Luikaus
Luottopelaaja
Tänään nousee entisestäänTältä näyttää toistaiseksi.
katso liitettä 11440
Tänään nousee entisestäänTältä näyttää toistaiseksi.
katso liitettä 11440
Kyllä taas kintaalla ollaan, tuleeko 5000 matsiin?Naapurilla on hiukan tän iltasessa tekemistä mitä vilkasin lippukarttaa. Olisko "kampanjan" paikka ?
Tappara hylättiin Nokia-areenaan – SM-liigassa älytöntä tunarointia
Tappara sai osansa Raipe-huumasta. Liigapeleissä harjoiteltiin tiistaina rankkareita.www.is.fi
Mulle ei oikein aukee toi, että miten Tappara sai osansa Raipe huumasta, ku halli jäi noin vajaaksi. Ilves siitä kai sai osansa päivää aikasemmin ku oli hallissa porukkaa liki kymppitonni. IS,ltä outo kirjotus ?
Yrittääkö tää juttu väittää, että Tapparan pelissä oli vähän porukkaa sen takia, että maanantaina Ilves - SaiPa pelissä oli melkein 10k katsojia?Tappara hylättiin Nokia-areenaan – SM-liigassa älytöntä tunarointia
Tappara sai osansa Raipe-huumasta. Liigapeleissä harjoiteltiin tiistaina rankkareita.www.is.fi
Mulle ei oikein aukee toi, että miten Tappara sai osansa Raipe huumasta, ku halli jäi noin vajaaksi. Ilves siitä kai sai osansa päivää aikasemmin ku oli hallissa porukkaa liki kymppitonni. IS,ltä outo kirjotus ?
Ilvesfoorumin median jalkapuuhun tuollaiset jutut.Tappara hylättiin Nokia-areenaan – SM-liigassa älytöntä tunarointia
Samat naamathan ne käy sekä Ilveksen että Tapparan peleissä, vaihtaa vaan fanipaitaa pelien välissä. Ja kun maanantai-iltana oli kiinnostava peli niin tiistaille ei sitten enää riittänyt pöhinää.
Joo, siis aamulla koitin just heränneenä kovasti päätellä että mitä toi meinaa, ja että oonko jotenki jumis vai saakelin tyhmä tajutakseni kirjotuksen idean. Muiden vastausten pohjalta ja lenkillä räknätessä tajusin, että lopputulos on sangen yksinkertainen. Osa Tapparasta halusi tulla katsomaan meidän Jumalasta seuraavaa ylöspäin, eli Raipea, ja täten valitsivat siis Ilves-Saipa pelin, oman Pulikaani pelin sijaan.Ilvesfoorumin median jalkapuuhun tuollaiset jutut.