Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.
Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.
Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"
Joo jotenkin tämä ”pelaajien suojelu” tai mikä olisi oikea sana, on mennyt kyllä yli mielestäni.Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.
Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.
Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"
Kyllä toi on mun mielestä ihan oikea termi vissiin.Joo jotenkin tämä ”pelaajien suojelu” tai mikä olisi oikea sana, on mennyt kyllä yli mielestäni.
Varmasti yksi syy miksi tässä tilanteessa nyt ollaan.
Mitä helvettiä siellä on aiemmin tapahtunut jos se koppi ei ole ollut ”turvallinen”.
Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tätä lausetta en kyllä osta mitenkään.En tykkää yhtään tästä vastakkainasettelusta, minkä Pennanen on rakentanut pelaajien ja yhteisön välille.
Tätä lausetta en kyllä osta mitenkään.
Niin siis paineita kotikaukalossa pelaamista en nyt silti pysty kääntään "fanien syyttelyksi" mutta pystyn kyllä ymmärtämään, että joku voi asian noin kokea.No mitä muuta nuo Toronto-vertaukset ovat? (Vaikka itsekin niitä olen käyttänyt.)
Kerrotaan, että pojat kokevat paineen heti kun astuvat kotikaukaloon. Itse ainakin otan siitä pientä syyllistystä osaksi itseeni - anteeksi kun toivon voittoa ja menestystä!
En ole @IhanJuniori mutta tässä olisi hyvä paikka aloittaa. Ilves-logon ääriviivat tuohon ympärille.IhanJuniori, jos joskus aloitat Ilves-huoneentaulubisneksen, jossa myyt noita aforismeja Ilves-logolla tai vastaavalla, saat minusta kanta-asiakkaan. Mitkä ovat toimituskulusi EU-alueelle?
En ole @IhanJuniori mutta tässä olisi hyvä paikka aloittaa. Ilves-logon ääriviivat tuohon ympärille.
Tuomisto voi lisätä Brand Bookiin.
katso liitettä 8857
Tää oli kieltämättä aidosti hauska"Kun sanotaan, että osallistuminen on tärkeintä, me otamme sen todella vakavasti."
Niinno, pelaajat saaneet tappouhkauksia, täällä on kukin pelaaja vuorollaan kirottu alimpaan helvettiin milloin mistäkin syystä. Katsomossa on kyllä ollut hieno tunnelma, somessa ei niinkään. Erikoista on.Mua vituttaa lukea lehdestä, kuinka naapurin pelaajat kehuvat omaa yleisöään ja sitä kuinka paljon saavat siitä energiaa, kun samaan aikaan meitä ei hirveästi ole kehuttu, vaan tuomme vaan paineita....
Kerro mulle heti missä on 3€ kalja!!!!! NYT HETI!!!En oikein tiedä kuuluuko tämä positiivisiin vai negatiivisiin.
Tänään kun tulee kuokkaan niin saa irtisanoa katsomon ja säästää 30€/kk. Sillä saa baarissa 10 isoa olutta!
Missä tällänen baari löytyyEn oikein tiedä kuuluuko tämä positiivisiin vai negatiivisiin.
Tänään kun tulee kuokkaan niin saa irtisanoa katsomon ja säästää 30€/kk. Sillä saa baarissa 10 isoa olutta!
Täällä Espanjan auringon alla. Joskus jopa 2,5€Kerro mulle heti missä on 3€ kalja!!!!! NYT HETI!!!