Jalkapallo
Vakiokokoonpanossa
Eikös joku viimeviikolla tuota Ilvekseen huhunnutkin?Zapolski on kuulemma saapunut maahan, kelpais mulle
Eikös joku viimeviikolla tuota Ilvekseen huhunnutkin?Zapolski on kuulemma saapunut maahan, kelpais mulle
Joko on ajettu kentälle vastaa? Käy niinku Hadelle Erikssonin kanssaZapolski on kuulemma saapunut maahan, kelpais mulle
Melko arpa tähän kohtaan kun ei ole pelannut peliäkään. Mutta toki silti vahvistus.Zapolski olis kuin lottovoitto Ilvekselle, sen takia en uskalla vielä yhtään innostuakkaan
Chlapik ja björninen kärkisentterit.Siis kyllähän Pelicans tässä hauista eniten näytti. Todella ihmetyttää, miten ihmeessä onnistuivat saamaan tuon kalibeerin äijän sinne? Ois ollut se kuuluisa ”sentteri”. Ei mitään pois meiän hankinnoilta mutta kummatkin ovat enemmän olleet laitureina merinoitunut. Toivottavasti jompi kumpi löytää mahtivireen ja kemian ykköskentästä!
Siis kyllähän Pelicans tässä hauista eniten näytti. Todella ihmetyttää, miten ihmeessä onnistuivat saamaan tuon kalibeerin äijän sinne? Ois ollut se kuuluisa ”sentteri”. Ei mitään pois meiän hankinnoilta mutta kummatkin ovat enemmän olleet laitureina merinoitunut. Toivottavasti jompi kumpi löytää mahtivireen ja kemian ykköskentästä!
Tän herran kommentit ei jälleen yllätä. Tervemenoa mouhijärvelle.Leveyttä tuli, taso vaan on, että just ja just sijalle 10 on mahdollisuus päästä, eli pettymys.
Chlapik ja björninen kärkisentterit.
Kova kaksikko.
Olisko tuo virtanen maccellin ja robyn väliin ja aatami ykköseen?
Ainakaan kynnys ottaa nuo paikat ei pitäisi korkea olla.
Ja ennenkun kukaan kyselee niin VB77 taitaa olla rahoittaja.Kieltämättä Pelsut teki kovan sainauksen. Ainakin paperilla, tällä kaverilla on vaan tosi vähän pelejä alla. Mutta onnistuessaan on tosi kova kaksikko keskikaistalla.
Mouhijärveltä voisi ottaa muissakin asioissa malliaJätetään mouhareille nää insta-stalkkaukset