Neitikiekko
Luottopelaaja
Näillä otteilla ehtii vielä pudota neljän joukosta. Se olis perinteinen sulaminen…
Ainakin Merikivelle.Vielä ehtisi potkut antamaan sarjakärjestä.
Enhän minä ole mistään edusta ole vääntänytkään. Kommentoin vain tuohon kommenttiin kun ollaan sarjaykkösenä. Turha teille on selittää, ei niin taipuisaa rautalankaa olekaan.Väärään ketjuun tuli viestisi.
Ja minua ei haittaa vaikka oltaisiin viidensiä. Tässä on kolmena keväänä oltu runkosarjan jälkeen sijalla 2 kahdesti ja kerran kolmosena. Silti on taakse sijoittuneet menneet ohi. Mitä etua oli olla toisena?
Kiitos. T. MeEnhän minä ole mistään edusta ole vääntänytkään. Kommentoin vain tuohon kommenttiin kun ollaan sarjaykkösenä. Turha teille on selittää, ei niin taipuisaa rautalankaa olekaan.
Ja onko noissa huomioitu edes poissaoloja. Epäilen. Noi voimasuhteet on taas kyllä nähty jukureita ja jyppejä vastaan.Enhän minä ole mistään edusta ole vääntänytkään. Kommentoin vain tuohon kommenttiin, kun ollaan sarjaykkösenä. Positiivista taitaa olla vain, että Saipa on mitaleilla.
Jestas sentään. Sama arvo kun joku XG![]()
Siitä vaan lyömään vetoa Veikkausta vastaan jos tuntee niiden olevan väärässä. Pitäisi olla helppoa rahaa.Ja onko noissa huomioitu edes poissaoloja. Epäilen. Noi voimasuhteet on taas kyllä nähty jukureita ja jyppejä vastaan.
Jukureita ja jyppejä vastaan olisi todellakin pitänyt lyödä Veikkausta vastaan. Tiäksä?Siitä vaan lyömään vetoa Veikkausta vastaan jos tuntee niiden olevan väärässä. Pitäisi olla helppoa rahaa.