• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Playoff-kevät. Joka vuosi aiheuttaa tappion hetkellä uskomattoman pahaa oloa. Voiton jälkeen taas on helvetin hyvä mieli ennen sitä seuraavaa peliä.

Tällä hetkellä tuskan keskellä toivoo parasta keskiviikolle. Itse peli jää työkiireiden takia seuraamatta, ja joudun tyytymään liigan tulospalveluun. Luultavasti kasetti ei kestä muuhun kuin lopputuloksen lukemiseen näytöltä.

Kaveri totesi kotiottelun päätytyttyä tappioon, että nyt on Kalpa minun osaltani nähty. Paltaan asiaan seuraavassa sarjassa, jos sellaista tulee. Ei ole onnistunut miesmuistiin näkemään yhtäkään Kalpa voittoa kotona.

Itsekin sitten oli eilisen pelin suhteen, että en uskalla katsoa tv:stä. Menin töihin, että kuuntelen siellä plussalta. Siinä töissä puhelin kädessä, että nyt se alkaisi...ei perkele, en mä pysty edes kuuntelemaan. Flashcoresta tuloksia. Nyt on varmaan jo 10 minuttia pelattu. Uskaltaiskohan tuota vilkaista. Mä niin tiesin tän tuloksen.

Entäs se kotipeli. Mun hermot ei kestä tappiota enää. Oon ihan vitun kypsä Kalpalle häviämiseen. Tavallaan tappio on myös paikan päällä helpompi ottaa vastaan. Ei tarvi kuunnella selostusta. Yhdessä jaettu kärsimys lievittää kärsimystä, yhdessä jaettu ilo lisää iloa. Täytyy harkita....

Ketuttaa, ketuttaa edelleen. Eikä oloa paranna Maikkarin Aamutv:n uutiset. Maalikooste haastatteluineen totta kai Kuopiosta. Puolen tunnin välein. Onneksi on olemassa virtanäppäin.

Ketuttaa kuitenkin.

Takaisin