Taavi Vartiainen

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 791
Niin tai näin, niin Ilveksellä ei olisi tarkan markan (euron) seurana varaa tälläisiin ohi lyönteihin, että rahaa heitetään ihan hukkaan. Harmillinen tapaus tämä on jokatapauksessa, eikä kenenkään etu

Niin toisaalta Vartiaisen sopimus taitaa olla viime syksyn peruja jolloin kaikki näytti vielä siltä, että Ilveksellä saattaisi olla varaakin tällaiseen Vartiainen variaatioon. Todennäköisesti tuolloin isosti painoi myös hänen hyvä 18-19 kautensa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898

Tuossa nyt ainakin syy sille miksi ei ole KooVeen matkassa ollut ja pätee varmasti sama myös Kolppaseen. Eli Ilves tosiaan haluaa pitää reserviä mukana koska Mestiksestä ei voi pelaajia ottaa matkaan ilman karanteenia. Ei siis ole mistään
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 190

Tuossa nyt ainakin syy sille miksi ei ole KooVeen matkassa ollut ja pätee varmasti sama myös Kolppaseen. Eli Ilves tosiaan haluaa pitää reserviä mukana koska Mestiksestä ei voi pelaajia ottaa matkaan ilman karanteenia. Ei siis ole mistään
Ja tärkein:

Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskelan mukaan pelaajat voivat liikkua ilman rajoituksia Liiga-joukkueesta Mestiksen suuntaan.

– Jos tulet Mestiksestä takaisin Liigaan, sitten on mentävä Liigan yhteisesti sovitun protokollan mukaan, Koskela kertoo puhelimitse.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
– Jos tulet Mestiksestä takaisin Liigaan, sitten on mentävä Liigan yhteisesti sovitun protokollan mukaan, Koskela kertoo puhelimitse.

Näin, eli jos Vartiainen ja Vainionpää molemmat olisivat tänään KooVeen matkassa, ja joku meidän pelaajista loukkaantuisi Tapparaa vastaan jouduttaisiin Sportia vastaan pelaamaan 11 hyökkääjällä (olettaen, että Mieho on yhä pois viikonloppuna).
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Kuvittelisi että rosterissa pidetään ainoastaan pelaavia pelaajia eli vakiokokoonpanossa olevat sekä kierrätettävät, loput kooveen matkassa. Ei normaalia että samaa pelaajaa pidetään jatkuvasti katsomossa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
Kuvittelisi että rosterissa pidetään ainoastaan pelaavia pelaajia eli vakiokokoonpanossa olevat sekä kierrätettävät, loput kooveen matkassa. Ei normaalia että samaa pelaajaa pidetään jatkuvasti katsomossa.

Normaalisti varmasti näin, mutta niinkuin Tillu sanoi on pakko pitää normaalia isompi reservi koronan takia. Ilvekseltä on sivussa Airola, Peltola, Ikonen ja Mieho ja KooVeen matkassa oli eilen Aho ja Vainionpää, jos siellä olisi ollut vielä Vartiainen, Matinpalo ja Kolppanenkin ei Ilveksellä olisi ketään korvaamaan Tappara-pelin mahdollisia loukkaantumisia lauantaina Sport-pelissä. Se on toki outoa miksei näiden suhteen vuorotella esimerkiksi Vainionpään ja Vartiaisen välillä, ehkä valmennusjohto kokee, että nuorempi Vainari hyötyy Mestis-peleistä enemmän kuin Vartiainen. Mihinkään riitoihin en silti usko.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Pitkä pelaamattomuus ei palvele pelaajaa eikä seuraa. Rosterissa ollut pieniä loukkeja mutta silti taavi ollut sivussa. En itse usko että tuo viiden päivän karanteeni mitenkään liittyy tapaus vartiaiseen. Kyllä tässä joku hieman tuoksahtaa.
Ehkä käry haihtuu ja huomenna tai lauantaina rosterissa?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
Pitkä pelaamattomuus ei palvele pelaajaa eikä seuraa. Rosterissa ollut pieniä loukkeja mutta silti taavi ollut sivussa. En itse usko että tuo viiden päivän karanteeni mitenkään liittyy tapaus vartiaiseen. Kyllä tässä joku hieman tuoksahtaa.
Ehkä käry haihtuu ja huomenna tai lauantaina rosterissa?

