Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke
HeGe41 sanoi:
Olisi pieni pyyntö. Voisiko joku sanailla step-by-step -ohjeet tuon FundingToolin käyttöön? Itse olen rekisteröitynyt tuonne niin kauan aikaa sitten, että en muista sitä tasan tarkkaan. Kyseinen ohje tulisi tonne Sharen sivuille.
Luvassa mainetta ja kunniaa.
Klikkaa Sharen sivuilta "Siirry sijoittamaan" linkkiä
Avautuu joukkorahoituksen palveluntarjoajan (Fundu) sivut jolla Share Ilveksen joukkorahoitus näkyvillä
Klikkaa "Kirjaudu sisään / rekisteröidy"
Täytä "rekisteröidy" sarakkeeseen oma sähköpostiosoitteesi, haluamasi salasana palveluun ja klikkaa tunnistaudu verkkopankilla
Huom! Salasanasi täytyy olla vähintään 8 merkkiä pitkä , sisältää 1 pienikirjain , 1 isokirjain ja yksi numero.
Tunnistauduttuasi verkkopankin avulla on tilisi luotu.
Kirjaudu sisään palveluun juuri luomillasi tunnuksilla jos näin ei ole automaattisesti tapahtunut.
Sivun yläreunassa näykyy Fundutilisi saldo (alussa 0,00€). Viemällä (EI klikkaamalla) hiiren kursorin saldon päälle aukeaa valikko josta valitse "siirrä verkkopankilla Fundu tilille". Klikkaa tätä.
Valitse tili "henkilökohtainen 0,00€" ja syötä haluamasi summa (vähintään 50e) ja klikkaa "talleta verkkopankilla"
Palvelu siirtyy Maksukaistan sivuille jossa näkyy haluamasi summa ja "kauppias" Fundu. Valitse tästä vain oma verkkopankkisi ja jatka normaalilla maksutapahtumalla.
Nyt Fundu tilillesi on siirretty haluamasi summa jolla voit osallistua joukkorahoitukseen.
Jos talletuksen tehtyäsi palaat Fundun pääsivulle, josta et helposti löydä Share Ilveksen Joukkorahoitusta liitä osoitekenttään:
https://portal.fundu.fi/view-share?id=2152cb59-4ee9-4f0f-8af7-fbf1e9d394ab TAI käy uudestaan Sharen sivuilta klikkaamassa "Siirry Sijoittamaan" linkkiä.
Nyt voit valita "Osta osakkeita" sarakkeen alta "valitse tili" kohdasta oman tilisi jolla nyt näkyy juuri tallettamasi summa. Osakkeiden määrä kohtaan syötät osakemäärän jolla haluat kampanjaa tukea. (1 osake a´ 50€).
Klikkaa "vahvista sijoitus" ja homma on valmis
Olisko tuossa? Näin mielestäni itse toimin ....