Vähän puskista tuli, että Mr.Veivaaja kuitenkin painaa yli piste per peli tahdissa.. 5o 0+6. Aika uniikki tilasto olisi 60o 0+72.
Hyvä huomio. Tämä osa ei olekaan pistänyt silmään, toisin kuin Najmanilla. Mutta kun voisi sitä kiekkoa käyttää kaverilla ja pitäs saada ketjukaverit samalle sivulle, että kiekko napsus lapaan. Mesen kanssa lopussa näky jotai tällasta.Tiedä näistä Liigan tilastoista sitten, mutta joka tapauksessa "löysälle taituritsekille" tilastoitu kamppailut 40-17, eli 70%, joukkueen korkein lukema.
On muuten Strana vahva mailalla eli en tätä ihan hirveästi epäile etteikö noin voisi olla.Tiedä näistä Liigan tilastoista sitten, mutta joka tapauksessa "löysälle taituritsekille" tilastoitu kamppailut 40-17, eli 70%, joukkueen korkein lukema.
On muuten Strana vahva mailalla eli en tätä ihan hirveästi epäile etteikö noin voisi olla.
Pienien juttujen parantamista niinkuin koko joukkueella niin alkaa peli soljumaan vieläkin paremmin.
Ihan omia suosikkeja on Strana.
Joo kova seppä.On muuten Strana vahva mailalla eli en tätä ihan hirveästi epäile etteikö noin voisi olla.
Pienien juttujen parantamista niinkuin koko joukkueella niin alkaa peli soljumaan vieläkin paremmin.
Ihan omia suosikkeja on Strana.
Minä olen kritisoinut, niin täsmennän. On jo hyvä, mutta tällä hetkellä 7/10 siitä mitä parhaimmillaan on.Joo kova seppä.
En ymmärrä ollenkaan näitä stranskya kritisoivia täällä forumilla.
Onhan nuo käännökset ja vinkurat seksiä, ei käy kiistäminen, mutta onko se aina voittavaa/tekeekö oikeita ratkaisuja. Mielestäni voisi olla vieläkin tehokkaampi, jos olisi edes hieman suoraviivaisempi.Stranskyn pienen tilan käännökset ovat lähes "sexiä"... herranjumala, tohon ei moni pysty. Tehnee vielä +50 pojoa.
Jatkoa per heti!
Onhan nuo käännökset ja vinkurat seksiä, ei käy kiistäminen, mutta onko se aina voittavaa/tekeekö oikeita ratkaisuja. Mielestäni voisi olla vieläkin tehokkaampi, jos olisi edes hieman suoraviivaisempi.
Jotenkin tuntuu, että kun on saanut kerran harhautettua sen vihulaisen kassalle, niin päättäkin sitten vielä kääntyä takas sen syliin.
Vähän muna tai kana kysymyshän tämä toki on. Emme saa koskaan tietää olisiko parempi ollessaan hieman suoraviivaisempi, jos ei muutosta tule.Ei se sitä turhaan tee. Imee vastustajia peräänsä, johdattelee harhateille. Sen myötä aukeaa tiloja muualle/muille. Aika usein se vapauttava syöttö sieltä sitten lähtee, (vaikka tietysti monelle jää mieliin ne kerrat, jolloin käy jotain muuta). On vielä erittäin vahva kamppailuissa ja suojaamaan. Mä en oo ollenkaan varma, olisiko Stransky parempi jääkiekkoilija, jos pelaisi "suoraviivaisemmin".
Vähän muna tai kana kysymyshän tämä toki on. Emme saa koskaan tietää olisiko parempi ollessaan hieman suoraviivaisempi, jos ei muutosta tule.
Tällasen penkkikoutsin silmään vaan voisi olla vieläkin parempi jos luopuisi kiekosta aikasemmin/jakaisi sitä, mutta eiköhän edistynyt data tämänkin tunteen ammu avaruuteen.
Terveisin,
Silmätestiä rakastava
Tästä olen kyllä tismalleen samaa mieltä. Heittelihän Hölö muuan Lashchiakin poppareille, kun ei homma miellyttänyt.Uskon myös, että valmennus puuttuisi siihen, jos sen ei katsottaisi tuottavan tai jos sen katsottaisiin jarruttavan joukkueen peliä.
En ole peliaikoja katsonut, mutta kellotti selostajan mukaan 1.erässä jonkun ~3 min peli aikaa ja taisi olla vähiten Ilveksen hyökkääjistä jäällä tuossa erässä. Strana kyllä kaivaa ittensä kuopasta ylös, niin sitä secondary scoring osastoa löytyy kummasti lisää.Tästä olen kyllä tismalleen samaa mieltä. Heittelihän Hölö muuan Lashchiakin poppareille, kun ei homma miellyttänyt.
Täytyy vaan todeta, että Hölön "sokeapiste" on löytynyt