe voe. Hieno hanke tämäkin, mutta... JA PUITA!!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 370
JA PUITA !!

Screenshot_20240725_210829_Chrome.jpg
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 370
Mä en kyllä yhtään tiedä, miksei tästä ole juuri mitään ääntä pidetty (ainakaan omiin silmiin ei ole hypännyt). Olis esim. jopa luullut Ipan somenkin osallistuvan infotalkoisiin...

Mutta mä pidän ainakin vielä pientä ääntä hetken, aikakin loppuu...pööö

 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
175
Ehkä suuremman Ilves-yhteisön silmissä tällaiset hankkeet yhdistyvät automaattisesti hyvin synkkiin aikoihin ja nyt kun Ilveksellä menee uudenkarhealla stadionilla pintapuolisesti hyvin, niin ei välttämättä ymmärretä minkä takia tulisi laittaa kättä taskuun. Ja sitten kun joku kiinnostuu sijoittamaan ropojaan, niin tuo Fundun rekisteröitymisvaihe ei ole ihan yhden klikkauksen hommia, päinvastoin suattaapi olla että osa jättää siinä vaiheessa leikin kesken kokonaan.

Se, että tällaisesta kampanjasta oltaisiin ylipäätään tietoisia laajemmin on tietysti kaikkein olennaisinta, mutta siihen voidaan jokainen vaikuttaa levittämällä tietoa haluamillamme tavoilla (on se sitten somessa tai vaikka nakkaamalla ihan viestiä Ilves-henkisille tutuille). Täytyykin luikauttaa jotain nostoa itsekin. Tsemppiä loppusuoralle!
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 364
Ehkä suuremman Ilves-yhteisön silmissä tällaiset hankkeet yhdistyvät automaattisesti hyvin synkkiin aikoihin ja nyt kun Ilveksellä menee uudenkarhealla stadionilla pintapuolisesti hyvin, niin ei välttämättä ymmärretä minkä takia tulisi laittaa kättä taskuun.
Tässä varmaan se suurin syy tosiaan on. Lätkän puolella kun keräystalkoita pidettiin oli toivo paremmasta jne.

Nyt konserniin tulee rahaa ovista ja ikkunoista, pärjätään molemmissa lajeissa hienosti niin enemmän pitäisi nostaa tässä esille sitä Ilveksen yhteisöpuolta. Monet tosiaan ajattelevat että kassa on tyhjä jos tällaisiä hankkeita järjestellään.

Jalkapallolla ei myöskään ole sitä samaa historian taakkaa kannettavana mitä lätkän puolella.
 
Viimeksi muokattu:

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 370
Tässä varmaan se suurin syy tosiaan on. Lätkän puolella kun keräystalkoita pidettiin oli toivo paremmasta jne.

Nyt konserniin tulee rahaa ovista ja ikkunoista, pärjätään molemmissa lajeissa hienosti niin enemmän pitäisi nostaa tässä esille sitä Ilveksen yhteisöpuolta. Monet tosiaan ajattelevat että kassa on tyhjä jos tällaisiä hankkeita järjestellään.

Jalkapallolla ei myöskään ole sitä samaa historian taakkaa kannettavana mitä lätkän puolella.
Tämäpä se. Olen aina sanonut tutuille, että jos voitan lotossa eka menee velkoihin, toka vaimolle ja "kolmannen millin" laitan Ipaan (lajista huolimatta). :)

Ottamatta kantaa "tarvitaanko taloon rahaa just nyt" tai "kuinka kassat todellisuudessa kiliseekään", mä olen aina mukana jos kyseessä on a) Ipa ja b) joku laiskan miehen helvetin simppeli kuvio osallistua.

Ja hei, mulla on toivo paremmasta - vieläkään ei ole perkele yhtään pyttyä nostettu!
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 547
Ja hei, mulla on toivo paremmasta - vieläkään ei ole perkele yhtään pyttyä nostettu!
On siinä se hyvä puoli, että on tämmönen kuuskytä luvulla syntyny ehtoopualen hanu, etton noita pytyn nostoja nähny, kiakossa ja jalkapallossa. Kyllä niitä enemmänkin kattelis.
 
Ylös