Toppapöksy
Luottopelaaja
Olen kateellinen.Ei oikeastaan edes vituta enää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kateellinen.Ei oikeastaan edes vituta enää.
Kyl hän tulee.Ei vituta mikään.
Päinvastoin, tuntui hyvältä katsoa SaiPan juhlia ja lappeenrantalaisen yleisön kiitoksia Raipelle.
Tulispa Raipe meille vuoden päästä.
Ei tule! Liian kallis ja ilvestaustaa.Kyl hän tulee.
Niin oli myös Kekkonen.Turha uppoutua keskellä yötä tällaisiin tapahtumiin. Niitä riittää kuitenkin ihan loputtomasti tältä väliltä.
P.s. Olof Palme oli myös elossa kun kannu viimeksi nousi.
Ja Raipe pelaajana voittamassa sitä.Niin oli myös Kekkonen.
Ja mää nykäsin ensi kännin..Ja Raipe pelaajana voittamassa sitä.
Puhutaan Ilves yhteisöstä mutta silti unohdetaan se ettei Ilves ole yksin sen johto.. ei edes joukkue valmennuksineen.En oo aiemmin tähän ketjuun kirjottanu, mutta nyt kirjotan: Jumalauta, että vituttaa. Aika paljon tässä on uhrattu sekä rahallisesti, että ajallisesti tähän kauteen. Monta iltaa ollut perheen luota poissa, että olen päässyt kannattamaan ääneen. Mitä kaudesta jäi käteen? Ei mitään. Viimeisimpänä verkkokalvoille on palanut kuva viruilevasta Niemelästä. Helvetti, tollasen mahalaskun jälkeen jätkällä on pokkaa kävellä kannattajakatsomon ohi ja jumalauta virnuilla! Sellasten ihmisten edessä, jotka ovat laillani ( ja varmaan vitusti enemmänkin) uhranneet omaa aikaa ja rahaa. Nyt kun luki vielä ton Tillun haastattelun ensi kaudesta, niin vitutus nousi potenssiin kaksi. Kuka ottaa vastuun? Miksi asiat ei muutu? Kuka osoittaa johtajuutta? Perkele.
Ymmärrän hyvin kyllä, ja vaikka Niemelässä varmasti oli omat vikansa (hyväksymällä apuvalkkujen saamattomuus jne..) niin kyllä Niemelä on todistanut osaavansa viedä joukkueen finaaleihin. Virnuilu tos tilantees ärsyttää kieltämättä, mutta ongelmat Ilveksessä on muualla. Kuten joku jo toisaalla totesi "Organisaatio rakenne terveeksi, ei se muuta kaipaa".En oo aiemmin tähän ketjuun kirjottanu, mutta nyt kirjotan: Jumalauta, että vituttaa. Aika paljon tässä on uhrattu sekä rahallisesti, että ajallisesti tähän kauteen. Monta iltaa ollut perheen luota poissa, että olen päässyt kannattamaan ääneen. Mitä kaudesta jäi käteen? Ei mitään. Viimeisimpänä verkkokalvoille on palanut kuva viruilevasta Niemelästä. Helvetti, tollasen mahalaskun jälkeen jätkällä on pokkaa kävellä kannattajakatsomon ohi ja jumalauta virnuilla! Sellasten ihmisten edessä, jotka ovat laillani ( ja varmaan vitusti enemmänkin) uhranneet omaa aikaa ja rahaa. Nyt kun luki vielä ton Tillun haastattelun ensi kaudesta, niin vitutus nousi potenssiin kaksi. Kuka ottaa vastuun? Miksi asiat ei muutu? Kuka osoittaa johtajuutta? Perkele.
Kyllä. Vieläkin muistelen sitä finaalinousua -85 ja Kärppien tiputusta semeissä.Niin oli myös Kekkonen.