lokki
Rivipelaaja
Long time listener, first time caller.Hieno ensimmäinen viesti 8 minuutin rekisteröinnin jälkeen!
Long time listener, first time caller.Hieno ensimmäinen viesti 8 minuutin rekisteröinnin jälkeen!
No siinähän se tulikin alkukausi napakasti kiteytettyä.Alueelle päästään kärjistäen ehkä kolmesti erässä, joista kaksi töpeksitään vastustajan mailoihin, ja kolmas laaduttomaan laukaukseen 78 metriä ohi maalin. Kattellaan miten tuo kantaa sitten keväällä.
Niin samaa mieltä kuin olla ja voiFoorumi aiheuttaa tappion jälkeen pahaa oloa, ei Ilves. Jos halutaan, että joukkue menee läpi vaikeuksien mestariksi, pitää kyllä fanienkin jaksaa olla positiivisia huonoinakin päivinä eikä asetella tikunnokkaan samoja pelaajia, jotka oli eilen sankareita.
Tätä viestiä tuonne otteluketjuun kirjoittaessani huomasin verenpaineen alkavan nousemaan aika helvetisti ja sormien syytävän näytölle jatkuvasti katkerampaa tekstiä, joten pistetään se vaikka tuosta poikki, ja jatketaan vuodatusta tänne sopivampaan ketjuun.Joskus pitää hävitä, ei mua se vituta. Mutta se vituttaa ja rajusti, miten hävittiin. Tehtiin jostain helvetin Ässistä aivan ylitsepääsemätön este, kun varsinkin ensimmäiset kaksi erää kentällä pyöri 5 keltapaitaista kiirakorpea, jotka hävisivät joka ikisen vähänkään kaksinkamppailua muistuttavan tilanteen. Jos hävitään, niin hävitään edes paremmin pelanneelle joukkueelle saappaat jalassa. Nyt me ihan itse pelattiin suoraan Ässien vähäisille vahvuuksille ja annettiin ihan itse niiden voittaa.
Tiedostathan nyt, että TPS meni meitä vastaan johtoon kolmannessa erässä, KooKoo meni meitä vastaan johtoon toisessa erässä, Pelicans johti meitä kahdella maalilla pidemmän aikaa kuin me johdettiin koko peliä ja Sportia vastaan peli oli toisen erän lopussa tasan? Ei se omaan silmään ihan ”alistumiselta ensimmäisessä erässä” vaikuta.Samalta läpsyttelyltä näyttää kuin viime vuonna, kun vastustaja vähänkään pistää vastaan eikä alistu ensimmäisessä erässä (pl. Lukko-peli).
Vituttaa kun joku aina tulee faktoilla pilaamaan hyvän baitinTiedostathan nyt, että TPS meni meitä vastaan johtoon kolmannessa erässä, KooKoo meni meitä vastaan johtoon toisessa erässä, Pelicans johti meitä kahdella maalilla pidemmän aikaa kuin me johdettiin koko peliä ja Sportia vastaan peli oli toisen erän lopussa tasan? Ei se omaan silmään ihan ”alistumiselta ensimmäisessä erässä” vaikuta.
Saa vituttaa. Muakin vituttaa, ja rajusti. Tosta vähän ylempää tästä ketjusta näkee, miten paljon mua vituttaa. Mutta loppupeleissä tää oli vaan yksi peli, ja kauden ensimmäinen tappio. Jotenkin naurettavaa alkaa tästä ensimmäisestä tappiollisesta matsista mitään pitkän tähtäimen johtopäätöksiä joukkueen yleisestä tasosta vetämään. Vaikka tänään pelattiinkin aivan sysipaskasti, niin kyllä me tästä noustaan. Todennäköisesti jo ylihuomenna pelataan taas paljon raikkaammin, ja voitetaan.Hohhoijakkaa. Samalta läpsyttelyltä näyttää kuin viime vuonna, kun vastustaja vähänkään pistää vastaan eikä alistu ensimmäisessä erässä (pl. Lukko-peli). Alueelle päästään kärjistäen ehkä kolmesti erässä, joista kaksi töpeksitään vastustajan mailoihin, ja kolmas laaduttomaan laukaukseen 78 metriä ohi maalin. Kattellaan miten tuo kantaa sitten keväällä.
Niin ei mitään merkitystä. Kuvastaa nyky-Liigaa. Pelaillaan 3-4 peliä per viikko ja kaikki mukaan pleijareihin.Saa vituttaa. Muakin vituttaa, ja rajusti. Tosta vähän ylempää tästä ketjusta näkee, miten paljon mua vituttaa. Mutta loppupeleissä tää oli vaan yksi peli, ja kauden ensimmäinen tappio. Jotenkin naurettavaa alkaa tästä ensimmäisestä tappiollisesta matsista mitään pitkän tähtäimen johtopäätöksiä joukkueen yleisestä tasosta vetämään. Vaikka tänään pelattiinkin aivan sysipaskasti, niin kyllä me tästä noustaan. Todennäköisesti jo ylihuomenna pelataan taas paljon raikkaammin, ja voitetaan.
Kaikkia pelejä ei tietenkään voiteta, mutta kuten sanoit, se tapa, miten tämä hävittiin aiheuttaa takaumia edellisten kausien mystisiin ohipeleihin. Viime vuonna jokaisen tällaisen tappion jälkeen uskottiin, ettei pelin tarvitse vielä *kuussa olla tämän valmiimpaa. Toivotaan, että tänä vuonna on toisin.Mutta loppupeleissä tää oli vaan yksi peli, ja kauden ensimmäinen tappio.
No joo, kyä mää ton ihan ymmärrän. Sitä vaan sanon, että nyt joukkueessa on ihan aidosti täysin eri meininki kuin Pendo-vuosina. Tämä oli ensimmäinen tällainen totaalinen "ohi-peli", ja toivottavasti myös viimeinen. Palataan astialle, kun otteluotanta on vähän isompi.Kaikkia pelejä ei tietenkään voiteta, mutta kuten sanoit, se tapa, miten tämä hävittiin aiheuttaa takaumia edellisten kausien mystisiin ohipeleihin. Viime vuonna jokaisen tällaisen tappion jälkeen uskottiin, ettei pelin tarvitse vielä *kuussa olla tämän valmiimpaa. Toivotaan, että tänä vuonna on toisin.
Moderaattorien helpompi siivoilla oksennuksia, kun ei ole joka pelaajan ketju niitä täynnä Enkä viittaa tällä siis teikäläisen kommentointiin.Onko joku uus käytäntö ettei tappio pelin jälkeen voi kommentoida pelaajia niiden osiossa? Ihan asiallisen kommentin kirjotin ja se poistettiin koska ketjut lukossa. En siis tiedä onko näin ollut ennen kun harvakseltaan kirjottelen. Ja itse peliin...aika väsyny esitys oli ja tietysti odotettavissakin.. siltikin vituttaa hävitä porilaisille.
Mun mielestä loistava juttu. Sen palautteen voi antaa seuraavanakin päivänä, kun muuttunut monella vähän rakentavammaksi.Onko joku uus käytäntö ettei tappio pelin jälkeen voi kommentoida pelaajia niiden osiossa? Ihan asiallisen kommentin kirjotin ja se poistettiin koska ketjut lukossa. En siis tiedä onko näin ollut ennen kun harvakseltaan kirjottelen. Ja itse peliin...aika väsyny esitys oli ja tietysti odotettavissakin.. siltikin vituttaa hävitä porilaisille.