Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Eihän tietysti olekkaan, mutta vahva veikkaus, ettei tule :) Ässistä tulossa oma poika kotiin Albinin lisäksi. MM
Kyllä tässä osittain pilattiin (en syytä tiettyä/tiettyjä nimimerkkejä, mutta...) Anttilan sopimuksen kliimaksi sillä, että "annettiin ymmärtää", että vielä lisää tulossa. Ja muutakin kuin täytemiehiä.
Nautitaan Markosta, tulee muita tai ei.
Juuri näin. Turhaa huudatusta jos kyseessä on joku jämämiehen jatko jne.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Kyllä tässä osittain pilattiin (en syytä tiettyä/tiettyjä nimimerkkejä, mutta...) Anttilan sopimuksen kliimaksi sillä, että "annettiin ymmärtää", että vielä lisää tulossa. Ja muutakin kuin täytemiehiä.
Nautitaan Markosta, tulee muita tai ei.
”Annettii ymmärtää”. Taisin itse sanoa, että epäilen siirrot olevan tässä . Itse päättelitte Tillun hymyistä sitten kaiken uudestaan... illala sain tietoa ja ilmoitin vain. Tarkkuutta.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
”Annettii ymmärtää”. Taisin itse sanoa, että epäilen siirrot olevan tässä . Itse päättelitte Tillun hymyistä sitten kaiken uudestaan... illala sain tietoa ja ilmoitin vain. Tarkkuutta.

Tarkkuudesta puheen ollen. Väitit jossain vaiheessa tämän Venäjän kaverin lähteneen seurastaan, mutta mihin Shumakov on muka lähtenyt?

IhanJuniori

Junioripelaaja

Puujalka

Luottopelaaja
Siis nyt varmat nimet tiskiin, helvetti muistan kyllä Blegin jonku "silti.... #F5", mutta jos nyt täytemiesten takia täälä vedetään f5 niin se kadottaa merkityksensä.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Siis nyt varmat nimet tiskiin, helvetti muistan kyllä Blegin jonku "silti.... #F5", mutta jos nyt täytemiesten takia täälä vedetään f5 niin se kadottaa merkityksensä.
Varsinkin lähetettyjen viestien poistamisen jälkeen.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Matinpalon tms. syvyyspakin hankinta indikoisi että Parikan tai Elorinteen varaan ei voi laskea mitään loppu kaudesta. Ei muuten järkeä.

Raipe79

Luottopelaaja
Tässä tilanteessa ei tarkkuus enää auta vaikka kuinka sisäpiirissä olisi kun emme saa todellista tilannetta tietää toipilaiden tilanteesta emmekä myöskään mahdollisesti tulevien pelaajien terveystilanteesta.. olemme siis välikäsien varassa, joka ei ole absoluuttinen totuus.

Status
Viestiketju on suljettu.