ilvesperhe
Luottopelaaja
Tämä ketju on juuri tätä kirjoittelua varten luotu ja avattu.Anteeksi vaan, mutta mitä "paskaa" tässä nyt on tulossa? Pientä rajaa tähänkin kirjoitteluun.
Tämä ketju on juuri tätä kirjoittelua varten luotu ja avattu.Anteeksi vaan, mutta mitä "paskaa" tässä nyt on tulossa? Pientä rajaa tähänkin kirjoitteluun.
Kyllä se on niin et Pennaselle tikittää kello, koska potkaistaan pihalle, jos jatkuu vielä 10 peliä niin tämäkin vitsi voi olla lähellä. Ei tuolla perseennäytöllä näytä peli kulkevan. Pitää olla kaiken maailman kärki kynäilijää, että Pennanen onnistuu. En ymmärrä miten tuo joukkue noin huonolta näyttääkin. Joukkueessa Masin, Päkkilä ja Nyman ainoat jotka erottuu. Langhamer hyvänä pelipäivänä pitää oman suun.
Tulee mieleen Kolppasen juhla vuodet, kun toi Malek tuolla pahimpina hetkinä söhlää taitaa olla samat 70-80% torjunta prosentti?
Fanit, joilla on hitunenkin sähkökemiaa korvien välissä ymmärtävät tämän. Ei pitäisi olla rakettitiedettä kenellekään.Eikös Pennanen itse maininnut jossain haastattelussa, että uuden valmennuksen sisäänajo vie aikaa ja majutauon jälkeen nähdään missä mennään. Eli kyllä tässä voidaan valmistautua odottamaan 6 ottelun tappioputkea. Vaan miten valmistaa fanit siihen? Mahdoton tehtävä.
On se ikävä kyllä liian monelle. Pari viikkoa ollut Antti ruorissa ja nyt pitäisi koko organisaatio potkia pihalle. Antti kuitenkin vei HPKn mestariksi "jämäsijoilta" ja on maajoukkuevalmentaja. Annan täyden tuen vaikka nyt sakkaa. Mulle on aivan sama vaikka ollaan sijalla kymmenen runkosarjan lopussa kunhan kannu nousee.Fanit, joilla on hitunenkin sähkökemiaa korvien välissä ymmärtävät tämän. Ei pitäisi olla rakettitiedettä kenellekään.
Tuo viidakkokiekko oli viihdyttävää ja yleisö täytti hallin. Lisäksi huikea taloudellinen tulos ja buumi myrrän aikakaudella.Ja mielestäsi se ei ollut odotettavissa, kun vaihdetaan viidakkokiekon valmentaja pelikirjavalmentajaan? Hengitä välillä, eihän joukkue heti voi omaksua täysin uutta pelitapaa.
Ei paljon lämmitä, kun naapuri vie kannun jatkuvasti ja meille jää ynnämuut sijat. Ainakaan mun lomappakko ei täyty Ilves-Hockey oyn tuloksesta ja virtuaalipippeliä tuolla on aivan turha venytellä, ainoa, mikä kiinnostaa on mestaruus ja sitä ei KOSKAAN olisi saatu Myrrän kanssa.Tuo viidakkokiekko oli viihdyttävää ja yleisö täytti hallin. Lisäksi huikea taloudellinen tulos ja buumi myrrän aikakaudella.
Oli toki nautittava esitys lappeenrannassa?
No.. ehkä se tulee nyt sitten Pennasen kanssa. En laita pahakseni. Eikä tässä hätä ole, kunhan topkutosesta Ilves runkosarjan päätyttyä löytyy.Ei paljon lämmitä, kun naapuri vie kannun jatkuvasti ja meille jää ynnämuut sijat. Ainakaan mun lomappakko ei täyty Ilves-Hockey oyn tuloksesta ja virtuaalipippeliä tuolla on aivan turha venytellä, ainoa, mikä kiinnostaa on mestaruus ja sitä ei KOSKAAN olisi saatu Myrrän kanssa.
Tuo oli täyttä asiaa. Jos vähääkään tietää lätkästä ja ihmisluonteesta.
Minulle ei.Mulle on aivan sama vaikka ollaan sijalla kymmenen runkosarjan lopussa kunhan kannu nousee.
