CTS
Vakiokokoonpanossa
Mun Ilvekseen ei ikinä Heljankoa.Joo. Heljanko. Ei kummoinen ihminen, mutta on kova urheilija ja maalivahti.
Äärimouho ja vieläpä hyvin ärsyttävän oloinen sellainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun Ilvekseen ei ikinä Heljankoa.Joo. Heljanko. Ei kummoinen ihminen, mutta on kova urheilija ja maalivahti.
Että olis maistunut minun Ilvekseen. Toi on totta, et liikaa rahaa olis ollu kiinni maalivahdeissa.No mutta mikä tämä "olis maistunut meillekin"-juttu oli?
Meillä Pavlat, niin mikä logiikka koko jutussa (ottamatta kantaa siihen, kumpi on parempi)?
Että olis maistunut minun Ilvekseen. Toi on totta, et liikaa rahaa olis ollu kiinni maalivahdeissa.
Ja alaikäisiin sekaantuja. Ei vitussa koskaan Ilvekseen eikä todellakaan olisi kelvannut meille.Joo. Heljanko. Ei kummoinen ihminen, mutta on kova urheilija ja maalivahti.
Täsmälleen samaa mieltä Aktiivipelaajista hänen lisäkseen samaan kategoriaan M. Seppälä ja A. Räsänen.Mun Ilvekseen ei ikinä Heljankoa.
Äärimouho ja vieläpä hyvin ärsyttävän oloinen sellainen.
Voi olla, että sekoitin Rätyyn. Mutta vallitseva näkemys on, että Ilves on näissä lepsu... mutta kun katsoo faktoja niin ei kovin lepsuja ole oltukaan (Roby voi tosin olla poikkeus).Oli siinä edellisessäkin palautussääntö, mikä koski alle 20v pelaajia. Uudessa tuota ikärajaa nostettiin. Muistaakseni Räty oli vastaavasti tällainen pelaaja, kuka olisi uuden sopparin mukaan pitänyt palauttaa. Oli kumminkin varattu vanhan sopimuksen aikana, mitä sovellettiin hänen ikäluokkaansa.
Maitojunahöpinät taas ihan turhia.
Ihmeellistä miksi Tappara ei läheskään aina näitä optioita avaa. Nyt puhutaan Oiva Keskisen lähdöstä ja uutisten perusteella Oivalla on sellainen sopimus mistä ei lähdetä kuin pelkästään NHL:n pelaavaan kokoonpanoon. Toki aina sopimuksia voi purkaa.
Mun mielestä Roby selvitettiin ja meni vielä sen edellisen IIHF & NHL-sopimuksen mukaan.
Kyllä NHL-seurat tuota sääntöä on noudattanut hyvin järjestäen.
Vai matkiiko ne tämänkin Ilvekseltä ja aina tasatunnein uus soppari?Siis eikö tänään nyt julkaistakaan 7 sopimusta, vaan pelkkä tämä?
Ja alaikäisiin sekaantuja. Ei vitussa koskaan Ilvekseen eikä todellakaan olisi kelvannut meille.
Haapalan voi myös poistaa listalta, Pori tai ulkomaat, tietojen mukaan Poriin soppari olemassa. Optioista en tiedä.Emilin jatko julkaistiin jo 8.4.
Oma veikkaus komppaa paljon sinun listaa:
- Blichfeld
- R. Järventie
- Jokipakka
- E. Tuulola
- Heljanko
- Haapala
- 1 juniori
Mattila ja Simontaival tosiaan aikanaan sekä mahdollinen Krannila.
Kyllä on Henkkakin aivan sekaisin mennyt jos kaikista vaihtoehdoista huolimatta päätyy johonkin helvetin PoriinHaapalan voi myös poistaa listalta, Pori tai ulkomaat, tietojen mukaan Poriin soppari olemassa. Optioista en tiedä.
Ilves tuli tässäkin siis vastaan - kuten aina - uskoessaan omien kasvattiensa ”ilvesläisyyteen”. Varsinkin tämän kyseisen leijan kohdalla on turha uskoa katseen olevan muualla kuin oman vyötärön yläosassa olevassa kolossa.
No se!Kyllä on Henkkakin aivan sekaisin mennyt jos kaikista vaihtoehdoista huolimatta päätyy johonkin helvetin Poriin![]()