Golf pitää ajatukset muualla kun on niin totaalisen v**tuuntunut omaan tekemiseensä.
Pahinta on että pelitapa on täysin olematon, eikä tuota mitään.Yli kuukausi edellisestä voitosta, mutta reagointia ei vaan kuulu pelaajarintamalla.
Sama puuhastelu jatkuu.. olen todella ahdistunut ja katkera.
Meillä Ilveksen kannatajilla ei koskaan mene hyvin ja mikään ei ole tarpeeksi!Ennen kesä oli minulle aina jääkiekosta vapaata aikaa, mutta nyt ei ole ollut päivääkään ns. "vapaata". Seuraan siirtohuhuja ja muiden joukkueiden uutisia ja keskusteluja päivittäin, oikeastaan tunti tunnilta. Jääkiekko ja fanitus ei ole minulle koskaan ennen ollut tällaista, vaikka olen ollut mukana jo ennen Manngardin aikoja. Silloin tällaista seurantaa ei ollut edes mahdollista tehdä ja sittemmin useinkin kävi niin, että kauden jälkeen vitutti tosi paljon ja halusi siksi muuta ajateltavaa kesäksi. Vasta kun ensimmäiset harjoituspelit alkoivat, aloin perehtyä uuden kauden joukkueeseen.
En vielä tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia. Laitetaan tänne, koska kyllähän nytkin olen syvästi ahdistunut siitä, ettei Haapalalla olle sopparia eikä tällaista ahdistusta olisi ollut aiempina vuosina.
Tuu Ratinaan kattoon jalkapalloa ainakin parempi tunnelma kun Suomen kendokisoissa ja bisseä voi juoda katsomossakin eikä liputkaan maksa mitäänKauheet vierotusoireet. Liiga loppu ja MM-kiekko loppu, mitä mää ny teen???
Ok.Ärsyttää 53 vuotias äijä katsoo Ilveksen videoita perjantai iltana ja juo viinaa.
Tulee itsellekin pahamieli onneksi on korona niin ei voisi muutakaan tehdä
On se ny kumma kun ei saa purkaa pahaa oloonsa pahan olon purkamiseen tarkoitetussa ketjussa, olkoonkin että pahan olon aiheuttaja on hieman häilyvä.Ok.
Edit: oisko korkki kiinni?
U20 joukkueen ja RY puolella täysin junnujen hylkääminen sosiaalisessa mediassa ärsyttää,
siellä ne tulevaisuuden "Suomet" toivottavasti kasvaa joten voisi vähän kiinnittää huomiota eikä pelkästään Kontiolan maaleihin viime kaudella.
Tulee juu kun yv jatkaa vanhaan malliin…Tulee kyllä rankka kausi taas, jos kokoonpano aiheuttaa näin pahaa mieltä tässä vaiheessa kautta.