yellowgreen
Luottopelaaja
En mä ihmetelly miksei ole, vaan vituttaa ettei ole.Syy on siinä, että pikkuleijonat haluaa voittaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä ihmetelly miksei ole, vaan vituttaa ettei ole.Syy on siinä, että pikkuleijonat haluaa voittaa.
Joo, sama täällä siksi puran pahaa oloani!En mä ihmetelly miksei ole, vaan vituttaa ettei ole.
Eli ei mitään uutta tässäkään. Kyllä paha olo vain pahenee.Eipä mitään uutta... Tappara vie ja Ilves vikisee, kuten kaikki muutkin joukkueet. Dynastia voi hyvin ja vahvistuu vuosi vuodelta.
Eikös molemmat halunneet tulla Ilvekseen, muttei kelvannutluopiot Kontiola ja Baptiste voittaa mestaruuden.
Samaa mieltä. Toivottavasti kaikki palkkalistoilla olevat, Ripa ja Tillu etunenässä, ottavat hatun pois päästä ja kumartavat naapurin suuntaan. Jos vaikka oppisivat voittamisesta jotain.Toivottavasti Ilveksen lehmänhännän lailla laskeneen sometiimin sormet osaavat olla tänään rauhassa.
Toivottavasti ei myöskään julkaista mitään säälittäviä pelaajajulkaisuja seuraavaan viikkoon vaan ihan rehellisesti pysytään varjoissa missä oltiin koko kausi.
Jos yhtään lohduttaa, niin muakin. Ja luulen, että ainakin paria muuta.Haista vittu Ilves 23-24. Tarjositte melkein koko kauden pelkkää paskaa kalliilla hinnalla.
Friman&Suomi teidän taso ja johtajuus oli kaukana johtavista ja voittavista pelaajista kun sitä tarvittiin. Toivottavasti joukkueeseen tulee oikeita johtavia pelaajia, jotka eivät anna joukkueen vaipua samanlaiseen paskaan enään ikinä.
Vittu mua vituttaaa. Vituttaa niin saatanasti.
Tulee hyvä fiilis lukea tälläistä. Hienoa että tuollainen ihmisroska voi huonosti.Vittu mua vituttaaa. Vituttaa niin saatanasti.
Juuri näin.Kylläpä sekin kannu meni liian helposti. Ei edes ollut mitään epäselvyyttä