Nyt sitten
Ja joku Wehmaksen 1+1 vuotinen sopimus.Jos tämä ”yllättävä” haastattelu oli Jeremi Wehmaksen haastattelu..
Kyllä mä ymmärrän Suonsyrjän twiitit siten, että viittaa näihin jo tulleisiin pelaajiin, eli Anttila/Beck/Gazda. Ei vaan voi/halua kertoa kuka niistä ennen kun haastattelu tulee pihalle.
Mut jotain siellä tapahtuu, jos Lehtinenkin asiasta twiittaa.
Ei kuulostanut viittaus Anttilaan/Beckiin/Gazdaan mun mielestä, koska mainitsi muistaakseni jotenkin "Näistä sitten kun pelaajat ovat ehtineet asettua joukkueeseen" eli että olis joku ihan uus kaiffari. Voin toki olla väärässäkin.Kyllä mä ymmärrän Suonsyrjän twiitit siten, että viittaa näihin jo tulleisiin pelaajiin, eli Anttila/Beck/Gazda. Ei vaan voi/halua kertoa kuka niistä ennen kun haastattelu tulee pihalle.
Kyllä mä ymmärrän Suonsyrjän twiitit siten, että viittaa näihin jo tulleisiin pelaajiin, eli Anttila/Beck/Gazda. Ei vaan voi/halua kertoa kuka niistä ennen kun haastattelu tulee pihalle.
Näin itsekkin ymmärsin. Lehtinen taas vaan lukenu ilvesfoorumia.Kyllä mä ymmärrän Suonsyrjän twiitit siten, että viittaa näihin jo tulleisiin pelaajiin, eli Anttila/Beck/Gazda. Ei vaan voi/halua kertoa kuka niistä ennen kun haastattelu tulee pihalle.
Tässä taisi jossain välissä olla @belgifan :in viesti, joka kertoi että Haapala on gq. Olenko väärässä?
Näinhän siinä oli. Tarkoittaakos tämä gq oikeasti jotain?Tässä taisi jossain välissä olla @belgifan :in viesti, joka kertoi että Haapala on gq. Olenko väärässä?
joo niin oli Mitä gq tarkoittaakaan xDTässä taisi jossain välissä olla @belgifan :in viesti, joka kertoi että Haapala on gq. Olenko väärässä?
Kieltämättä itselläkin alkaa menemään kohta siihen suuntaan, ettei tätä settiä kestä selvinpäinTässä taisi jossain välissä olla @belgifan :in viesti, joka kertoi että Haapala on gq. Olenko väärässä?
gq = G-tyypin proteiini, joka aktivoi fosfolipaasi Cp: n.Haapalalla Ilveksen paitaa päällä?
"Used to describe a guy who is dressed nicely, very sleek, or very sexy to the ladies.
The term comes form the men's fashion magazine named GQ. "
Urban Dictionary: GQ
Used to describe a guy who is dressed nicely, very sleek, or very sexy to the ladies. The term comes form the men's fashion magazine named GQ.www.urbandictionary.com