Neitikiekko
Luottopelaaja
Mietin tässä pikku krapulassa että kaikki näyttää nyt vähän liian hyvältä. Mutta kun pitää purkaa pahaa oloa niin… voi hemmetti kun ei tuu mitään mieleen…
Sähkön hinta ei ole enää miinuksella. Ainiin eihän se ole Ilveksen vika.Mietin tässä pikku krapulassa että kaikki näyttää nyt vähän liian hyvältä. Mutta kun pitää purkaa pahaa oloa niin… voi hemmetti kun ei tuu mitään mieleen…
Kyllä sekin varmaan jotenkin Ilveksen vika on, tai ainakin Tillun ja Pendon. Ainakin jos joltain nimimerkeiltä täällä kysytäänSähkön hinta ei ole enää miinuksella. Ainiin eihän se ole Ilveksen vika.
....Myöskin vihaan turkulaisia,Mä vihaan Aurajokea,
Mä vihaan Turun Sinappia,
Mä vihaan Tepsin logoa...
Varsinkin tuo muka hauska Molok lempinimi on harvinaisen perseestä.Malekin ketju aiheuttaa kyllä melkein jo fyysistä pahoinvointia.
Toki taitaa ihmisillä jotka sinne tota paskaa suoltaa olla vielä huonompi olo.
Kyllä. Kuvottaa kun pitää keksiä omista pelaajista herjaavia nimiäVarsinkin tuo muka hauska Molok lempinimi on harvinaisen perseestä.
kysäsä tualtaTarttis löytää Game Worn pelipaita eikä löydy mistään.
Tarttis löytää Game Worn pelipaita eikä löydy mistään.
Entäs Matti ja Teppo?Mä vihaan Aurajokea,
Mä vihaan Turun Sinappia,
Mä vihaan Tepsin logoa...
Tää on sinänsä kiva rallatus että tätä vois jatkaa vaikka maailman loppuun asti, turkulaiset kun nyt vaan on niin kertakaikkisen, kategorisen perseestä että niistä löytyy aina jotain pientä mollattavaa
Oho, onko jossain lukitussa kaapissa?Viialassa on kirpparilla Suomin Game Worn jersey. 1200e muistaakseni siitä pyysivät
Ei ees, mut katon rajassaOho, onko jossain lukitussa kaapissa?