Share Ilveksen joukkorahoitushanke

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 189
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Alle kaksi vuorokautta ja toinen kymppitonni on rikkoutunut. Tahti varmasti hieman hyytyy, mutta helkkarin kova temppu tuo on.

Voi kumpa Ilveksen johdossa olisi ollut viimeisen vuosikymmennen aikana samanlainen tappava meininki, mutta parempi nyt kuin ei milloinkaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Olisi pieni pyyntö. Voisiko joku sanailla step-by-step -ohjeet tuon FundingToolin käyttöön? Itse olen rekisteröitynyt tuonne niin kauan aikaa sitten, että en muista sitä tasan tarkkaan. Kyseinen ohje tulisi tonne Sharen sivuille.

Luvassa mainetta ja kunniaa.
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HeGe41 sanoi:
Olisi pieni pyyntö. Voisiko joku sanailla step-by-step -ohjeet tuon FundingToolin käyttöön? Itse olen rekisteröitynyt tuonne niin kauan aikaa sitten, että en muista sitä tasan tarkkaan. Kyseinen ohje tulisi tonne Sharen sivuille.

Luvassa mainetta ja kunniaa.

Klikkaa Sharen sivuilta "Siirry sijoittamaan" linkkiä

Avautuu joukkorahoituksen palveluntarjoajan (Fundu) sivut jolla Share Ilveksen joukkorahoitus näkyvillä

Klikkaa "Kirjaudu sisään / rekisteröidy"

Täytä "rekisteröidy" sarakkeeseen oma sähköpostiosoitteesi, haluamasi salasana palveluun ja klikkaa tunnistaudu verkkopankilla

Huom! Salasanasi täytyy olla vähintään 8 merkkiä pitkä , sisältää 1 pienikirjain , 1 isokirjain ja yksi numero.

Tunnistauduttuasi verkkopankin avulla on tilisi luotu.

Kirjaudu sisään palveluun juuri luomillasi tunnuksilla jos näin ei ole automaattisesti tapahtunut.

Sivun yläreunassa näykyy Fundutilisi saldo (alussa 0,00€). Viemällä (EI klikkaamalla) hiiren kursorin saldon päälle aukeaa valikko josta valitse "siirrä verkkopankilla Fundu tilille". Klikkaa tätä.

Valitse tili "henkilökohtainen 0,00€" ja syötä haluamasi summa (vähintään 50e) ja klikkaa "talleta verkkopankilla"

Palvelu siirtyy Maksukaistan sivuille jossa näkyy haluamasi summa ja "kauppias" Fundu. Valitse tästä vain oma verkkopankkisi ja jatka normaalilla maksutapahtumalla.

Nyt Fundu tilillesi on siirretty haluamasi summa jolla voit osallistua joukkorahoitukseen.

Jos talletuksen tehtyäsi palaat Fundun pääsivulle, josta et helposti löydä Share Ilveksen Joukkorahoitusta liitä osoitekenttään:

https://portal.fundu.fi/view-share?id=2152cb59-4ee9-4f0f-8af7-fbf1e9d394ab TAI käy uudestaan Sharen sivuilta klikkaamassa "Siirry Sijoittamaan" linkkiä.

Nyt voit valita "Osta osakkeita" sarakkeen alta "valitse tili" kohdasta oman tilisi jolla nyt näkyy juuri tallettamasi summa. Osakkeiden määrä kohtaan syötät osakemäärän jolla haluat kampanjaa tukea. (1 osake a´ 50€).

Klikkaa "vahvista sijoitus" ja homma on valmis

Olisko tuossa? Näin mielestäni itse toimin .... :D
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Kovasti kiitos Taffana! Teen noista huomenna ohjeet, niin josko vähän saisivat ihmiset jeesiä ongelmiinsa.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Harmillisen monivaiheinen, mutta toivotaan ettei jää 'teknisistä syistä' montaa lahjoitusta pois.

Tulos on upea kyllä jo
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

#13 sanoi:
Harmillisen monivaiheinen, mutta toivotaan ettei jää 'teknisistä syistä' montaa lahjoitusta pois.

Tulos on upea kyllä jo

Juu on aika monivaiheinen prosessi... itse en nyt aivan tumpelo koneiden kanssa ole (josko en mikään gurukaan), mutta silti välillä meinasi mennä sormi suuhun. Yksi suuri ihmetyksen aihe oli se, kun tilin olin luonut ja kirjauduin sisään, palattiin Fundun etusivulle, josta ainakaan allekirjoittanut ei löytänyt mitään hakutoimintoa jolla olisi voinut etsiä tuon Sharen joukkorahoitushankkeen. Itse palasin Sharen sivuille ja sieltä uudestaan linkin kautta perille.

