Tupsukorva35
Tähtipelaaja
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2013-2014
Etköhän voi samantien varata, kun Lorppaa ei ole näkynyt.
Etköhän voi samantien varata, kun Lorppaa ei ole näkynyt.
Koikkaaja sanoi:Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?
Dominaattori sanoi:Koikkaaja sanoi:Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?
Varaa vaan ennen Lorppaa kaks pelaajaa ja sitten hänen vuoronsa. Pysyy joku roti tässä hommassa ja kaikki saavat varauksensa tehtyä!
Baloun sanoi:Dominaattori sanoi:Koikkaaja sanoi:Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?
Varaa vaan ennen Lorppaa kaks pelaajaa ja sitten hänen vuoronsa. Pysyy joku roti tässä hommassa ja kaikki saavat varauksensa tehtyä!
Jos jää oma vuoro, niin sitten se jää rästiin ja rästiin jääneet voi sitten koska tahansa varata. Olis hyvä, että ykkössivulle jonkinlaista kellonaikaa milloin oma vuoro alkaa jne.
Tupsukorva35 sanoi:Kai pysytään systeemissä ja Lorpan deadline on klo 22? Vai onko Dominaattori eri mieltä? Jotta päästään eteenpäin.
Dominaattori sanoi:Baloun sanoi:Dominaattori sanoi:Koikkaaja sanoi:Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?
Jos jää oma vuoro, niin sitten se jää rästiin ja rästiin jääneet voi sitten koska tahansa varata. Olis hyvä, että ykkössivulle jonkinlaista kellonaikaa milloin oma vuoro alkaa jne.
Joo toi sopii mulle hyvin! Joo oishan se kellonaika hyvä mutta emmääkään joka hetki kerkee niitä päivitteleen!
Baloun sanoi:Dominaattori sanoi:Baloun sanoi:Dominaattori sanoi:Koikkaaja sanoi:Onko Lorpan jälkeen mun vuoro ja saanko ottaa kaksi pelaajaa samaan aikaan, kun lopetan 2. ja aloitan 3. kierroksen?
Joo toi sopii mulle hyvin! Joo oishan se kellonaika hyvä mutta emmääkään joka hetki kerkee niitä päivitteleen!
Joka päivä samat kellonajat, jos toinen varaa ajoissa niin toinen voi varata jo seuraavaksi.
Jos teet huomiselle "aikataulun", voin jatkaa siitä eteenpäin tuota hoitamista.
Lorppa sanoi:Luotetaan veteraanivoimaan elikkä
Petteri Nummelin
Lorppa sanoi:Nummelin viety elikkä sitten otetaan Ramzi Abid
Sitten jorkkilan huki
Olisiko dominaattorille liikaa vaivaa jos sais listan jo varatuista pelaajista avauspostiin nii voi ctrl f ettiä jos on viety?
jorkkila sanoi:Lorppa sanoi:Nummelin viety elikkä sitten otetaan Ramzi Abid
Sitten jorkkilan huki
Olisiko dominaattorille liikaa vaivaa jos sais listan jo varatuista pelaajista avauspostiin nii voi ctrl f ettiä jos on viety?
Varatut pelaatjat löytyy FDn kokoonpano ketjusta. Mutta tosiaan Nummelin jo varattu että haluatko korjata