Niin jos se on terve? Lööf mahdollisesti pitkään poissa ja Elorinne loukkiherkkä. Gazda vielä lievä arvoitus, joten en näe yhtä pakkia mahdottomana ajatuksena.
Toki paljon riippuu siitä, mikä on Lööfin diagnoosi.
Tämän päivän hankintojen jälkeen HIFK on ylivoimainen mestarisuosikki jos pelaajat parantuvat koronasta playoffien alkuun.
En nyt viiden pelatun pelin perusteella Haapalaa kyllä NHL-pelaajaksi vielä kutsuisi.Tappara julkaisee näillä hetkillä Savinaisen, Leskisen ja Haapalan. Eli Liigan maalipörssin voittajan, Liigan pistepörssin voittajan ja entisen NHL-pelaajan.
Mutta ei ole siinä joukossa OLYMPIAvoittajaa.
En lähtisi itse ainakaan Haapalaa tavoittelemaan kauden pelaamattomuus saattaa näkyä huonossa valossa
Minkälaisia?Aika epäuskoisia huhuja tuli tosiaan jo ajat sitten Haapalan osalta. Luulen, että jää Jokereihin ”loppukaudeksi ”
Kytköksiä Ilvekseen, mutta olin aivan varma, että Tapparaan menee (ajatuksen tasolla). Mitään sen isompaa en ole kuullut tästä.Minkälaisia?
Olisko sitten niin, että tuo huhuttu liigaseurojen sopimus 2 pelaajasta per joukkue Jokereista pitää paikkansa?
Eikös sielä joskus mennyt hieman sukset ristiin seurajohdon sekä valmennuksen kanssa. Tiedä näitä, mutta joskus oli huhuja. Ja isä olisi siihen lyönyt jotain bensaa liekkeihin sanomalla Ilveksestä.Kytköksiä Ilvekseen, mutta olin aivan varma, että Tapparaan menee (ajatuksen tasolla). Mitään sen isompaa en ole kuullut tästä.
Eli yllätys ei olisi, jos Ilvekseen tulisi, mutta epäilen isosti kuitenkin ajatuksen tasolla.