Tässä ketjussa odotamme sentterivahvistusta Ilvekseen

Status
Viestiketju on suljettu.

Battery

Luottopelaaja
Kyllä mua jänskättäis et mahtaako pysyä poffit ehjänä. Siellähän se tarvii täydessä kunnossa olla läpi poffit.

Miksi tämmöinen kokenut NHL-ratsu tulisi lopetteleen uraansa Suomeen ja Ilvekseen?

En epäile miehen tasoa, mutta sitä et pysyykö ehjänä poffeihin asti tai lähinnä et pysyykö poffit ehjänä ja mikä olisi tämmöisen kaverin motivaatio pelata tuollaisen uran jälkeen tuon ikäisenä Suomessa ja Ilveksessä.
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut.

yellowgreen

Luottopelaaja
Lihaa tän huhun ympärillä? 0. EFM:llä lähdettä? Ei ole ilmoittanut.

Kun Tillu aikanaan julkaisee sentterin, foorumilta 50% kitisee miten paska Tillu on ku ei ole Gagner.

Ja EFM lakaisee koko homman pois sanomalla ettei koskaan sanonukaa mitää Gagnerista ja jatkaa Löökestä läyhäämistä.

Kukaan asioista perillä oleva ei tuttujaan arvuuttele tollasilla veikkauksilla. Ei tollasilla. Ne on tehty sopimaan johonkin pelaajaan, jota itse mutuilee ja keksii sopivat vinkit ja seuraa tyytyväisenä mayhemiä.

Viimeksi muokattu:

Spin doctor

Luottopelaaja
Joo, kyllä Tillulla on isot kivespussit ja hänen tiedetään kantavan niitä kottikärryllä aina töihin tullessaan, mutta tuo Gagner suoraan taalajäiltä, tähän sarjaan, meille, vaatisi jo sellaiset kivarit, joita tuodaan lavetilla.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ässä pelasi kyllä nelikakkosella.

Mutta tämä Gagnerin Sami olisi kakkosnelosta suoraan ahteriin ilman luikkaria tapulle.
Pelasi myös 21:llä vaikka tunnetaankin tuosta 42:sesta.
Tämä nyt oli muutenkin tälläinen hassuttelu haku itseltä. Toki useampi EMF:n vihje osuu tähänkin ukkeliin.:D

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Lihaa tän huhun ympärillä? 0. EFM:llä lähdettä? Ei ole ilmoittanut.

Kun Tillu aikanaan julkaisee sentterin, foorumilta 50% kitisee miten paska Tillu on ku ei ole Gagner.

Ja EFM lakaisee koko homman pois sanomalla ettei koskaan sanonukaa mitää Gagnerista ja jatkaa Löökestä läyhäämistä.

Kukaan asioista perillä oleva ei tuttujaan arvuuttele tollasilla veikkauksilla. Ei tollasilla. Ne on tehty sopimaan johonkin pelaajaan, jota itse mutuilee ja keksii sopivat vinkit ja seuraa tyytyväisenä mayhemiä.
Itse en usko mihinkään ennenkuin näen. Ihmettelen suuresti jos Gagner Ilvekseen juuri eksyisi. Aika varmasti kaverilla olisi Sveitsissä ja Ruotsissakin ottajia, jos näkisivät käyttöä.

MUTTA eihän Klingbergillekään luottoa enää löytynyt ja kas kummaa meillä on Setä-Calle opettamassa nuoria maalille ajosta.

yellowgreen

Luottopelaaja
Itse en usko mihinkään ennenkuin näen. Ihmettelen suuresti jos Gagner Ilvekseen juuri eksyisi. Aika varmasti kaverilla olisi Sveitsissä ja Ruotsissakin ottajia, jos näkisivät käyttöä.

MUTTA eihän Klingbergillekään luottoa enää löytynyt ja kas kummaa meillä on Setä-Calle opettamassa nuoria maalille ajosta.
Lähinnä mä kyseenalaistan tätä huhuilun täyttä lähteettömyyttä kun nämä vinkit on luokkaa "ei todellakaan tapahtunut". Kukaan heittele tollasia jos kaveri kyselee huhuja joukkueen uudesta pelaajasta.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Vai tämmöistä.

Gagnerihan tosin harjoitteli nyt joulukuussa Djurgårdenin kanssa ja meillähän on ihan hyvä lähihistoria Djurgårdenin kanssa harjoittelevien kaappaamisesta.

Gagner oli syksyllä Canesin leirillä PTO:na ja muistan nähneeni jonkun haastiksen, jossa sanoi ehdottomasti haluavansa pelata vielä. Sopparia Canesiin ei saanut ja tämä voisi pohjustaa halua pelata muuallakin.

Nyt on kuitenkin jo matkannut länsinaapuriin. Tampereelle ei oo pitkä matka.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Lähinnä mä kyseenalaistan tätä huhuilun täyttä lähteettömyyttä kun nämä vinkit on luokkaa "ei todellakaan tapahtunut". Kukaan heittele tollasia jos kaveri kyselee huhuja joukkueen uudesta pelaajasta.
Eikös palstalegenda Haikuri tällaisia päästellyt? Ettei olisi sama lähde :D katiskaan mätänee kalat ja seuraava aateloitava pelaaja on "Järvisen Masa".

Matoash

Luottopelaaja
IMG_5432.jpeg

Googlekin jo ehdottaa ensimmäisenä ilveksen kun hakee Gagneria :D

Status
Viestiketju on suljettu.