SM-liiga Fantasy Draft 2014-2015

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2014-2015

Gary Bettman ilmoittautuu!

Ipafanilla menee rästiin, sillä käsittääkseni ei ole enää tulossa. Hänen antamansa listan pelaajat ovat jo menneet. Voimme siis siirtyä suoraan Koikkaajaan ja lopetella tämä päivä.

Baloun ja Dominaattori menevät nyt hammaspesun kautta nukkumaan. Ottakaa riittävät yöunet, jotta jaksatte huomenna taas leikkiä.

Kiitos tästä päivästä! Taidettiin edetä viiden kierroksen verran. Ukot vähenee sen verran, että kohta joudutaan siirtymään Sportin tähtisikermään. Inhottaa jo pelkkä ajatuskin!

Dominaattori

Luottopelaaja

Tupsukorva35 sanoi:
Baloun ja Dominaattori menevät nyt hammaspesun kautta nukkumaan.
Tänään ei voi mennä ihan vielä, 100m finaali. Vaikka onkin EM-finaali niin 100m on kuitenkin SE yleisurheilukisa.

SaulBrother

Luottopelaaja

Koikkaajan Ilves varaa 11. kierroksen lopuksi...
...potentiaalisen ja Koikkaajan sukunimikaiman Henrik Koiviston!

Koikkaajan Ilves aloittaa nyt tässä samassa 12. kierroksen ja varaus on Ryan O'Connor!

Ipafani saa jatkaa aamulla!

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Koikkaaja sanoi:
Koikkaajan Ilves aloittaa nyt tässä samassa 12. kierroksen ja varaus on Ryan O'Connor!

Voi hyvää päivää! Nopeat syövät hitaat! Näin se menee.

Vai, että 100 metriä (se tumma ranskalainen vie)! Vetäkäämme siis vielä yksi kierros! Ehkei kuitenkaan...

Tuomas

Vakiokokoonpanossa

Ville Pokka olisi kyllä melkoisen ylivoimainen top-1 pakki, jos Liigassa pelaisi! Eli ovela veto tosiaan, kun kerran sääntöjen mukaisesti menee :D

Tullut kirjattua varaukset exceliin ja jos jota kuta kiinnostaa tässä vaiheessa tutkailla varauksia järjestyksessä, niin olkaa hyvät:

#1 Lasch
#2 Zaborsky
#3 Haataja
#4 Palola
#5 Gagnon
#6 Lassila
#7 Huml
#8 Deschamps
#9 Zamorsky
#10 Metsola
#11 Puustinen
#12 Niskala
#13 Vahalahti
#14 Perrin
#15 L.Kukkonen
#16 Saros
#17 Ryan
#18 Tessier
#19 Pyörälä
#20 Mäntylä
#21 Zapolski
#22 McIntyre
#23 Elkins
#24 Davis
#25 Smolenak
#26 Sopanen
#27 Schira
#28 Koskiranta
#29 Kuusela
#30 Salcido
#31 Markkanen
#32 Gysbers
#33 Lucenius
#34 Hakulinen
#35 Birner
#36 Söderholm
#37 Kolomatis
#38 I.Tarkki
#39 Repik
#40 Kivistö
#41 J-M. Järvinen
#42 Jormakka
#43 Glenn
#44 Koho
#45 Husso
#46 Donskoi
#47 Redenbach
#48 Tuppurainen
#49 J. Lahti
#50 Hirschovits
#51 Nurmi
#52 Seigo
#53 Green
#54 Tukonen
#55 Aaltonen
#56 Mankinen
#57 Voutilainen
#58 Erkinjuntti
#59 Nakladal
#60 Lofquist
#61 Asplund
#62 Ramstedt
#63 Smotherman
#64 Sandell
#65 Seikola
#66 Stafford
#67 Kuparinen
#68 Kemppainen
#69 Kilpeläinen
#70 Nummelin
#71 Fleury
#72 Boyce
#73 Mikkola
#74 T. Koivisto
#75 Leimu
#76 Junttila
#77 Honejsek
#78 V. Nieminen
#79 Rask
#80 Viedensky
#81 Kantola
#82 Kudelka
#83 Kousa
#84 M. Lahti
#85 Aalto
#86 Ruuttu
#87 Karhunen
#88 Giliati
#89 Tavi
#90 Masuhr
#91 Grillfors
#92 Kubalik
#93 Myllyniemi
#94 Luttinen
#95 Sointu
#96 Uusitalo
#97 Lindell
#98 Heino
#99 Spang
#100 Kapanen
#101 Vihko
#102 Marttinen
#103 Lähteenmäki
#104 Pikkarainen
#105 Ilomäki
#106 Luoma
#107 Nenonen
#108 Rautiainen
#109 Riekkinen
#110 M. Kukkonen
#111 Löfman
#112 J. Mustonen
#113 Pokka
#114 H. Koivisto
#115 O'Connor

Huomenna onkin sitten itselle vähän kiireisempi päivä kello 19:30 asti, mutta yritetään kännykällä sätkiä mukana.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Rutkasti on jo pelaajia mennyt!

Pikaisella silmäyksellä vilkaisin kokoonpanoja ja omaan silmääni juurikin Tuomaksen Lukko vaikutti varsin vahvalta! Oli siellä pari muutakin ihan hyvännäköistä viritelmää, muun muassa HPK, Ilves ja TPS.

Oman joukkueen rakenteeseen tällä hetkellä olen kohtuu tyytyväinen!

