Doctor Holliday
Vakiokokoonpanossa
IFK on voittanut mestaruuden mun elinaikana.Miten Ilves eroaa IFK:sta?
IFK on voittanut mestaruuden mun elinaikana.Miten Ilves eroaa IFK:sta?
Mieti sitä huomiseen.No mitä täällä sitten vielä roikutte?
Mietin samaa. Ehti tottua liian hyvään. Hyvä, että totuus meidän Ilveksestä paljastui kuitenkin näin nopeasti.Lähteeköhän austin takaisin Texasiin kun tajuaa että mikä roskispalo täällä oikeasti on...
Tämä juuri. Lapset todella paljon menevät sen kelkkaan kuka voittaa.Jos ymmärtäisit lukemaasi, niin tajuaisit, että viittasin tuleviin kannattajasukupolviin ja jääkiekosta mahdollisesti kiinnostuviin nykyisiin sivustaseuraajiin. Kumpikohan jengi houkuttelee tällaisia jatkossakin enemmän. Mutta kiva, että sinulle häviäminen kelpaa.
Minä toivon Konnalle kannua.Lisäksi viduuttaa se, että jos hävitään Kalpalle niin Tappara kävelee tästä helposti loppuotteluun.
Toi on hyvä idea sillä: "Todellisuus, on alkoholin puutteen, aiheuttamaa aistiharhaa".Taidanpa palauttaa kausikorttini ja lopettaa sen putken tähän. Kyllä tässä jotain itsekunnioitusta täytyy vielä olla sen verran. En kestä enää yhtää TJ:n tervehdyskirjettä loppukesällä, missä kehutaan tehtyä työtä ja kuinka halutaan olla jotain suurta. Taidanpa sijoittaa rahat mielummin itseeni päihdyttävän juoman muodossa.
IFK on voittanut mestaruuden mun elinaikana.
Ja tekihän kalpa 2selvää paitsio maalia ja tuttuun tapaan kukaan ei reagoi mitenkää
Pennasesta. Viime kaudella Les pelas ”Myrrän kiekkoo” missä pelaajat pelaa vaistoillaan.Mietitään vaikka meidän huippu pakkeja ensin Lesiltä sammui ruuti. Siihen Clenny ja 20? ottelun jälkeen sammui ruuti. Nikulta ei ruuti oikein edes syttynyt. Sitä voi miettiä mistä johtuu. Itse en osaa mitään analyysiä siitä tehdä. En ole seurannut niin paljon, että noista ymmärtäisin.
No mitä täällä sitten vielä roikutte?
No itse kyseenalaistan, miksi se tarvii tässä kohtaa edes tuoda esille. Ilves on Ilves ihan täysin ilmankin naapuria, jätä omat alemmuuskompleksis ihan korvien väliin vaan.En nyt ihan ymmärrä mitä perseen nuolemista on todeta se tosiasia, että Tappara on menestyvä eurooppalainen huippuorganisaatio ja Ilves yhä edelleen liigan suurin vitsi.
Riippuu täysin siitä, miten hyvin Ilves osasi nyt nollata tuon voiton ja kuitenkin ammentaa siitä taustalle sen luoman itsevarmuuden. Eilisestä pelistä ei saa olla yhtään tyytyväinen, koska se olisi voinut mennä myös toisinpäin. Nyt pitää parantaa ja paljon.
Toivon selvää voittoa, esim. 1-3, 1-4, 2-5. Pelkään jatkoaikaa ja tehotonta YV:tä.