Kuka niitä pakottaa katsomaan? Itse en ainakaan aio katsoa.Ollaan vaan tyytyväisiä kun saadaan odotella ensi kautta. Itselleni tämä ei ainakaan riitä, tammikuusta lähtien kauden vire alaspäin, mut hei, katsotaan Jokken pistekeskiarvoa!! Sillä on varmaan paljon väliä, kun mitalia voidaan odotella!! Jeejee, kiva Ilves, kiva kiva! Onhan meillä kivaa!! Eikä soiteta hitaita. Vittu ihan oikeasti, kannattaisko hankkia ennen kauden alkua sellasia pakkeja jotka pelaa kun nämä pelit on käsillä, ettei tarvi mestisherroja pitää ylijumalina. Harmi, kiva katsella naapurin pelejä taas finaalissa! Ihan vitun kiva.
Aion tottakai perinteisesti katsoa hyvää jääkiekkoa, sitä kun pystyy naapuri sattumalta nostamaan tasoaan syyskuusta kevättä kohti, mut hei, hommataan me joku Gazda kuka oli hyvä SaiPaa vastaan, sama Colton Beck, sitte vielä Marko Anttila, jonka anti jokaiselle joukkueelleen lukuunottamatta muutamaa maajoukkuemaalia on erittäin vaatimaton.Kuka niitä pakottaa katsomaan? Itse en ainakaan aio katsoa.
Meillä loukkeja ja vammoja liikaa.Harmittaa ihan vietävästi, kun ei vaan riitä. Syystä ei tietoa.
En kyllä olisi Kärppä sarjan jälkeen uskonut että näin paska maku jää playoffeista. Oksettavaa peliä.
Olen luovuttanut. Toivottavasti pelaajat eivät. Ei vaan jaksaisi enää tätä saatanan rämpimistä. Melkein helpompaa oli silloin kun päästiin maksimisuorituksella säälipleijarit läpsyttelemään.
Purin vitutusta. Eihän tuossa avautumisessa mitään järkeä sinänsä ollutkaan.Aika kovat vaatimukset, jos neljän sakkiin on rämpimistä… joo, tiedän että tarkoitat tätä TPS-sarjaa, mutta silti.
Mitä rämpimistä on top4 sijoitus?Olen luovuttanut. Toivottavasti pelaajat eivät. Ei vaan jaksaisi enää tätä saatanan rämpimistä. Melkein helpompaa oli silloin kun päästiin maksimisuorituksella säälipleijarit läpsyttelemään.
Mitä rämpimistä on top4 sijoitus?
Terveellä rosterilla. Nyt se ei ole terve. Naurettava väite floppikaudesta.Tällä rosterilla kaikki alle top2 sijoitusten on floppia.
Terveellä rosterilla. Nyt se ei ole terve. Naurettava väite floppikaudesta.
Katso vaikka tämän päivän poissaolijat sekä pitkäaikaispotilaatMillä tavalla se ei mukamas ole terve?
Terveempi se on nyt kuin ennen Mörön ja Haapalan hankkimista.
Millä tavalla se ei mukamas ole terve?
Terveempi se on nyt kuin ennen Mörön ja Haapalan hankkimista.
Puran hieman pahaa oloa.
Henrik Haapala - Klesana
Simon Johansson - Klesana
Leo Lööf - Klesana
Antti Saarela - Isosti Klesana
Santeri Virtanen - Isosti Klesana
Niko Peltola - Giga Klesana