Telkusta olin katsovinani, että et ollut ainoa(muutkin siis tiesivät mitä tuleman pitää)Osoittautui taktisesti loistavaksi vedoksi poistua hallilta 60 pelatun peliminuutin kohdalla. Vitutusraivo 3-4 maalin kohdalla olisi todennäköisesti tuhonnut aivoista kaiken elämän.
Sen näki perssilmällänsäkin mitä tulevan pitää. Muista tänään, tunne huomenna jne. kusipaskaa.
Kuitenkaa et lopeta. Kaikki sen tiedämme.Jos tämä sarja hävitään, lopetan kausarin ja Ilveksen intensiivisen seuraamisen. En vaan jaksa enää pettymyksiä, niitä on elämä muutenkin täynnä.
Lopetan.Kuitenkaa et lopeta. Kaikki sen tiedämme.
Eka asia, joka on saanu nauramaan viimesen 2h aikana. Kiitos.Lopetan.
Prkl.Eka asia, joka on saanu nauramaan viimesen 2h aikana. Kiitos.
(Etkä lopeta. Täällä taas launchin aikaan vaikka miten kävis. Niin se vaan toimii meillä ilves-addikteilla. "Aina on ens vuosi" on kuin kenen tahansa riippuvaisen "huomenna mä lopetan" )
Et pysty, elät ja hengität IlvestäLopetan.
Imperfektissä nuo ovat, jos menee vituix.Et pysty, elät ja hengität Ilvestä
Juu, ei Pelsu-pelin jälkeen.Eipä oo vuoteen näin paljoo vituttanukkaan.
Vähän samat fiilikset.. anteeksi !Jos tämä sarja hävitään, lopetan kausarin ja Ilveksen intensiivisen seuraamisen. En vaan jaksa enää pettymyksiä, niitä on elämä muutenkin täynnä.
Eka asia, joka on saanu nauramaan viimesen 2h aikana. Kiitos.
(Etkä lopeta. Täällä taas launchin aikaan vaikka miten kävis. Niin se vaan toimii meillä ilves-addikteilla. "Aina on ens vuosi" on kuin kenen tahansa riippuvaisen "huomenna mä lopetan" )