Ja jos tuossa tekemässäni ohjeessa joku huomaa fiilattavaa/täydennettävää niin saa rukata :D
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Itse taisin tehdä jotenkin toisella tavalla, mutta samapa tuo. Täytyy antaa kehitysehotusta Fundulle.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 852
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

On kyllä todella murheenkryyni tuo Fundun sivusto iPhone+Chrome-yhdistelmällä. Valikko tuntuu hyppivän ihan minne sattuu ja footeri on aina jonkun tärkeän linkin päällä. Ei ihan hirveästi herätä luottamusta turvallisesta sivustosta kun rahojen kanssa leikitään. Tuosta voisi Fundulle kirjoittaa vihaisen palautteen.

Mutta kaikesta huolimatta rahat on saatu sisään ja oma osuuteni annettu joukkorahoitukseen!
 

Nulikka

Guest
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

#13 sanoi:
Harmillisen monivaiheinen, mutta toivotaan ettei jää 'teknisistä syistä' montaa lahjoitusta pois.

Se on vaan paska tekosyy jos jättää sen takia sijoittamatta.
 

Myyntimies

Guest
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Olisiko ideaa avata tavallinen pankkitili Ilves Sharen nimiin, jonne sitten voisi seniori tms fanit laittaa haluamansa summan rahaa (nimi viestikenttään)? Sitten joku sharelainen tööttäisi vaikka joka pankkipäivän aamuna / kerran viikossa rahat könttösummana Fundun tilille. harmittaa, jos jää paljon rahaa keräämättä teknisten hankaluuksien takia.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Myyntimies sanoi:
Olisiko ideaa avata tavallinen pankkitili Ilves Sharen nimiin, jonne sitten voisi seniori tms fanit laittaa haluamansa summan rahaa (nimi viestikenttään)? Sitten joku sharelainen tööttäisi vaikka joka pankkipäivän aamuna / kerran viikossa rahat könttösummana Fundun tilille. harmittaa, jos jää paljon rahaa keräämättä teknisten hankaluuksien takia.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta sijoittajan henkilöllisyys on todettava tavalla tai toisella. Tähän ei siis riitä nimi viestikentässä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Alustavasti on sovittu, että pidetään sijoitusklinikka. Sinne voi saapua, jos homma ei tahdon syystä tai toisesta luonnistua. Aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin.
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

jalkakynä sanoi:
Itse taisin tehdä jotenkin toisella tavalla, mutta samapa tuo. Täytyy antaa kehitysehotusta Fundulle.

En tiedä kuinka on alustoilla ja selaimilla eroja. Itse touhotin ihan PC:llä ja selaimena Chrome. Tabletilla sivuja tarkastellessa eroja löytyy, mutta mielestäni aika vähän. Mutta tosiaan ei nämä kaikkein yksinkertaisimmat sivut kyllä ole :D Ja samaa mietin myös että sivujen pitäisi olla todella selkeät kyllä kun rahan kanssa pelataan... ei saa syntyä epäluuloja että meneekö eurot mihin sattuu :) Mutta toivotaan että kaikki onnistuu! Ja klinikalle varaukseton vahva peukku... ehkä jopa tupla Littipeukku... :)

Ja klinikka ei sitten mallia:

https://www.youtube.com/watch?v=Maa0K4ycASo

Aaaand its gone :D
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
981
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Ohhoh! Hyvin lähti tämä aamu liikkeelle. Joku lämmäs kymmenen kiloo joukkorahoitukseen. Hienoa saatana!!
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Jorman Kivet sanoi:
Ohhoh! Hyvin lähti tämä aamu liikkeelle. Joku lämmäs kymmenen kiloo joukkorahoitukseen. Hienoa saatana!!

Katsoin äsken ihan samaa. Aivan mieletöntä!
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
362
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HATTU PÄÄSTÄ ei enää riitä...Nyt lähtee hiuksetkin!!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Kannattajilla alkaa olla aika hyvät siivut Ilves-Hockey Oy:stä. Share Ilves ry:n osuus, Ilves Ikuisesti Ry:n osuus ja nyt vielä kirsikkana Share Ilves Oy:n potti.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

HeGe41 sanoi:
Kannattajilla alkaa olla aika hyvät siivut Ilves-Hockey Oy:stä. Share Ilves ry:n osuus, Ilves Ikuisesti Ry:n osuus ja nyt vielä kirsikkana Share Ilves Oy:n potti.

Mites se sit menee jos omistajien lompakolle täytyy mennä? Kaikkihan tähtää siihen, ettei sinne enää tarvitse mennä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 706
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke

Silloin pitäis kaivaa kuvetta.Ens tilikauteen on tulos nhl korvauksia ja sen jälkeen tulee uus tv sopimus.Pikkasenkaa ku saa joukkue peliään kulkee ni uskon hyvään tulokseen taloudellisestikin.
 
Ylös