Hyvä puoli tässä on tietty se, että molemmat joukkueet osallistuvat kuluihin. Toki myös lipputulot jaetaan molempien kesken.Kuinkahan kannattavaa on taludellisesti tällainen turnee Areenassa, kun yleisöjä näihin ei kovasti tahdo tulla ja liput halpoja. Tänä vuonna on sen verran kutkuttavaa tilanne joukkueiden tasonnousun ja uusien tähtipelaajien myötä, että paikallsiottelu saattaisi toisaalta vetää halliin paljonkin väkeä. Itselläkin oikein polttelee päästä jo katsomaan, enkä voi olla tunteeni kanssa yksin.
Muistan kun yks kesä olin menossa Hakametsään mutta hallin ovet kiinni.Hetken mietin mitä tekis ni pelaajaovella oli Magnitogorskin pelaajat menossa sisälle niin ei muut ku niiden mukaan.Ei paljoa pelaajia hetkauttanu ku kesätamineet yllä kuljin pelaajien kanssa joilla varusteet päällä halliin.Ei tästä kauheen montaa vuotta ole.Sillon nää leireili Suomessa.Hyvä puoli tässä on tietty se, että molemmat joukkueet osallistuvat kuluihin. Toki myös lipputulot jaetaan molempien kesken.
Ikävä on niitä vanhoja aikoja kun tässäkin turneessa oli kovia ulkomaisia seuroja mukana. Ehkä taas joku päivä.
Muistan kun yks kesä olin menossa Hakametsään mutta hallin ovet kiinni.Hetken mietin mitä tekis ni pelaajaovella oli Magnitogorskin pelaajat menossa sisälle niin ei muut ku niiden mukaan.Ei paljoa pelaajia hetkauttanu ku kesätamineet yllä kuljin pelaajien kanssa joilla varusteet päällä halliin.Ei tästä kauheen montaa vuotta ole.Sillon nää leireili Suomessa.
Tämäpä juurikin. Itse menen katsomaan kaikki pelit ja toivon vain, että Nyman pelaa. Haluan nähdä mahdollisimman aikaisin onko niitä steppejä otettu. Kyseessä on kuitenkin niin hurjan potentiaalin omaava pelaaja, että jos homma lähtee kulkemaan jälki voi olla kovaa liigassa.Mun mielestä harkkarit on kiinnostavia silloin, kun uusia pelaajia on tullut. Ne ei välttämättä kerro tasosta mitään, että tuomioita ei kannata jaella. Jotain silti näkee, esim Mäntykivi kun debytoi Ilves-paidassa harkkapelissä, niin heti sitä tajusi, että meillä taitaa nyt olla oikea talentti käsissä.
Tästä syystä ainakin minulle CHL on mielenkiintoinen myös kun päästään pelaamaan meille harvinaisia vastustajia vastaan.Ihmettelen jos ei Ilves perhe ole heti mukana peleissä.Miettikää mikä joukkue meillä on ja mitä pelejä tarjoillaan heti kärkeen.Harkkapeleissä kiva nähdä uusia kasvoja mukana ja onhan nämä tärkeitä kun ei montaa harkkamatsia ole kun on jo tosipelit menossa.Tuohon Mäntykiveen kiinnitin Saipa aikana jo huomiota et omas kiekollisia taitoja.Toki tehopisteet jäi yllättävän alas silloin kun oli näkyvä pelaaja kummiskin.Mun mielestä harkkarit on kiinnostavia silloin, kun uusia pelaajia on tullut. Ne ei välttämättä kerro tasosta mitään, että tuomioita ei kannata jaella. Jotain silti näkee, esim Mäntykivi kun debytoi Ilves-paidassa harkkapelissä, niin heti sitä tajusi, että meillä taitaa nyt olla oikea talentti käsissä.
Jaa siis näin tämä saaga aikanaan sai alkunsa...Olet siis shortsipoika.
Eikä Masin tullessaan häikäissyt ja oli heikko. Mutta keväällä sitten oli kova janariBaptisten suhteen taas harkkapeleissä teki moni arviointivirheen ja oli tyyliin lähettämässä maitojunalla takaisin. Muistaakseni mies surffaili pelin ulkopuolella eikä päässyt lainkaan esittelemään vahvuuksiaan. Myöhemmin Liigan paikallispelissä suut sitten loksahti auki, kun kaverilta lähti maailmanluokan veto suoraan syötöstä, että olisko tässä sällissä sittenkin jotain ainesta.
Mutta joo, olen pettynyt, jos ei saada aiempia vuosia enemmän yleisöä harkkapeleihin. Onhan tämä nyt ihan helvetin mielenkiintoista tänä vuonna ja tosiaan, kuten mainittu, tosipelit ovat jo ihan oven takana.
Eikä Masin tullessaan häikäissyt ja oli heikko. Mutta keväällä sitten oli kova janari
Ilvesfoorumin legendaarisin nimimerkki Pelicans-fani Singaali tuli tänne aikanaan ilmoittamaan kuinka on bilettänyt 5h rannalla ja Ilves fanien parasta aikaa on kesä jne, en toki tiedä miten liittyy sinuun. Suosittelen laittamaan hakuun Singaali, sieltä näkyy viestit.Täh? Nyt meni ohitse
Mitä, eihän venäläiset nyt ole voineet mieltään pahoittaa?Olikohan 2006, kun Magnitogorsk pelasi cupissa ja muuan Jevgeni Malkin loikkasi NHL:ään. Muistaakseni Magnitogorskilla oli takavarikossa Malkinin passi, jonka hän sitten sai itselleen tähän Suomen reissuun ja häipyikin johonkin Helsinkiin piiloon. Malkinilla oli sopimus Magnitogorskiin vielä seuraavaksi kaudeksi, eikä Venäjällä olisi millään haluttu äijää päästää menemään.
Olikohan muuten juuri kyseinen venäläisseura, joka häipyi eräässä Tre-cupissa kesken pelin takaisin koppiin kun kokivat tulleensa jotenkin väärinkohdelluiksi?
Olikohan muuten juuri kyseinen venäläisseura, joka häipyi eräässä Tre-cupissa kesken pelin takaisin koppiin kun kokivat tulleensa jotenkin väärinkohdelluiksi?