Toppapöksy666
Luottopelaaja
Onko IG-porukka jo työn touhussa salapoliiseina etsimässä uusia seuraajia??
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut.Kyllä mua jänskättäis et mahtaako pysyä poffit ehjänä. Siellähän se tarvii täydessä kunnossa olla läpi poffit.
Miksi tämmöinen kokenut NHL-ratsu tulisi lopetteleen uraansa Suomeen ja Ilvekseen?
En epäile miehen tasoa, mutta sitä et pysyykö ehjänä poffeihin asti tai lähinnä et pysyykö poffit ehjänä ja mikä olisi tämmöisen kaverin motivaatio pelata tuollaisen uran jälkeen tuon ikäisenä Suomessa ja Ilveksessä.
Ainakin mitä nopeesti kattelin niin Gagneriin liittyviä ihmisiä ei ainakaan (vielä) löytynyOnko IG-porukka jo työn touhussa salapoliiseina etsimässä uusia seuraajia??
@#68 Sulle tuli just Ilta/Yövuoro ilmeisesti.Toivottavasti osa porukasta ei nyt vaan tippuisi korkealta.
Salapoliisit, keitä muita noihin vihjeisiin osuisi? Onko IG-vartio paikalla?
Pelasi myös 21:llä vaikka tunnetaankin tuosta 42:sesta.Ässä pelasi kyllä nelikakkosella.
Mutta tämä Gagnerin Sami olisi kakkosnelosta suoraan ahteriin ilman luikkaria tapulle.
Itse en usko mihinkään ennenkuin näen. Ihmettelen suuresti jos Gagner Ilvekseen juuri eksyisi. Aika varmasti kaverilla olisi Sveitsissä ja Ruotsissakin ottajia, jos näkisivät käyttöä.Lihaa tän huhun ympärillä? 0. EFM:llä lähdettä? Ei ole ilmoittanut.
Kun Tillu aikanaan julkaisee sentterin, foorumilta 50% kitisee miten paska Tillu on ku ei ole Gagner.
Ja EFM lakaisee koko homman pois sanomalla ettei koskaan sanonukaa mitää Gagnerista ja jatkaa Löökestä läyhäämistä.
Kukaan asioista perillä oleva ei tuttujaan arvuuttele tollasilla veikkauksilla. Ei tollasilla. Ne on tehty sopimaan johonkin pelaajaan, jota itse mutuilee ja keksii sopivat vinkit ja seuraa tyytyväisenä mayhemiä.
Lähinnä mä kyseenalaistan tätä huhuilun täyttä lähteettömyyttä kun nämä vinkit on luokkaa "ei todellakaan tapahtunut". Kukaan heittele tollasia jos kaveri kyselee huhuja joukkueen uudesta pelaajasta.Itse en usko mihinkään ennenkuin näen. Ihmettelen suuresti jos Gagner Ilvekseen juuri eksyisi. Aika varmasti kaverilla olisi Sveitsissä ja Ruotsissakin ottajia, jos näkisivät käyttöä.
MUTTA eihän Klingbergillekään luottoa enää löytynyt ja kas kummaa meillä on Setä-Calle opettamassa nuoria maalille ajosta.
Eikös palstalegenda Haikuri tällaisia päästellyt? Ettei olisi sama lähde katiskaan mätänee kalat ja seuraava aateloitava pelaaja on "Järvisen Masa".Lähinnä mä kyseenalaistan tätä huhuilun täyttä lähteettömyyttä kun nämä vinkit on luokkaa "ei todellakaan tapahtunut". Kukaan heittele tollasia jos kaveri kyselee huhuja joukkueen uudesta pelaajasta.
Seuraavaksi Santtu Iltalehdestä soittelee Samin agentille? (Ja varmuuden vuoksi Arenkin?)katso liitettä 11893
Googlekin jo ehdottaa ensimmäisenä ilveksen kun hakee Gagneria
No kyllä siihen on totuttu…eikä siinä muuta pahaa kun se äkkipysäys…Toivottavasti osa porukasta ei nyt vaan tippuisi korkealta.
Salapoliisit, keitä muita noihin vihjeisiin osuisi? Onko IG-vartio paikalla?
Kokeilin ja sama homma itelläkatso liitettä 11893
Googlekin jo ehdottaa ensimmäisenä ilveksen kun hakee Gagneria