Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Kerään kyllä jonkun potpurikoosteen näistä tämän kauden paskoista suorituksista valmiiksi ja esittelen sille Ilveksen myyntimiehelle joka kyselee rahaa taas ensi kaudeksi. Tästäkö pitäisi jotain maksaa?

Vittu saatana.

Kerään kyllä jonkun potpurikoosteen näistä tämän kauden paskoista suorituksista valmiiksi ja esittelen sille Ilveksen myyntimiehelle joka kyselee rahaa taas ensi kaudeksi. Tästäkö pitäisi jotain maksaa?

Vittu saatana.
Mutta 11 voittoa putkeen ja taas jäi pienestä kiinni moni juttu.

Vittu saatana.
Ota nyt hetki happea. Ilves voittaa tämän kyllä, jos samalla kaavalla jatkuu.

Ilves voittanut 14.2-21.2 välisenä aikana kaikki kolme ottelua, ja tämä on silti ollut yksi paskimpia viikkoja seuralle pitkään aikaan. Olin koti-invaasiossa seisomakatsomossa huutamassa ääneni kokonaan pois neljäksi päivää ja olin yli kaksi viikkoa kipeänä. Olin sen jälkeen ylpeämpi siitä, että saan olla osana tätä yhteisöä enemmän kuin koskaan aiemmin. Ainoastaan Kiekko-Espoo invaasio ja viimeisen Hakametsän pelin jälkeinen 45 minuuttia on herättänyt samanlaisia euforisia tunteita.

Edellisessä seitsemässä päivässä on mennyt usko Ilveksen ottelutapahtumaan, seurajohtoon ja kannattajatoimintaan. Enkä usko, että asia tulevat lähitulevaisuudessa parantumaan, koska se vaatisi avoimuutta, peiliin katsomista ja kompromisseja Ilves-yhteisön eteen.

Olen vuosikymmenien aikana oppinut Ilveksen kannattamisen koettelevan, eikä rakkaus seuraa kohtaa ole horjunut missään vaiheessa.

Hope dies last. Eteenpäin Tampereen Ilves.

Takaisin