Mä vaan pelkään, että se remontti tapahtuu vasta kun 17 joukkueesta on 4-5 konkassa. Sekin on aika kestämätön tilanne.Itse toivon, että molemmat hakemukset menee läpi. Sitten isompi remontti tapahtuu todennäköisimmin, koska 17 joukkueen sarja olisi täysin kestämätön tilanne.
14 joukkueen Liiga olisi omasta mielestä ihan passeli, mutta koska tämä osakejärjestelmä on mitä on niin vaikeaa tuolta ketään on poistaakaan. Mutta olisihan ne ihan jänniä kausia kun olisi aluksi tuo 17 ja sitten joka kausi suoraan tippuisi yksi ja yksi karsisi kunnes se 14 olisi. Mutta oikeasti en elättele mitään toiveita minkään muutoksen suhteen tämän Liigan kanssa. Sen verta toivottomalta koko sarjajärjestelmäuudistus yksinkertaisesti tuntuu.Itse toivon, että molemmat hakemukset menee läpi. Sitten isompi remontti tapahtuu todennäköisimmin, koska 17 joukkueen sarja olisi täysin kestämätön tilanne.
Kiekkokiukaassa totutusti suolasivatkin sekä Liiton että Liigan johtajia tuosta että kukaan ei jaksa paikalle vaivautua keskustelemaan asiasta. Mutta pitääpä itsekin katsoa tämä homma..Katso Urheilustudio Yle Areenassa:
Urheilustudio | Urheilustudio
Urheilustudio on talvikauden etkot, kilpailut ja jatkot. Urheilua ja elämää - urheilukuplasta käsin, sinne jumittumatta.areena.yle.fi
Onpa mielenkiintoinen liiga aiheinen jakso, ihmettelen nyt vielä enemmän tota liigan johtajien touhua. Suosittelen katsomaan ketä vähänkin liiga kiinostaa
Tiedotteeseen "piilotettu" myös Toverien hylkääminen.K-Espoolle on myönnetty ehdollinen liigalisenssi:
Liiga tiedottaa: Kiekko-Espoolle on myönnetty ehdollinen Liiga-lisenssi kaudelle 2024–25
TuTo Hockey Oy:llä on mahdollisuus valittaa päätöksestä Urheilun oikeusturvalautakuntaan toimittamalla sinne kirjallinen valitus viimeistään yhden viikon kuluessa päätöksen antamisesta. Valitusasiassa noudatetaan Liigan lisenssiehtoja ja soveltuvin osin Urheilun oikeusturvalautakunnan menettelysääntöjä. Asianosaisena valitusmenettelyssä toimii Liiga.Tiedotteeseen "piilotettu" myös Toverien hylkääminen.
"Liigan lisenssikomitea on hylännyt TuTo Hockey Oy:n lisenssihakemuksen kaudelle 2024–25."
Toivon että valitus tehdään
Toivon, että ei. Ylimääräisiä kulujahan siitä TuTolle vaan tulee kun tuota hakemusta ei ikipäivänä tulla hyväksymään.TuTo Hockey Oy:llä on mahdollisuus valittaa päätöksestä Urheilun oikeusturvalautakuntaan toimittamalla sinne kirjallinen valitus viimeistään yhden viikon kuluessa päätöksen antamisesta. Valitusasiassa noudatetaan Liigan lisenssiehtoja ja soveltuvin osin Urheilun oikeusturvalautakunnan menettelysääntöjä. Asianosaisena valitusmenettelyssä toimii Liiga.
Toivon että valitus tehdään
Joo en minä sillä. Enkä halua TuToa Liigaan nyt.Toivottavasti ei tehdä. TuTo ei ole pärjännyt edes Mestiksessä (#10 viime kaudella runkkarissa, KooVeen takana). Ei ole asiaa Liigaan.
K-Espoo olisi voinut tuon tehdä jos ei olisi mennyt läpi. TuTon kohdalla lopputulos on ihan selvä, niin ei kannata lähteä koeponnistelemaan.Haluan vaan että nyt koeponnistavat ihan loppuun asti tämän Liigan systeemin.
Tutolla ei kuulemma ole tarpeeksi fyffeä liigaan. Veikkaampa, että tuosta jos asia jää muka kiinni niin se on aikas helppo korjata omistajien taholta.