Battery sanoi:Ilves vaihtaa maalivahtia 3. erään. Ei kai vain... :-\
Battery sanoi:Prkl kun tuo ylivoima toimisi kerrankin niin sillä ja taistelevalla 5 vs. 5 pelillä tehtäisiin jo ihmeitä. Taitaa olla liikaa pyydetty.
HeGe41 sanoi:Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
Baloun sanoi:HeGe41 sanoi:Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
5-3 yv:llä tuli tuokin Ässien maali.
On harjoiteltu. Kuluneellakin viikolla.HeGe41 sanoi:Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
Artsi sanoi:Tässä yv:n "toimimattomuudessa" pitää muistaa se, että meillä ei ole liigan taitavimmat pelaajat. Jokeritkaan ei paljon paremmilla prosenteilla niitä yv-maaleja tee, vaikka pelaajat on taitavampia ja varmasti hekin sitä harjoittelevat. Jos se olisi niin helppoa, että kun vaan hyvin harjoitellaan, niin niitä maaleja automaattisesti tulee, niin kaikkihan sen tekisivät.
Mortal sanoi:On harjoiteltu. Kuluneellakin viikolla.HeGe41 sanoi:Kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee. Onkohan tuota ylivoimaa reenattu taaskaan, vai uskotaanko tähän maagiseen "kyllä ylivoimapeli alkaa toimia kun viisikkopeli toimii" -mantraan?
Varmasti tehty menneinä vuosina monia asioita väärin, mutta tässä tilanteessa niiden kaivelu on täysin turhaa. Nyt Ilves elää loppuelämänsä ekaa kautta ja joku asia ei toimi, niin se ei johdu siitä, miten ennen on harjoiteltu.HeGe41 sanoi:Miksi Ilveksen ylivoima on kelvotonta vuodesta toiseen? Oli sitten taitavia pelaajia tai vähemmän taitavia? Olisiko kuitenkin niin, että jotain asiaa tehdään perustavanlaatuisesti väärin? Niin joo, ja olen ollut haastattelutilanteessa, jossa Järventie kertoo ylivoiman harjoittelun vähyydestä Verraten aikaisempiin seuroihinsa.
Artsi sanoi:Varmasti tehty menneinä vuosina monia asioita väärin, mutta tässä tilanteessa niiden kaivelu on täysin turhaa. Nyt Ilves elää loppuelämänsä ekaa kautta ja joku asia ei toimi, niin se ei johdu siitä, miten ennen on harjoiteltu.HeGe41 sanoi:Miksi Ilveksen ylivoima on kelvotonta vuodesta toiseen? Oli sitten taitavia pelaajia tai vähemmän taitavia? Olisiko kuitenkin niin, että jotain asiaa tehdään perustavanlaatuisesti väärin? Niin joo, ja olen ollut haastattelutilanteessa, jossa Järventie kertoo ylivoiman harjoittelun vähyydestä Verraten aikaisempiin seuroihinsa.