SM-liiga Fantasy Draft 2013-2014

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2013-2014

Etköhän voi samantien varata, kun Lorppaa ei ole näkynyt.

Dominaattori

Luottopelaaja

Koikkaaja sanoi:
Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?

Varaa vaan ennen Lorppaa kaks pelaajaa ja sitten hänen vuoronsa. Pysyy joku roti tässä hommassa ja kaikki saavat varauksensa tehtyä!

SaulBrother

Luottopelaaja

Ässien 2. varaus on... Juuso Riksman
Ässien 3. varaus on... Jarkko Malinen

Ässien pelaajat:
Steve Moses
Juuso Riksman
Jarkko Malinen

Enää Ässiltä puuttuu 11 hyökkääjää, 7 puolustajaa ja maalivahti.

Nytten sitten Lorppa!

Torski

Tähtipelaaja

Dominaattori sanoi:
Koikkaaja sanoi:
Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?

Varaa vaan ennen Lorppaa kaks pelaajaa ja sitten hänen vuoronsa. Pysyy joku roti tässä hommassa ja kaikki saavat varauksensa tehtyä!

Jos jää oma vuoro, niin sitten se jää rästiin ja rästiin jääneet voi sitten koska tahansa varata. Olis hyvä, että ykkössivulle jonkinlaista kellonaikaa milloin oma vuoro alkaa jne.

E: Koikkaaja, tee tuonne kokoonpanopuolelle kans kentälliset.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Kai pysytään systeemissä ja Lorpan deadline on klo 22? Vai onko Dominaattori eri mieltä? Jotta päästään eteenpäin.

Tuomas

Vakiokokoonpanossa

Tuo rästisysteemi voisi juuri Balounin ehdottamalla tavalla olla toimiva. Eli omat rästivuorot saa suorittaa missä välissä tahansa, kunhan ehtii.

Täten voisi myös lyhentää jokaisen varausaikaa, koska väliin jääminen ei olisi niin vakavaa? Esim. 30 min varausaikaa tuolloin "etsikkoaikana" (16-23) ja jos omat vuorot unohtuu/ei ehdi, niin rästivaraukset voi tehdä sitten milloin tahtoo.

Mitä draftin johtaja sanoo? :D

edit: Ja en siis tarkoittanut mitään kiinteää aikaa, vaan tuon puolen tunnin sisällä voisi varata vaikka 10 joukkuetta, jos vaan porukkaa paikalla sattuu olemaan.

Dominaattori

Luottopelaaja

Baloun sanoi:
Dominaattori sanoi:
Koikkaaja sanoi:

Jos jää oma vuoro, niin sitten se jää rästiin ja rästiin jääneet voi sitten koska tahansa varata. Olis hyvä, että ykkössivulle jonkinlaista kellonaikaa milloin oma vuoro alkaa jne.

Joo toi sopii mulle hyvin! Joo oishan se kellonaika hyvä mutta emmääkään joka hetki kerkee niitä päivitteleen! :D

Dominaattori

Luottopelaaja

Tupsukorva35 sanoi:
Kai pysytään systeemissä ja Lorpan deadline on klo 22? Vai onko Dominaattori eri mieltä? Jotta päästään eteenpäin.

Lorpan takaraja on klo 22.

Torski

Tähtipelaaja

Dominaattori sanoi:
Baloun sanoi:
Dominaattori sanoi:
Koikkaaja sanoi:

Joo toi sopii mulle hyvin! Joo oishan se kellonaika hyvä mutta emmääkään joka hetki kerkee niitä päivitteleen! :D

Joka päivä samat kellonajat, jos toinen varaa ajoissa niin toinen voi varata jo seuraavaksi.

Jos teet huomiselle "aikataulun", voin jatkaa siitä eteenpäin tuota hoitamista.

Dominaattori

Luottopelaaja

Baloun sanoi:
Dominaattori sanoi:
Baloun sanoi:
Dominaattori sanoi:
Koikkaaja sanoi:

Joka päivä samat kellonajat, jos toinen varaa ajoissa niin toinen voi varata jo seuraavaksi.

Jos teet huomiselle "aikataulun", voin jatkaa siitä eteenpäin tuota hoitamista.

Joo teen huomenna päivällä sen aikataulun, nyt on sen verran kiire ettei kerkiä sitä miettiin. Teen sen tapasen aikataulun, että jokasella on aika esim. 18.40. Henkilö koittaa tulla siihen aikaan tekemään varauksensa!

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Tässä on hieman tullut muita jutteluita, niin muistutetaan vielä ettei tarvitse hirveästi selata.

Jos kymmeneen mennessä Lorppa ei ole tehnyt varausta, niin jorkkila on vuorossa!

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani

Nummelin viety elikkä sitten otetaan Ramzi Abid

Sitten jorkkilan huki

Olisiko dominaattorille liikaa vaivaa jos sais listan jo varatuista pelaajista avauspostiin nii voi ctrl f ettiä jos on viety?

jorkkila

Vakiokokoonpanossa

Lorppa sanoi:

Sitten jorkkilan huki

Olisiko dominaattorille liikaa vaivaa jos sais listan jo varatuista pelaajista avauspostiin nii voi ctrl f ettiä jos on viety?

Varatut pelaatjat löytyy FDn kokoonpano ketjusta. Mutta tosiaan Nummelin jo varattu että haluatko korjata

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani

jorkkila sanoi:
Lorppa sanoi:

Sitten jorkkilan huki

Varatut pelaatjat löytyy FDn kokoonpano ketjusta. Mutta tosiaan Nummelin jo varattu että haluatko korjata

Okei hyvä tietää. Muokkasin jo tonne edelliseeni eli Ramzi Abid oma varaukseni

jorkkila

Vakiokokoonpanossa

Seuraavaksi siis täytetään pelin ehkä tärkein kehikko eli tolppien väliin Mikko Koskinen

Seuraavana vuorossa Tuomas

Ipafani

Vakiokokoonpanossa

Jos paikkoja vielä vapautuu yms. Voin itse tulla ainakin mukaan.

Tuomas

Vakiokokoonpanossa

Ipafani: etköhän saa tuon Batteryn jättämän paikan ja olet mukana seuraavalla kierroksella. Tervetuloa minun puolestani!

Lukko varaa käsiä puolustukseen, Mikko Kousa.

Ja sitten Timon vuoro.

Tuomas

Vakiokokoonpanossa

Timo laittaa viestiä, että on kalassa ja saan toimia hänen vasempana kätenään jälleen.

KalPan kolmas varaus on mr. monipuolisuus, Mika Pyörälä.

Seuraavaksi Dominaattori.

suitsuke

Guest

Tulisin mielelläni mukaan jos vielä mahtuisi tai paikkoja vapautuisi.