SaulBrother
Luottopelaaja
Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2015-2016
5. Henrik Tallinder
6. Chad Rau
5. Henrik Tallinder
6. Chad Rau
Jarno Saarinen sanoi:jaa'a tuleekohan jalkapallo tälle vuorolle... näitä joilla on rästejä voitas hyppiä tokalla kiekalla jo suoraan ohi..
Voitasko sääntö huomiselle muuttaa?
eli sit taas kun on pelannu vuoronsa tai päivä vaihtuu niin odotellaan kerran se vartti... Minkään tahattoman katkon ei pitäisi ajaa ohi useammasta kuin yhdestä vorosta....
J
Jarno Saarinen sanoi:joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...
Eli voin tehdä omalla vuorollani myös 8. varauksen, kun sen aika koittaa.Tupsukorva35 sanoi:Jarno Saarinen sanoi:joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...
Juu, eikä välillä 00:00-16:00 tosiaan enää mitään vartin varausaikaa ole. Toki tuon sisällä voi vielä varauksia tehdä, mutta seuraavan pitää suorittaa varauksensa vasta klo. 16:15, että ei tarvitse tänne kahdentoista jälkeen jäädä kukkumaan.
Koikkaaja sanoi:Eli voin tehdä omalla vuorollani myös 8. varauksen, kun sen aika koittaa.Tupsukorva35 sanoi:Jarno Saarinen sanoi:joo mulle sopii tuo 7:n kierroksen jälkeen tauko, kun kello perkele repii taas viideltä jätkää töihi...
Juu, eikä välillä 00:00-16:00 tosiaan enää mitään vartin varausaikaa ole. Toki tuon sisällä voi vielä varauksia tehdä, mutta seuraavan pitää suorittaa varauksensa vasta klo. 16:15, että ei tarvitse tänne kahdentoista jälkeen jäädä kukkumaan.
Jalkapallo sanoi:iiro tarkki adam masuhr
kitkat sanoi:Montas vuoroa mulla on rästissä?