Eli uskot Koskelan valehtelevan mediassa siitä, että tarvitaan isompaa reserviä? Nimenomaan kun rosterissa on ollut pieniä loukkeja ei Vartiaista ole voitu laittaa KooVeen matkaan. Pitkä pelaamattomuus ei toki palvele ketään, mutta edellisestä Vartiaisen pelistä nyt ei ole vielä edes kuukautta.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Pitkä pelaamattomuus ei palvele pelaajaa eikä seuraa. Rosterissa ollut pieniä loukkeja mutta silti taavi ollut sivussa. En itse usko että tuo viiden päivän karanteeni mitenkään liittyy tapaus vartiaiseen. Kyllä tässä joku hieman tuoksahtaa.
Ehkä käry haihtuu ja huomenna tai lauantaina rosterissa?

Kehen vaihtaisit? Ei sekään olisi normaalia jos Roman viltitettäisiin vallan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Laittaisin ehdottomasti pelaamaan kooveeseen. Viiden päivän karanteeni ei ole mikään este. En itse katso että on jokin rangaistus pelata mestistä mutta toki saa minun puolesta olla katsomon puolella jos se palvelee ipaa parhaiten.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
... eikä laaja reservi minun ajatusmaailmassa tarkoita että nämä pelaajat eivät pelaa lainkaan tai missään.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
Laittaisin ehdottomasti pelaamaan kooveeseen. Viiden päivän karanteeni ei ole mikään este. En itse katso että on jokin rangaistus pelata mestistä mutta toki saa minun puolesta olla katsomon puolella jos se palvelee ipaa parhaiten.

Miten sitten hoitaisit sen tilanteen, jossa tulee loukkaantuminen ja meillä ei ole ketään kellä sitä paikata? Kyllähän se viiden päivän karanteeni nyt vain on este tällaisissa tapauksissa

... eikä laaja reservi minun ajatusmaailmassa tarkoita että nämä pelaajat eivät pelaa lainkaan tai missään.

Ei se tarkottaisikaan varmasti normaalissa tilanteessa jossa pelaajia saisi siirrellä miten haluaa, mutta nyt ei ole se tilanne. Vartiainen ei mahdu kenenkään vakiokokoonpanossa olevan tilalle, mutta ei voi myöskään pelata KooVeessa, valitettava juttu mutta niin se vain on ja sama koskee Kolppasta.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Tällä hetkellä tepsipelin kokoonpanon lisäksi rosterissa mieho joka mahdollisesti on jo pelikunnossa. Toisekseen, yhden pelin pelaaminen 11 hyökkääjällä ei ole ongelma.
Ihmettelen tässä taavi tapauksessa, lähinnä preseason jakson perusteella , miten tämän pelivalmius katsomossa olemalla paranee? Mielestäni tällä tavalla matka pelaavaan kokoonpanoon vain kasvaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 164
Varmaankin sen takia Taavi on Ilveksen mukana, kun Vainionpää laitettiin Kooveeseen. Ei tosta tarvitse kuin yhden sairastua ja toisen loukkaantua, niin meillä onkin käsissä pelaajapula.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 083
Jo alkujaankin suuri ihmetyksen aihe oli Taavin palkkaaminen. Nyt ei vaan tosiaan millään mahdu pelaavaan kokoonpanoon. Totaalihuti Koskelalta.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Kyllä Taavia voisi käyttää jäällä heikompia vastaan nyt ainakin, eli olisin itse peluuttanut Jukureita ja ehkä Pelsuja vastaan, pelituntumaa ylläpitämässä.
 

Michallero

#89
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Varmaankin sen takia Taavi on Ilveksen mukana, kun Vainionpää laitettiin Kooveeseen. Ei tosta tarvitse kuin yhden sairastua ja toisen loukkaantua, niin meillä onkin käsissä pelaajapula.

Vähän ohi aiheen, mutta taitaa tapparalla olla tänään kyseinen ongelma, kun kokoonpanoon merkitty vain 1kpl maalivahteja.

Edit. Nyt sinne onkin ilmestynyt Heljanko kakkoseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 164
Taavi pääsee huomenna irti. Alkaa reservit käymään vähiin, kun Antonen ja Saarela poissa.
 
Ylös