Raipe79
Luottopelaaja
Elite Prospects - transaction for Nick Shore mihin mahtaa herra mennä.. on suht iso kala..
Kyllähän nämä hankinnat tuntuu ihan käsittämättömiltä, kun on totuttu Henttosiin ja Rockwoodeihin
Tätä voin korjata sen verran että Haapalan kanssa alettiin vääntämään sopimusta eilen kello 13 nurkilla. Mitään, ei siis mitään ole ollut sitä ennen kyseisen herran tiimoilta. Niinkun sanoin että tähän asiaan oli vain yksi ainut fakta ja se oli minulla.@Pehmeetkädet Eilen vastasin minulla olevan faktaa ettei Haapala ole Ilvekseen tulossa. No näin ilmeisesti olikin vielä silloin kun sain tiedon, mutta tilanteet muuttuvat nopeasti.
Tällä kertaa faktaa oli sulla. Mahtavaa! Tervetuloa foorumille!
Mistä tiedät että julkaistaan vielä yksi???Ottelussa vielä julkaistaan yksi. Shu.. no, sittenpähän näätte!
Naapurin foorumilla kertoivat faktanaMistä tiedät että julkaistaan vielä yksi???
Henttonen > RockwoodKyllähän nämä hankinnat tuntuu ihan käsittämättömiltä, kun on totuttu Henttosiin ja Rockwoodeihin
Heh, viestin lukemisen lopuksi mulla pärähti heti flashbackinä päähän soimaan DJ Juissin pyöräyttämänä Let's Go ! Pitänee lähteä Areenaan kuuntelemaan...Pää pantiksi, että se oli siinä. Ei ole nimen nimeä kuulunut..
kiitokset kaikille matkasta! Olihan kuukausi! Iloa, surua, naurua, itkua, epäuskoa, uskoa kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tuntui, että yhdistyimme entistä enemmän. Tämä lupaa hyvää keväälle! Lets go!
Minkä helvetin takia suljettaisiin? Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.Hankittiinkohan kolmas maalivahti siltä varalta, että venäläiset suljetaan Liigasta.
En minä sanonut niin haluavani, tai päättäväni.. sellaistakin vain on ilmoilla ollut. Jatkoajassakin oma ketjunsa aiheesta. Eli siis pelkkää spekulointia, ei mitään virallista kannanottoa.. ainakaan tietääkseni.Minkä helvetin takia suljettaisiin? Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.
O Neill onko rahat saatu kasaan. Kanada maljasta voi puolet jo lähettää Ilveksen koppiin jos tämä seppä tulee.Mistä tiedät että julkaistaan vielä yksi???
En minä sanonut niin haluavani, tai päättäväni.. sellaistakin vain on ilmoilla ollut. Jatkoajassakin oma ketjunsa aiheesta. Eli siis pelkkää spekulointia, ei mitään virallista kannanottoa.. ainakaan tietääkseni.
Kyllä se, kun oppii vähän sun kryptisiä postauksia lukemaan, oli selvää että tulee.Enhän mä mitään tiennyt tai niin oon käsittänyt, että hosuin ja vaihtelin kantaani
Etkös sä ole se sama kaveri kuka sanoi että Haapala ei tule? Ja vielä perhepiiristä olit tietoa kysellyt aikaisemminVoi tillu minkä teit.... Nyt jäi paskamaku suuhun. Kerkesin tuleen jo housuihini ,kun täällä oli puhetta Ruuttu , Matinpalo jne,........
Ei saa paskasta marmelaadia tekemälläkään , ei vaikka kuinka leipooo
Matinpalo on tässä tuo marmeladi
kyllä kyselin. sain vastaukseksi silmänisku hymiön. Tein omat tulkintani tästä hymiöstä.Etkös sä ole se sama kaveri kuka sanoi että Haapala ei tule? Ja vielä perhepiiristä olit tietoa kysellyt aikaisemmin
Tätä voin korjata sen verran että Haapalan kanssa alettiin vääntämään sopimusta eilen kello 13 nurkilla. Mitään, ei siis mitään ole ollut sitä ennen kyseisen herran tiimoilta. Niinkun sanoin että tähän asiaan oli vain yksi ainut fakta ja se oli minulla.