Näin olen ymmärtänytJoona Korhonen pois Kooveen rosterissa tänään, oisko tulossa takaisin liigan mukaan?
Eli ei tule ketään. MoroTillu sanoi:
"Ymmärtävänsä kannattajien vaatimuksia. Mutta ne jotka näitä töitä tekee, tietää myös realiteetit".
Ja luottavainenMyrrä tuntui olevan ”toiveikas”
Tillu sanoi:
"Ymmärtävänsä kannattajien vaatimuksia. Mutta ne jotka näitä töitä tekee, tietää myös realiteetit".
Tillu sanoi:
Jos siirtorajalla aletaan mestiksestä pelaajia nostaan niin onko se todella joukkueen vahvistamista. Ite en ainakaan oikeen tälläsiin siirtoihin lämpeneNäin olen ymmärtänyt
No ainakin saataisiin täysi kokoonpano peleihin. Itse tulkitsin Koskelan kommentoinnista, että maalivahtia haetaan, koska ei suostunut pelipaikkoja mainita.Jos siirtorajalla aletaan mestiksestä pelaajia nostaan niin onko se todella joukkueen vahvistamista. Ite en ainakaan oikeen tälläsiin siirtoihin lämpene
Ilahduttava tilanne tosiaan kun Ilveksen ainut muuvi siirtorajalla on nostaa ylös tällä kaudella Mestiksessä 9 peliin tehot 0+2 paukuttanut 18-vuotias raakile.Jos siirtorajalla aletaan mestiksestä pelaajia nostaan niin onko se todella joukkueen vahvistamista. Ite en ainakaan oikeen tälläsiin siirtoihin lämpene
Atte Engren sanoo terve. Koitas ny Tillu!No ainakin saataisiin täysi kokoonpano peleihin. Itse tulkitsin Koskelan kommentoinnista, että maalivahtia haetaan, koska ei suostunut pelipaikkoja mainita.
Engren ratkaisisi Ilveksen maalivahtiongelman? 2 viime kautta prosentit alle 90 ja hifkiläisten jatkuvaa turhautuneisuutta.Atte Engren sanoo terve. Koitas ny Tillu!
En tiedä kuka sen ratkaisee mutta jotain on yritettävä.Engren ratkaisisi Ilveksen maalivahtiongelman? 2 viime kautta prosentit alle 90 ja hifkiläisten jatkuvaa turhautuneisuutta.
Kelpais varsin mainiosti tähän tilanteeseen. Olkoonkin vain IFK fanien sylkykuppi mutta hakkaa mennen tullen meidän nykyiset hooverit!Engren ratkaisisi Ilveksen maalivahtiongelman? 2 viime kautta prosentit alle 90 ja hifkiläisten jatkuvaa turhautuneisuutta.
Kait se kuitenkin joutuu jotain vaatetta ja kiekkokamatkin mukaansa ottaa...Eli rahtimaksun kanssa nousee kyllä lähelle tuon kanssa. Ja maanatain lennot on aina kalliimpia.Toronto-Helsinki -lento huomiselle 600€+..