Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:Jaha ens kausi on jo paketoitu. Savinainen sanoi alkiolle haastikaessa kun kysyi että miltä tuntuu kuudes liiga pytty niin hän antaa aina takuun ja pitää sopimuksesta kiinni. Siksi teki vielä yhden vuoden soppari.
Mies joka ei ole hävinnyt liigassa, vielä yhden kauden naapurissa.
Ehkä vuonna -26 kun heljanko sekä vellu pois kuvioista. Ehkä
Eikös joku sanonut että tappara kasaa ensi kaudelle monsterijoukkuetta?Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:
”Niille, jotka eivät taas ensi kaudella usko Tapparaan, minulla on huonoja uutisia. Sen verran kuin olen kuullut tietoja uusien pelaajien sopimuksista, voin kertoa, että kovat ajat ovat tiedossa vastustajille ensi kaudellakin”
Meneekö ne ens kaudella päädystä jo läpi?Eikös joku sanonut että tappara kasaa ensi kaudelle monsterijoukkuetta?
Eikös joku sanonut että tappara kasaa ensi kaudelle monsterijoukkuetta?
Mikä kausi Tappara ei kasaisi? Kysytään mielummin näin päin.Joo, Nättisen Topi näin totesi muistaakseni jossakin podcastissa.
Mikä kausi Tappara ei kasaisi? Kysytään mielummin näin päin.
Kyllä se yhtä hyvä on kun tälläkin kaudella. Ellei jopa parempi. Tosin koitappa tuossa kasata Joukkue paremmin.Se on kyllä totta, tämän kauden piti kuulemma olla "välikausi" rosterin osalta (itse en tätä väitettä ostanut), mutta kuinkas sitten kävikään. Ensi kauden joukkuetta odotan innolla mutta en osaa uhrata oikein ajatustakaan sille vielä juuri nyt.
Tällä kaudella niillä ei todellakaan ollut mikään monsterijoukkue. Ei todellakaan. Kova heillä oli joukkue, mutta mun mielestä ei kovempi todellakaan ku meillä.Mikä kausi Tappara ei kasaisi? Kysytään mielummin näin päin.
Joukkoue oli aivan timanttinen, ei nimet selässä juurikaan.Tällä kaudella niillä ei todellakaan ollut mikään monsterijoukkue. Ei todellakaan. Kova heillä oli joukkue, mutta mun mielestä ei kovempi todellakaan ku meillä.
Voi sitä nillitystä tällä palstalla jos meillä olis ollu esim. heidän sentteristö.
Yrittävät ostaa Tampereen herruuden väkisin?Eikös joku sanonut että tappara kasaa ensi kaudelle monsterijoukkuetta?
Oletko ollu koomassa 40v ? tervetuloa todellisuuteenYrittävät ostaa Tampereen herruuden väkisin?
Joo todella kovalta vaikuttaa. Oikein alkaa pelottamaan kun lukee ketä sinne on huhuiltu...Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:
”Niille, jotka eivät taas ensi kaudella usko Tapparaan, minulla on huonoja uutisia. Sen verran kuin olen kuullut tietoja uusien pelaajien sopimuksista, voin kertoa, että kovat ajat ovat tiedossa vastustajille ensi kaudellakin”
No tämä. "Tää on niin ansaittua kaiken tän jälkeen". Minkä jälkeen? Senkö, että jaksoit kaivaa sen pipon päähäsi varastosta sen jälkeen kun finaalipaikka varmistui? Sen, että sait isolla työllä hankittua sen lipun sinne Areenan piippuhyllylle ratkaisevaan otteluun kun et muuten jaksanut mennä paikalle koko kaudella vaikka asut koko pytingin vieressä? Saatana kun tekis hyvää noillekin hävitä joskus.Seuraavat sankarit tulevat paikalle ja "superfanithan" ne oli saapuneet. Tällä kaudella ei ehtinyt pelejä seurata, mutta pääseepähän vittuilemaan.
Oletko ollu koomassa 40v ? tervetuloa todellisuuteen