Tampere United

Olis ihan saatanan kova kun viiden vuoden päästä pelattaisiin Tammelassa FC Ilves - FC Tappara ja stadion täysi.

Ei olis. FC Tappara voittaisi mestaruuden ennen FC Ilvestä. FC Ilveksen talous olisi kuralla. Se on aina tappiolla ilman europelejä ja pelaajakauppoja. Tästä johtuen vuosien kierre idealla "markka pitää tienata, ennen kuin se käytetään" oli tehnyt joukkueesta tasoltaan varsin heikon. Tappara taasen investoi heti tutusti rosteriin sen, mitä tarvitsee. Raha puhuu. Joukkueessa pelaisi paljon Ilveksen kasvatteja.

On ne hurjia
10107.jpg

Ihanasti muistelevat Tampereen ainoota oikeeta urheiluseuraa bandiksessaan :) Ei mut oikeesti, osaako joku kertoa tietämättömälle että mistä tuo 931 boysin nimi, tai edes ne numerot tulee?
Vanha suuntanumero ennen 03.

931 boys on pidempiaikainen mobi. Tuo tosin taitaa olla heidän vieraslakana omassa kotipelissään. Sinänsä käy järkeen, kun eivät edes katsomon puolella ole :)

tamu-kapa-10.jpg.webp

Nuo pojat tuossa uudemmassa kuvassa eivät siis näytä tarpeeksi vanhoilta tuohon, mutta en minä tiedä, mitä siellä tapahtuu. Sukupolvenvaihdokseksikin vähän turhan raju nuorennus hulimobille, mutta eipä tuosta kuvasta muutenkaan paljoa saa selvää.

Itse en lähtisi julkaisemaan mitään valokuvia lapsista internettiin.

Ja sanon tämän ilman mitään moraaliposeerausta koska olen yhden kerran tehnyt myös itse niin tällä foorumilla.

Onneksi kuvasta nyt ei pysty tunnistamaan ketään.

Off topic: 931 boys on upea nimi porukalle, jonka nimen aihe (tosiaan Tampereen suuntanumero, joka vaihdettiin vuoden 1996 uudistuksessa, tuttu kaikille jotka muistavat lankapuhelimen) on...

...siis lakkautettu kaksi vuotta aikaisemmin kuin alkuperäinen TamU perustettiin.

thumbsup

Off topic 2: Pakko myöntää, että tuo Tampereen suuntanumero jäi mieleen ainoastaan tästä elokuvasta. :D

Takaisin