Tammelan stadion

Hyrrä

Luottopelaaja
Juttu on muuri takana, mutta tosiaan Tammelan stadionilla järjestetään tänään joulumyyjäiset. Vielä ehtii lähempänä asuvat käymään, eli 15:00 asti on auki.

Jutun kuvissa käytävä on täysi väkeä. Tapahtuma näyttää siis onnistuneen. Tämä tempaus tuli minulle vähän puskista ja nyt onkin hienoa nähdä, että on onnistuttu. Stadion on käytössä myös talvella.

931931

Luottopelaaja
Juttu on muuri takana, mutta tosiaan Tammelan stadionilla järjestetään tänään joulumyyjäiset. Vielä ehtii lähempänä asuvat käymään, eli 15:00 asti on auki.

Jutun kuvissa käytävä on täysi väkeä. Tapahtuma näyttää siis onnistuneen. Tämä tempaus tuli minulle vähän puskista ja nyt onkin hienoa nähdä, että on onnistuttu. Stadion on käytössä myös talvella.

Hyvin oli kyllä porukkaa, ja ennen kaikkea stadionin Ilves-kauppa oli myös auki ja sielläkin tungosta.

Peluuri

Luottopelaaja
Odotin alunperin sellaisia joulumyyjäisiä jossa olisi ollut esim tämän kauden käytettyjä pelipaitoja :D

Europelipaitaa ei ollut varaa ostaa ja nyt yritän metsästää kissojen ja koirien kanssa Veikkausliigapelipaitaa.

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Odotin alunperin sellaisia joulumyyjäisiä jossa olisi ollut esim tämän kauden käytettyjä pelipaitoja :D

Europelipaitaa ei ollut varaa ostaa ja nyt yritän metsästää kissojen ja koirien kanssa Veikkausliigapelipaitaa.
Se oliskin ollu kova. Nyt siellä ei ollut yhtään Ilveksen kojua (tai ainakaan en huomannut), vaikka siellä oli mm. ylöjärven Ilveksen ja Tapparan :D

Minulla ainakin on näkynyt noita mainoksia ja se mainittiin myös uutiskirjeessä (kannattaa tilata).

Hyrrä

Luottopelaaja
En itse sattuneesta syystä päässyt tuonne paikalle, mutta olen kuullut nyt useammasta suusta, että väkeä oli niin paljon, että myyntipöytien äärelle oli vaikea päästä. Jotkut sanovat, että niitä ei väen takaa edes nähnyt.

Samaan aikaan Aamulehdessä...printissä massiivinen ja näyttävä kahden aukeaman (2) ja yhden sivun sekä etusivun juttu keskustorin joulutorista. Ei mitään mainintaa Tammelan tapahtumasta, että siellä on tuo aiemmin linkkaamani nettijulkaisun kuvareportteri juuri käynyt.

Heikkoa tilannetajua Aamulehdeltä. Perinteisestä joulutorista olisi tietenkin pitänyt tehdä juttu silloin kun se avataan ja tuona päivänä kun on Tammelan uusi tapahtuma, keskittyä vain siihen. Olisin tätä kritisoinut heidän juttuunsakin, mutta kyseisessä aviisissa on niin ankara sensurointi, kaikkein kärkevämpin kommenttien poistaminen, ja mielipiteiden yleisilmeen muokkaaminen lehden valitseman toimituslinjan mukaiseksi, että yksittäisen kommentin saaminen läpi asiasta kuin asiasta on ihan max kolikonheiton luokkaa todennäköisyydeltään, joissakin aihealueissa ei saa läpi mitään muuta kuin jotain pölhökustaa moronääs kommenttia, joka ei häiritse lehden agendaa. Parempi unohtaa Pirkanmaalaisena olevansa oikeutettu sanomaan jotain ja keskittyä täällä jupisemaan.

Peluuri

Luottopelaaja
Heikkoa tilannetajua Aamulehdeltä. Perinteisestä joulutorista olisi tietenkin pitänyt tehdä juttu silloin kun se avataan ja tuona päivänä kun on Tammelan uusi tapahtuma, keskittyä vain siihen. Olisin tätä kritisoinut heidän juttuunsakin, mutta kyseisessä aviisissa on niin ankara sensurointi, kaikkein kärkevämpin kommenttien poistaminen, ja mielipiteiden yleisilmeen muokkaaminen lehden valitseman toimituslinjan mukaiseksi, että yksittäisen kommentin saaminen läpi asiasta kuin asiasta on ihan max kolikonheiton luokkaa todennäköisyydeltään, joissakin aihealueissa ei saa läpi mitään muuta kuin jotain pölhökustaa moronääs kommenttia, joka ei häiritse lehden agendaa. Parempi unohtaa Pirkanmaalaisena olevansa oikeutettu sanomaan jotain ja keskittyä täällä jupisemaan.
Sellainen lafka se on. Laittais vittu kommentoinnin sitten kokonaan pois eikä vain itku kurkussa poistele kovalla kiireellä ”ikäviä” kommentteja ja jättää ne kaikista miellyttävämmät sinne mainettaan korostamaan.

Sitä paitsi se Keskustorin systeemi ei todellakaan ole mikään kummoinen. Tammelassa tosiaan oli paljon enemmän ihmisiä ja myytävää.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Ei kyllä mitään tietoa ole tälläisestä tapahtumassa näkynyt missään. Tainnut mennä iteltä ohi vai onko tätä mainostettu?