Nyman ei terveenä poppareilla ole. Stransky varmaan ottaa nyt taktisia popcorneja ainakin tämän pelin vielä.Liigapörssissä on Nyman laitettu loukkaantuneeksi, Stranskya ei ole laitettu
Tuostahan Merikivi taisi ottelun jälkeen ihan Ilves+ haastattelussa sanoa että ihan viimetingassa piti muuttaa kokoonpanoa. Ei kyllä pelaajia nimennyt mutta varmastikin noin.Molemmat oli jo lähdössä Jypinkylään, mut flunssaoireisina päätettiin jättää pois. Lähde: sisäpiiri
Pitää mielen virkeänä.Pääasia että on taas jotain valitettavaa.
Kovasta en ole koskaan tykännyt saati Kaukokiikarista, mutta eilen hän vihelsi omaan tasoon nähden ihan ok!Fonselius - Rantala. Missä Kaukokari & Kova?
Liiga.fi osaa myös kertoa että Pelli ja Nyman ovat loukkaantuneena. Ei viittaa flunssaan?
Olen pettynyt… missä KiikariKari tai Tough?!Fonselius - Rantala. Missä Kaukokari & Kova?
Liiga.fi osaa myös kertoa että Pelli ja Nyman ovat loukkaantuneena. Ei viittaa flunssaan?
No sen verran voin kertoa et joku/jotkut jäi eilen aamulla pois ja kokoonpano muuttui.Nymanilla ja Stranskylla on pakko olla joku syy miksei pysty pelaamaan. Muuten ei mitään järkeä pitää laajaa kokoonpanoa jos ei edes back to back peleissä pääse pelaamaan.
Enpä ole ennen moista vertausta nähnytkään. Kyllähän Mäntykivi ja Nyman ovat pelaajatyypeiltään melko ääripäistä keskenään.Palve tarttee Nymanin, Mäntykivi on vähän samanlainen kuskailija.
Nymanilla ja Stranskylla on pakko olla joku syy miksei pysty pelaamaan. Muuten ei mitään järkeä pitää laajaa kokoonpanoa jos ei edes back to back peleissä pääse pelaamaan.
Sori. Varmistunut että on flunssassa.Eilenhän sanoit että Stransky pelaa tänään. Mikä juttu?
Ite olin kattovinani että kolmeen ekaan vaihtuu. Junassa ny ni huono netti. Ei pysty tarkistaan.Kahdella ketjulla. Ja tuo muutos tehtiin jo eilen kolmanteen erään.
Selaappa piruuttas mun kirjoitukset. Aika harvassa on mun valitukset.Pääasia että on taas jotain valitettavaa.
Alvarez näytti ehdottomasti pelimiehen elkeitä eilen, Ratisessakin jotain aistin kytevän pinnan alla. Voi olla kova kenttä jos löytyy kemiaa.Kovat odotukset itsellä kenttään Ratinen-Kodytek-Alvarez.
Alvarez näytti ehdottomasti pelimiehen elkeitä eilen, Ratisessakin jotain aistin kytevän pinnan alla. Voi olla kova kenttä jos löytyy kemiaa.
Samaa ihmettelin jossain meidän edellisessäkin studio-ottelussa. Ilmeisesti tappara pakko saada mukaan joka lähetykseen.Mitä vittua tv-ukot lässyttää vasarasta. Meidän ottelu alkamassa. Muutenkin niin turhia toi Lehterä & co.