Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

lokki

Rivipelaaja
Viestejä
31
No mutta parannetaan kevääksi sitten. Mitään ei tarvitse koskaan tehdä ennen toukokuuta, koska reenijumi, otteluruuhka, mitä näitä nyt on.
 

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
354
Hakeutuuko Ilvekseen aina ne henkisesti löysimmät pelaajat vai tuleeko heistä sellaisia Ilveksen seurakulttuurin myötä?

Sellainen on pelaajisto kuin on johtajisto. Koskelakin saa vetää ties monettako kautta liigan suurimpiin kuuluvilla resursseilla vihkoon ilman tulosvastuuta.
Joo, Koskela taitaakin tulla toimistolta päivittäin koppiin näyttämään esimerkkiä miten löysäillään.
 

polve

Tulokas
Viestejä
6
Asioita, joita ei vaan voi antaa anteeksi on nollilla häviäminen. Tällä kaudella tulossa neljäs tappio, joista näillä näkymin kolme tulee nollilla
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 197
Tää on tiäks prosessi hei!
Tää on ollu prosessia niin kauan kun oon Ilvestä seurannut. Haluaisin, että mulla olisi se joku muisto vahvuudesta tai joku muisto menestyksestä mihin voisi näissä huonoissa ajanjaksoissa luottaa. Mulla on niitä 0kpl edelliestä 25 vuodesta.
 

Luikaus

Luottopelaaja
Viestejä
1 120
Vituttaa runsaasti. Tekisi mieli katsella änäriä (Oikeaa jääkiekkoa) mutta en kyllä ole kiinnostunut maksamaan Viaplay paskasta melkein viittäkymppiä kuussa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 983
Joko saa kaivaa popparit esiin?
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 533
Kaikki ulos Areenan turvallisuushenkilökunnasta lähtien! Hyi että hävettää tämäniltainen, eikä kotitekoinen olutkaan ollut hääppöistä.
 
Ylös