Simon Johansson

Mulle naureskeltiin(ei siis täällä foorumilla), kun ennen kautta sanoin että Simme on heittämällä top3 pakki liigassa ja top5 pelaaja koko liigassa. Aivan loistavaa tekemistä ja mikä parhainta hyvän ja huonon päivän ero on aikas pieni. Todella laadukas pelaaja, onneksi meillä!
No tuskin nauretaan enää.
Liigan paras pakki ja top3 pelaaja helposti.

Tämähän oli Aren aikaa osaltaan, mutta Välimäki änärilainakaudellaan esitti suurinta cojonesia kiekollisen pakin tontilla mitä itse olen näillä vuosilla todistanut. Oli ihan eri planeetalla lajitovereihinsa nähden vaikka näytti pelaavan puolivaloilla. Simme silti omia suuria suosikkeja ollut alusta asti ja mahtavalla itseluottamuksella kaveri pelaa tälläkin hetkellä.
20-21 pysyttiin kohelluskiekolla pinnalla lähinnä Dostyn, Välimäen ja Aren ansiosta. Harmi vaan, kun pidettiin naapurista poiketen kulut pieninä vuokrilla, niin ei tienattu milliä koronakorvauksia. Maagisia pelimiehiä

20-21 pysyttiin kohelluskiekolla pinnalla lähinnä Dostyn, Välimäen ja Aren ansiosta. Harmi vaan, kun pidettiin naapurista poiketen kulut pieninä vuokrilla, niin ei tienattu milliä koronakorvauksia. Maagisia pelimiehiä
Se hetken hurmos tappavan tehokkaan kohelluskiekon kanssa oli sitä Ilvestä mitä tulee aina ikävöityä. Realismi iski aika äkkiä vapahtajien poistuttua keskuudesta. Välimäki lähti, Maalahti jäi. Toki Maccellista saatiin nauttia loppuun saakka. Sorry OT

Simme on nyt 25+23=48, 98pim tahdissa. Shayne Toporowskikin olisi kateellinen.
Lancaster taisi painaa 47 pinnaa, Simmellä hyvä mahdollisuus tosiaan ohittaa tuo.

Kyllähän se on fakta, että tämä kaveri olisi hyvä pakolla pitää Ilveksessä. Vastaavaa pakkia vaikea löytää ja Simmellä voisi kuvitella olevan jo Ilvessydäntä.

Liigan paras puolustaja.

Takaisin