Raipen lämäri
Luottopelaaja
Seuraavasta pelistä vielä 3-1 voitot, niin voi sanoa että hyvää kesälomaa ilves
Välierissä Ässiä paskempaa Pelicansia vastaan lauluun ja mouhot keväällä mestariksi. Toivottavasti ei tuu tapahtuun. Sanoisin ettei tähän vitutukseen auta kuin kuolla vaan pois.suosittelen muitakin keksimään jotain kivaa tekemistä huomiselle mitä odottaa.
Sehän kiitti luojaa oikein syvällisesti siinä ennakkohaastattelussa. Ei ne maalit sattumalta syntyneet. Pendo vois laittaa koko porukan rukoileen ennen lauantaita.Vittu Ben Blood 2 maalia? Jossain falskaa ja pahasti.
Niin, voisi edes joskus astua esiin edes jollain tavalla, mutta kun ei. Vetäisi vaikka sitä Penaa turpaan lauantaina, jos ei oikeasti muuhun kykene. Olisi sekin sentään jotain muuta kun sitä samaa hiihtelyä ökypalkalla koko v***n kausiTuulola ois voinut noutaa penan!! Turpaan ois ehkä saanut mut ois ollut toi hihhuli pois pelistä..
Muuten samaa mieltä mut Ilveksen omia edesottamuksia kun katselee, niin ei ole ihme, et ollaan 2-1 häviölläItse olen edelleen sitä mieltä, että Pelicans on aivan saatanan huono joukkue ja on suorastaan pieni ihme, että ei johdeta tätä sarjaa 3-0.
Senhän takia tämä tilannekin vituttaa aivan saatanan rankasti.
Niin, ei se nyt aivan saatanan huono joukkuen kumminkaan ole. Sitkeä. Itsekkään en kovin erikoisena jenginä pidä vieläkään. 5vs5 pelissä oli purjeissa/vähemmän hallitseva puolivälierissä ja kyllä sama trendi on jatkunut välierissä. Nyt onnistuivat kuitenkin nappaamaan sen vierasvoiton, mikä ei Kalpaa vastaan ollut lähelläkään.Itse olen edelleen sitä mieltä, että Pelicans on aivan saatanan huono joukkue ja on suorastaan pieni ihme, että ei johdeta tätä sarjaa 3-0.
No mitä ny pelejä kattellu ni kyllä vaan kolme huonoa joukkuetta on jäljellä nyt. Vain yksi hyvä on jäljellä ja se on naapuri.Ei ole kyllä yhtään huonoa joukkuetta enää jäljellä. Ilvestä mitataan nyt. Pitää vaan kaivaa keinot sinne finaaliin.
Nopeasti olet unohtanut viime vuoden välierät. Ainakin meidän sarja tepesläisiä vastaan oli melko väsynyt.No mitä ny pelejä kattellu ni kyllä vaan kolme huonoa joukkuetta on jäljellä nyt. Vain yksi hyvä on jäljellä ja se on naapuri.
Kolmea näin huonoa/huonosti pelaavaa joukkuetta en muista välierissä nähneenikään ikinä
Kirjoitin että kolmea näin huonosti/huonosti pelaavaa joukkuetta. Ikinä ei kolmea noin surkeaa joukkuetta ole ollut ennen mun muistin mukaan välierissä millaisia Pelsut, Ilves ja eilinen IFK onNopeasti olet unohtanut viime vuoden välierät. Ainakin meidän sarja tepesläisiä vastaan oli melko väsynyt.
Vittu mikä luuseri olet.Onko pronssipeliä pakko pelata, kesälomalle vaa kasvaa ja karvottuu.