jäämies-70
Luottopelaaja
On laadukasta kiekkoa parhaillaan tarjolla Röglen ja Färjestadin välillä! Suosittelen!
Mitä olen itse seurannut näitä SHL välieriä niin on tämä kyllä viihdyttävää ja hyvä tasoista jääkiekkoa.On laadukasta kiekkoa parhaillaan tarjolla Röglen ja Färjestadin välillä! Suosittelen!
Juuri avasin kanavan, niin Rögle meni johtoon ja hornankattila räjähti. Kadehtittavan kova meno! Kova taso myös pelissä - hienohan näitä kv-pelejä on nähdä sitten Ilveksen kanssa ensi kaudella CHL:ssä.On laadukasta kiekkoa parhaillaan tarjolla Röglen ja Färjestadin välillä! Suosittelen!
Färjestad tulee.Luulaja finaaleihin voitoin 4-1, eipä jäänyt paljon selitettävää Frölundalla. Kumpi sitten tulee vastaan, Färjestad vai Rögle?
Ei taida nähdä. Tai en ainakaan tiedä että näkisi. Itse suosittelen tätä, että ottaa jonkun tutun/kaverin kanssa tämän Cmoren kun pystyy katsomaan ainakin kahdella laitteella samaan aikaan.Näkeekö näitä pelejä ikinä mistään ilmaiskanavilta? Itsellä on C Moren sijaan Telia, josta ei SHL:ää näe vaikka kovasti kiinnostelisi.
Luulaja finaaleihin voitoin 4-1, eipä jäänyt paljon selitettävää Frölundalla. Kumpi sitten tulee vastaan, Färjestad vai Rögle?
Jaahas olin näköjään asioiden edellä aikas pahasti! Rögle oli vienyt eilen Färjestadia oikein 5-1 lukemin, ja täytyy katsella peli tänään jälkilähetyksenä. Seuraava peli on tiistaina Karlstadissa mikä ei ole miellyttävä paikka vieras joukkueelle, mutta mikäpä noista SHL halleista olisi.Färjestad tulee.
Okei sarja on vasta 3-1, mutta Röglellä ei ole kyllä ollut oikein mitään palaa missään pelissä. Ei edes siinä minkä voittivat.
Tuo on kyllä erittäin yllättävää, jos jossian niin Ruotsissa tuon tekemisen luulisi olevan tiptopOn muuten SHL:n some tekeminen vielä paljon huonompaa kuin Liigan. Sama juttu SHL joukkueilla. Tuossa noita instagram tilejä katselin, ja kyllä tässä Liiga ja Liiga seurat ottavat selvän voiton.
Siis näiden seurojen some tekeminen on aivan mitätöntä. Siis aivan olematonta.On muuten SHL:n some tekeminen vielä paljon huonompaa kuin Liigan. Sama juttu SHL joukkueilla. Tuossa noita instagram tilejä katselin, ja kyllä tässä Liiga ja Liiga seurat ottavat selvän voiton.
Voin kertoa, että meikäläinen seuraa tästä lähtien Ilvestä ja SHL:a.