Torski
Tähtipelaaja
Höpöhöpö. Poistatko nimimerkin jos menee pieleen?Voin ampua suoraan alas tuon Blegin väittämän koskien Haapalaa. On totta ettei tapparaan ole menossa mutta mutta... Odotelkaas huomiseen.
Höpöhöpö. Poistatko nimimerkin jos menee pieleen?Voin ampua suoraan alas tuon Blegin väittämän koskien Haapalaa. On totta ettei tapparaan ole menossa mutta mutta... Odotelkaas huomiseen.
Myös näinkin, mutta yleensä luottamus ansaitaan.Itseasiassa faktalla on helppo ampua alas tuo väite. Tein tän profiilin äsken mutta olen seurannut ketjua pidempään. Nyt vaan sain tarpeeksi motivaatiota luodakseni tunnukset. Tuolla viestien määrällä tuskin on väliä montako on laittanut mutta kai se sisältö on tärkein.
Itselläni on Haapalasta hieman erilaista faktaa, no molemmat emme voi olla oikeassa.Itseasiassa faktalla on helppo ampua alas tuo väite. Tein tän profiilin äsken mutta olen seurannut ketjua pidempään. Nyt vaan sain tarpeeksi motivaatiota luodakseni tunnukset. Tuolla viestien määrällä tuskin on väliä montako on laittanut mutta kai se sisältö on tärkein.
No kaksi puolta asiassa pontentiaali tiedetään. Ja jos soppari sisältäis ens kauden niin ok. Tähän kevääseen riski kun ei paljon pelejä alla. Elämme jänniä aikoja mut se O Neill edelleen mun toive nro 1.Haapalan hankinta tuntuisi kyllä hieman erikoiselta, jos itse saisin päättää niin peräpäähän mielummin peluri.
Ja jos soppari sisältäis ens kauden niin ok.
Kooveen kautta pelituntumaa?Vaikea kuvitella, että tässä tilanteessa raahattaisi täysin pelaamatta ollut kaveri rosteriin
No se on totta ja toki jos em. ensi kauden kattava sopimus olisi mukana, niin tilanne eriKooveen kautta pelituntumaa?
Töitä ne vaan on eikä tekemällä lopu.Jaa että huomennakin menee työpöivä aivan ketuiksi, kun tarvitsee kännykkää räplätä alvariinsa