Baloun sanoi:Miten helvetissä teitä voi edelleen vituttaa tämä tilanne? Itse olen ainakin jo tottunut tähän, joten enää ei vituta.
Enemmän vituttaa se, että tähän on tottunut.
Siitähän tämä lopullinen isku alkoi. Liian montaa ei enää v**uttanut, vaan tilalle tuli välinpitämättömyys. Annettiin vaan olla..Grinder sanoi:Baloun sanoi:Miten helvetissä teitä voi edelleen vituttaa tämä tilanne? Itse olen ainakin jo tottunut tähän, joten enää ei vituta.
Enemmän vituttaa se, että tähän on tottunut.
Eihän se enää vituta läheskään niinkuin joskus. Alkaa lähinnä naurattaa, että mitä ne tumpelot tällä kertaa keksii toimiston puolella. Uusi vitutus tuli muutama kausi sitten: harmittaa vietävästi se, että on olemassa ammattimaisia organisaatioita, jotka ottavat homman vakavasti ja pyrkivät tekemään hommasta uskottavan, eikä Ilves ole tähän edes koskaan aidosti pyrkinyt. Meillä suhmuroijat vielä kusevat seuran päälle minkä oman edun tavoittelultaan ehtivät. Käsittämätöntä. Edelleen, vaikkei seuralla mitään ole, pitää kupata seuraa minkä kerkeää.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Tartteeko edes sanoa mitään... Voi tätä vitutuksen määrää, vaikka 1-3 maalin tultua alko jo vahva kutina miten tässä taas kerran tulee käymään...Taas nähtiin missä on voittamisen kulttuuria ja missä taas häviämisen...Ei tähän vaan totu. Vituttaa aina yhtä paljon jos tota seuraa
Niinpä, ja jos me Jannut ollaan oikeasti rehellisiä itsellemme, niin laadukkaampi joukkue voitti, vaikka se tietty vituttaakin,HeGe41 sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Tartteeko edes sanoa mitään... Voi tätä vitutuksen määrää, vaikka 1-3 maalin tultua alko jo vahva kutina miten tässä taas kerran tulee käymään...Taas nähtiin missä on voittamisen kulttuuria ja missä taas häviämisen...Ei tähän vaan totu. Vituttaa aina yhtä paljon jos tota seuraa
Niin pitääkin vituttaa. Olisi huolestuttavaa, jos ei vituttaisi. Minua vitutti tänään enemmän kuin vuosiin. Ai että kun teki hyvää! Olen elossa!
Kyllä tämä tästä pojjaat ja tytöt, kyllä tämä tästä.
Summasen Raato sanoi:Tällä kaudella on tullut enemmän lopun sulamisia kolmen ja kahden maalin johdoista kuin koskaan. Ja lisäksi useita viime sekuntien tasoituksia yms. Jotain tarttis valmennuksen jo vihdoin oppia näistä!
toskala sanoi:Vituttaa niin helvetisti kun TAAS se vanha vainooja osoitti mikä ero on kun organisaatiossa kaikki tähtää vain voittamiseen. Ja se, että nämä Ilves-voitot ei enää edes herätä Tappara-kannattajissa sen suurempaa intohimoa kun Ilveksen voittaminen on niille pelkkää rutiinia. Taitaa Kärpät ja HIFK sytyttää niitä tällä hetkellä paljon enemmän kuin Ilves.
Kyllä noita aiempina kausinakin ihan kiitettävästi on nähty.Summasen Raato sanoi:Tällä kaudella on tullut enemmän lopun sulamisia kolmen ja kahden maalin johdoista kuin koskaan. Ja lisäksi useita viime sekuntien tasoituksia yms. Jotain tarttis valmennuksen jo vihdoin oppia näistä!
toskala sanoi:Ja se, että nämä Ilves-voitot ei enää edes herätä Tappara-kannattajissa sen suurempaa intohimoa kun Ilveksen voittaminen on niille pelkkää rutiinia. Taitaa Kärpät ja HIFK sytyttää niitä tällä hetkellä paljon enemmän kuin Ilves.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Tämä. Suurin osa hyvistä ystävistäni on Tapparan miehiä. Kukaan ei oo kommentoinu mitenkään tämänpäiväistä paikallismatsia, ei yhdelläkään sanalla...