Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Neitikiekko

Luottopelaaja
Mietin tässä pikku krapulassa että kaikki näyttää nyt vähän liian hyvältä. Mutta kun pitää purkaa pahaa oloa niin… voi hemmetti kun ei tuu mitään mieleen…

Don Corleone

Luottopelaaja
Mä vihaan Aurajokea,
Mä vihaan Turun Sinappia,
Mä vihaan Tepsin logoa...
....Myöskin vihaan turkulaisia,
Mä vihaan turun satamaa,
Ei Turkuun kukaan muutaa halua,
Onneks Turkulainen sä ole et,
Turussa on myös paskat viestokset

IhanJuniori

Junioripelaaja
Malekin ketju aiheuttaa kyllä melkein jo fyysistä pahoinvointia.
Toki taitaa ihmisillä jotka sinne tota paskaa suoltaa olla vielä huonompi olo.

Supin tukit

Luottopelaaja
Joo kyllähän tuo on syvältä. Mullakin on henkilökohtaisesti mennyt Malekin nykyotteisiin luotto, eli ymmärrän kyllä yskän, mutta aivan perseestä alkaa nuorta miestä - ja vieläpä nuorta miestä joka pelaa kentän stressaavimmalla pelipaikalla - alkaa herjaamaan ja mollaamaan näin rajusti. Jokainen meistä on nähnyt, mihin Malek pystyy parhaimmillaan, ja tällainen ailahtelu on tuon ikäisille maalivahdeille enemmän sääntö kuin poikkeus. Ei kaikki voi olla lukasdostaleita, nyt porukalle vähän jäitä hattuun.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ja miettikää, täällä foorumilla se palaute on asiallista siihen verrattuna mitä nuo yleensä saavat henkilökohtaisiin sosiaalisen median posteihinsa. Tosin en tiedä onko Malekilla kuinka nämä "rakentavat" yhteydenotot estettynä. Yleensä urheilijoiden kannattaa ne suljettuna pitää kun ei sieltä yleensä tule mitään muuta kuin ryönää.

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Mä vihaan Aurajokea,
Mä vihaan Turun Sinappia,
Mä vihaan Tepsin logoa...

Tää on sinänsä kiva rallatus että tätä vois jatkaa vaikka maailman loppuun asti, turkulaiset kun nyt vaan on niin kertakaikkisen, kategorisen perseestä että niistä löytyy aina jotain pientä mollattavaa :D
Entäs Matti ja Teppo?

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy…