Yohan
Luottopelaaja
Ai vaikutus ulottuu mutadivareihinkin asti?Ei, mutta rajuna notkahduksena Pirkanmaan TBK:ssa jos sopimus toteutuu
Ai vaikutus ulottuu mutadivareihinkin asti?Ei, mutta rajuna notkahduksena Pirkanmaan TBK:ssa jos sopimus toteutuu
Tässähän on jo toinen kysymys valmiina lehdistötilaisuuteen. Ensimmäinen on, että mitä mieltä olet Ukrainan tilanteesta ja toinen olisi: Onko Haapala polkenut polkupyörää koskaan tässä rakennuksessa?Muuta en tiedä kuin et Haapalan kuntotesti ei mennyt tapparan leirissä läpi, joten suht kovan riskin Ipa ottaa jos kävisikin kuin Raskille lonkkaoperaation jälkeen..
Ja mulla tietolähde sanoo että ilveksen päätettävissä otetaanko vai ei.Mulla on kaksi 100% varmaa lähdettä. Toinen sanoo, että Haapala tulee Ilvekseen ja toinen sanoo, että ei tule.
Mä mitään meinaa. Kunhan spekuloin mahdollista syytä. Mut onhan se hyvä että sulla on valoy päällä tän asian suhteen.Ehkä mä lopetan tän seuraamisen, on sen verran sakeeta juttua..
Meinaat että Tappara on sanonu Haapalalle et ”kyllä me sut halutaan, mutta tuuppas tekeen kuntotestit ensin”
Mä nauran vedet silmissä
Kaveri on jo pitkään ollut kunnossa loukkaantumisen jälkeen, ja aivan normaalisti reenannut Jokereiden kanssa.
Kyllä Ilveksen joukkue on tässä, ei ole Haapala tulossa tänne.
Kiitos kun varmistit asian.Hohhoijjaa
21 + 1 ?
Nää viestit on ihan turhia, kun saat viestisi kuulostamaan siltä, että sulla olisi enemmän tietoa, vaikka ei ole.Kyllä Ilveksen joukkue on tässä, ei ole Haapala tulossa tänne.
Niin on, pidän mahdollisimman pessimistisenä tämän tilanteen, jotta pääsen sanomaan, että ei tullutkaan.Nää viestit on ihan turhia, kun saat viestisi kuulostamaan siltä, että sulla olisi enemmän tietoa, vaikka ei ole.
Suomalaisuus pähkinänkuoressaNiin on, pidän mahdollisimman pessimistisenä tämän tilanteen, jotta pääsen sanomaan, että ei tullutkaan.
Toki vielä parempi olisi jos mulle pääsisi lällättelemään, mutta en itse tähän usko
Stretsin ei pitkillä jaloilla ilmeisesti tarvinnu polkasta?O’Neill kuulemma Areenan kellarissa polkemassa pyörää. Odotellaan että kilometritahti saadaan alle 1,5min/km ennen kuin sopimus allekirjoitetaan.
hakee zambooni kuskiks... tiukemmat kuntotestit kun tapparallaO’Neill kuulemma Areenan kellarissa polkemassa pyörää. Odotellaan että kilometritahti saadaan alle 1,5min/km ennen kuin sopimus allekirjoitetaan.
Legendan mukaan Stretsi istahti kuntopyörälle, polkas kerran, ja se kuntopyörän rengas pyörii vieläkin...Stretsin ei pitkillä jaloilla ilmeisesti tarvinnu polkasta?
Stretsin ei pitkillä jaloilla ilmeisesti tarvinnu polkasta?