Dominaattori

Luottopelaaja

Tuomas sanoi:
Ville Pokka olisi kyllä melkoisen ylivoimainen top-1 pakki, jos Liigassa pelaisi! Eli ovela veto tosiaan, kun kerran sääntöjen mukaisesti menee :D
Eihän sitä tiedä pelaako. Mutta ei tiedä Zamorskyn, eikä Kapasenkaan kohdalla.

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani

Melkee kaikki varaukset tähä mennes tehty hätäsesti töissä :D ehkä SaiPasta vielä jengi saadaan! Moke ja sentteri osasto ainakin kunnossa

Ipafani

Vakiokokoonpanossa

Paikalle kun äskön tulin niin katsoin että montako kierrosta on menty kun sivuja oli tullu varmaan viisi lisää mutta täällä olikin jauhettu ihan muuta! Eipä riittänyt listani pelaajat kun Tupsukorvat itse vei vikan nimen siitä, varmaa mun listalta skoutattu ;) noh, Rästillä 20- maalia ensi kaudella paukuttava Mark Hurtubise ja Mikko Kalteva!

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Ipafani sanoi:
Eipä riittänyt listani pelaajat kun Tupsukorvat itse vei vikan nimen siitä, varmaa mun listalta skoutattu ;)

Onko meitä useampi, kun puhut monikossa?

Mutta joo, sori! Ykkösvaihtoehto oli Rautiainen, mutta jouduin ryöstämään listaltasi sitten Mustosen, kun MP vei Rautiaisen nokkani edestä!

Dominaattori jatkaa!

Ipafani

Vakiokokoonpanossa

Tupsukorva35 sanoi:
Ipafani sanoi:
Eipä riittänyt listani pelaajat kun Tupsukorvat itse vei vikan nimen siitä, varmaa mun listalta skoutattu ;)

Onko meitä useampi, kun puhut monikossa?

Mutta joo, sori! Ykkösvaihtoehto oli Rautiainen, mutta jouduin ryöstämään listaltasi sitten Mustosen, kun MP vei Rautiaisen nokkani edestä!

Dominaattori jatkaa!
Puhelimella mennään joten kirjoitusvirheitä sattuu.

Dominaattori

Luottopelaaja

Mää en ihan viä varaustani tee. Sen sijaan kerron teille päivästäni.

No yöllinen ukkonen pasko modeemin, sovittiin muijan kanssa että hän hoitaa. Annoin tarkat ohjeet mitä pitää sanoa, mitä halutaan ja mitä ei haluta. Just äsken se soitti ja kerto tilanneensa uuden netin. Sitten selvis, että se oli sopinut uuden netin tulevan voimaan 29. päivä. Ei tietenkään ollut maininnut modeemin olevan paskana vaan toitottanut vaan haluavansa uuden netin. Olivat sitten sopineet sen asiakaspalvelijan kanssa, että nykysellä netillä mennään 28. päivä saakka. Homman kruunaa vielä se, että ei ollut tilannut uutta modeemia siihen uuden netin kylkeen.

Varailen siis draftin loppuun puhelimella.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Kiitos, että jaoit tämän meidän kaikkien kanssa!

Tuollaisia ne naiset tuppaavat olemaan tekniikan kanssa. Pitäisi suurinpiirtein kirjoittaa asia kissankokoisin kirjaimin paperille tai selittää muuten selkokielellä käsillä samalla viittoen. Tuokaan tuskin riittää, vaan paras tapa näissä asioissa on olla itse paikalla.

Varaat kun varaat! Minulla on jo oma valintani tiedossa.

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani

Tänää voi tehrä tiukkaa keritä varailemaa! Tai sit käyn välistä taas heittämäs nimiä hatusta

Torski

Tähtipelaaja

Lorppa sanoi:
Tänää voi tehrä tiukkaa keritä varailemaa! Tai sit käyn välistä taas heittämäs nimiä hatusta

Voit jollekulle listan laittaa jos haluat :)

SaulBrother

Luottopelaaja

Itse olen autokoulussa 16 - 18 välisen ajan, jolloin en pääse edes puhelimella tänne. Toivottavasti ei osu vuoroa tuolle ajalle.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Koikkaaja sanoi:
Itse olen autokoulussa 16 - 18 välisen ajan, jolloin en pääse edes puhelimella tänne. Toivottavasti ei osu vuoroa tuolle ajalle.

Suosittelen laittamaan minulle tai jollekulle toiselle listan pelaajista, joita joukkueeseesi toivot. Olen suhteellisen varma, että ehdimme vuoroosi tuona aikana.

Älä tosin laita nimiä, joita itse olen ajatellut!

SaulBrother

Luottopelaaja

Tupsukorva35 sanoi:
Koikkaaja sanoi:

Suosittelen laittamaan minulle tai jollekulle toiselle listan pelaajista, joita joukkueeseesi toivot. Olen suhteellisen varma, että ehdimme vuoroosi tuona aikana.

Älä tosin laita nimiä, joita itse olen ajatellut!
Laitoin listan YV:llä.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Samalla kaavalla mennään!

Blues nappaa pakistoonsa niin kiekollista kuin kiekotontakin osaamista. Kyseessä ei ole kovin nimekäs, mutta itsensä viime kaudella läpi lyönyt pelaaja. Kaikkienhan pitäisi tämän vihjailun jälkeen tietää, että kyseessä on se yksi ja ainoa... Lauri Taipalus!