Valmentajan vaihdos tuo uuttaa energiaa kriisissä olleille joukkueille. Ilves kohtasi sellaisen tapauksen eilen. Ilveksen valmentajavaihto oli usealle pelaajallekkin ilmeisesti " mitvit " tapaus.Paljolti on joo asiaa, toivottavasti ei kuitenkaan totta lainkaan:
"Ilveksen pelaajillekin valmentajanvaihdos tuli yllätyksenä, ja jos häviäminen jatkuu, he alkavat vaistomaisesti kyseenalaistaa Myrrän potkujen järkevyyden.
...
Yleensä valmentajanvaihdos tuo joukkueeseen uutta energiaa, mutta Ilveksellä on käynyt juuri päinvastoin. Se kielii siitä, että pelaajienkin keskuudessa on epävarmuutta."
Ei valmentaja ole voinut vaihtua salaa pelaajilta kesken kauden. On johtavien pelaajien kanssa keskusteltu 100% varmuudella. Koskelat ja Jalot ei ole kaukalossa, eikä juuri kopissakaan. Ei ne sokkoina ummikkoina näin isoja päätöksiä tee kuulematta kopin mielipidettä. Sehän se kaikkein tärkein on. Jos pelaajat ei ole tapahtuneen takana, täytyy pelaajistoon tehdä muutoksia.
Ei kannattajat hylkää ja Pennanen voi hyvin nostaa kannua keväällä. Pointti oli kokoajan, että kaikki katseet kääntyvät nyt Jalo & Koskela kaksikkoon.
Juu.. palkkaa pitää maksaa myös Myrrälle ja Ojaselle, eikä Pennanen ole halpa. Kenen ratkaisu ?
Pari tärkeää palasta hyökkäykseen jäi hankkimatta. Kenen ratkaisu ?
Jos peli on sekaisin jatkossakin ja se heijastuu katsojalukuihin, niin kenen vastuu ?
Jos tämä kaikki vaikuttaa pelaajahankintoihin, niin seurausta kenen päätöksistä ?
Saa suorittaa, näyttää hauista ja pitkää nenää minullekkin, mutta minä ainakin katson nyt tuohon suuntaan ja tarkasti.
Oletko katsonut alkukauden pelejä? Vsi viidakkokiekkoa?Ja mielestäsi se ei ollut odotettavissa, kun vaihdetaan viidakkokiekon valmentaja pelikirjavalmentajaan? Hengitä välillä, eihän joukkue heti voi omaksua täysin uutta pelitapaa.
Pyrin vain tarkastelemaan kaikkien tekemisiä samalla mittarilla.. oli sitten nimi Myrrä tai Pennanen.Väki alkaa olla nyt hirveässä paniikissa siitä että yhdestä Myrrä-Ojasesta päästiin eroon. Olisiko nämä tappiot olleet ok, jos Myrrä olisi ne tuonut? Sillä joukkue suorittaa alle arvostelun. Pelaajistosta voisi heivata Myrrä-fanit ulos jos ei kiinnosta. Ilmeisesti moni ei osaa suorittaa nyt kun pelin täytyisi perustua järkeen ja toimiviin struktuureihin. Toki osin tuntuu että Pendo yrittää kääntää laivaa liian nopeasti.
Ymmärtääkseni on edelleen selviö, että pelaajabudjetissa on tilaa reagoida, mutta ensin pitää selvittää mitä pelaajia saatavilla ja missä on suurimmat aukot. Valmentajan palkat lienee mennä muuta kautta alaskirjauksiin. Valmentajabudjetteja ei yleensä ilmoitella. Toistaiseksi katsojaluvutkin olleet hyviä. Olisi syytä pitää fokus keväässä. Mielestäni tämä pelin riittämättömyys oli jo nähtävissä syyskuussa vaikka pisteitä saattoi tullakin. Harmi sinänsä ettei Myrrää pidetty siihen asti että olisi itse saanut johtaa tiimin luiskaan ja saanut potkut vasta nyt.
Mistä näitä kirjoittajia tulee?Mielestäni tämä pelin riittämättömyys oli jo nähtävissä syyskuussa vaikka pisteitä saattoi tullakin.