Suomen A-maajoukkue

Hyvin järjestetty ottelutapahtuma kyllä ja kotiinlähdön kanssa ei ollut kenelläkään mikään kiire. Kaikki olivat vielä pitkään pelin jälkeen stadionilla kiittämässä. No ei ehkä kaikki mutta montaa yksilöä ei kyllä uloskäyntiä kohden mennyt heti pelin jälkeen. Tuntuu kyllä hieman tyhjältä nyt kun enään ei ole yhtäkään peliä jossa toivon Temen tekevän maaleja.

Pohjoiskaarteen Luke nussii Tammelassa chantille erityismainintathumbsup
Luke kävi huutelemassa päätyyn, että ois chantille tilausta niin vedettiin. :D

Ekaa kertaa tuli vasta nyt käytyä Tammelassa. Ihan hieno stadioni, hyvät puitteet ja hyvä ruoka klubilla, mut jumalauta kun se kuuluttaja oli raivostuttava. Kaikki sen yleisönhuudatukset jne. Mut muuten ihan jees tapahtuma.

Ekaa kertaa tuli vasta nyt käytyä Tammelassa. Ihan hieno stadioni, hyvät puitteet ja hyvä ruoka klubilla, mut jumalauta kun se kuuluttaja oli raivostuttava. Kaikki sen yleisönhuudatukset jne. Mut muuten ihan jees tapahtuma.
Ai siis vuorohuutelut yleisön kanssa? Ihan normiahan nuo ovat. Ipan peleissä itse asiassa ärsyttävämpi, kun sitä vuorohuutelua ei ole ja Pege vaa huutaa sukunimen täyttä kurkkuu mikkii.

Ai siis vuorohuutelut yleisön kanssa? Ihan normiahan nuo ovat. Ipan peleissä itse asiassa ärsyttävämpi, kun sitä vuorohuutelua ei ole ja Pege vaa huutaa sukunimen täyttä kurkkuu mikkii.
Juu ja muutenkin sen huutaminen oli mun makuun vähän ärsyttävää. Mut loppupeleissä aika pikku juttuhan toi oli. Ihan kiva tapahtuma noin kokonaisuudessaan ja tykkäsin kyllä, mitä nyt tällainen futiksesta yhtään mitään ymmärtävä voi tykätä. Kai sitä pitää käydä ens kesänä kokeilemassa joku Ilveksenkin peli.

Juu ja muutenkin sen huutaminen oli mun makuun vähän ärsyttävää. Mut loppupeleissä aika pikku juttuhan toi oli. Ihan kiva tapahtuma noin kokonaisuudessaan ja tykkäsin kyllä, mitä nyt tällainen futiksesta yhtään mitään ymmärtävä voi tykätä. Kai sitä pitää käydä ens kesänä kokeilemassa joku Ilveksenkin peli.
No, makuasioita. Tervetuloa ens kesänä kuiteski ny meiänki peleihi!

No, makuasioita. Tervetuloa ens kesänä kuiteski ny meiänki peleihi!
Ja tänään oli meillä Pohjoiskaarteessa aika leppoinen ja rauhallinen tunnelma, ehkä tällaiseen höntsäpeliin ja marraskuiseen maanantaihin ihan ok kuitenkin. Niin siihen verrattuna ens kaudella Niilon Pojat ja Ilves räjäyttää pankin. Että tervetuloa Tammelaan aistimaan tunnelmaa vuonna 2026, ei varmasti tuu pettymään.

Takaisin